Sai küll meister Junsuga jälle poole kuueni kõvasti ära tehtud, aga päris valmis ei jõudnud. Lõpuks jäi asi selle taha, et tõmmitsat polnud. Hääled olid enne 5 sees, aga vända rihmaratas oli vaja uuesti maha võtta. Ei saa minust projektijuhti - vahendeid ei oska orgunnida ja ajaarvestusega panin kah tiba mööda.
Poleks 1 seib ära ununenud oleks 5 paiku juba kesklinna rahva püsti ajanud - kõik sõiduks vajalik iseenesest küljes, isegi suur cooler sai vahel pandud.
Lisa-jamasid tuli kah.
* Aku tühi - sai nüüd väike aku pandud
* eilsest ikka rihm oli valesti
* väikse cooleri jaoks ei jagunud lõdvikuid
* kasti ja moto padjad ei tahtnud kohakuti minna
* tõmberelee oli nagu blokkeeritud, sai atm kasti küljest veel juhtmeid maha keeratud jms.
* tagant oli vaja natuke lõigata et sumpa alla mahuks, ja nüüd jäi pika timmimise peale see suur pütt tervelt 5cm maast kõrgemale, kui pagassis 120kg stuffi
Teha nipet näpet:
* rihmaratas korra maha seib vahele
* piduripedaal lõigata väiksemaks
* kapott peale - vaja lukundus külge keerata - proovisõit
* egt andur kollektorisse + kell
* knocksense (andursse ja MSi + led kellade juurde)
* proovisõit ja lõdvikute pingutamine jms praagi kõrvaldus + logimine

* el-vent ette panna (esialgu ilma andurita

otse)
* pagassist välja visata supakas ja teise masina mootori alumine pool
Ja kui aega:
* tagaluuk vahetada (-10kg) vaja siis mingid lukud teha.
* pagassist muu kola ja autot kergemaks koristada

* vesipritse
* 17" rattad alla
Tühikäik oli kah parajalt lonklik, aga reageeris hästi - jäi vist bena-reg-volla lahti. 2 väikest asja nii suure töö kohta polegi palju.
Paraku paistab et "S13 13S" teemale teeb RFL ise lõpu.
Aga sisetunne on ikkagi hea

tööd sai ära tehtud rohkem kui plaanis... Kuigi 72h jooksul 10h puhanud
Ja järgmiseks ürituseks kindlasti kohal ja siis juba kindlapeale.
EDIT: RFL pakkus muidugi idee välja, et slepis 9:30'eks tartusse, koha peal vennad tõmmitsatega ootaks

ja 11:00 oleks asi tehniliselt ok. Aga nuh, see oleks juba overkill.