5. leht 10-st

Postitatud: 24.04.2009 10:40
Postitas temp
Jõudu!

Postitatud: 24.04.2009 13:38
Postitas Astrona
Rehvid velgedel, käigukast juba väriseb.

Jõudu tarvis. Väike lõunauinak abiks :)

Kust osta kiiver - kristiine piirkonnas?
Kust leida sellised "kohvri"-klambrid nagu mul tagaluugil on? tahaks sisse poole kah panna, et antud masina peal kah saaks seda luuki kasutada.

Kas on normaalne et uued M/T Dragid ja 15km sõitnud koseid on 35/140g tasakaalust väljas? 1. burnout muudab vist tasakaalu niikuinii.

Postitatud: 24.04.2009 14:00
Postitas RFL
Astrona kirjutas: Kust osta kiiver - kristiine piirkonnas?
Telliskivi tn motopood, Merimetsa Selveri motopood, Merimetsa automüügi platsi taga asub ka motopood.

Postitatud: 24.04.2009 19:48
Postitas rosco
Astrona kirjutas:
Kas on normaalne et uued M/T Dragid ja 15km sõitnud koseid on 35/140g tasakaalust väljas? 1. burnout muudab vist tasakaalu niikuinii.
Normaalne.

Postitatud: 25.04.2009 6:37
Postitas Astrona
Sai küll meister Junsuga jälle poole kuueni kõvasti ära tehtud, aga päris valmis ei jõudnud. Lõpuks jäi asi selle taha, et tõmmitsat polnud. Hääled olid enne 5 sees, aga vända rihmaratas oli vaja uuesti maha võtta. Ei saa minust projektijuhti - vahendeid ei oska orgunnida ja ajaarvestusega panin kah tiba mööda.
Poleks 1 seib ära ununenud oleks 5 paiku juba kesklinna rahva püsti ajanud - kõik sõiduks vajalik iseenesest küljes, isegi suur cooler sai vahel pandud.
Lisa-jamasid tuli kah.
* Aku tühi - sai nüüd väike aku pandud
* eilsest ikka rihm oli valesti
* väikse cooleri jaoks ei jagunud lõdvikuid
* kasti ja moto padjad ei tahtnud kohakuti minna
* tõmberelee oli nagu blokkeeritud, sai atm kasti küljest veel juhtmeid maha keeratud jms.
* tagant oli vaja natuke lõigata et sumpa alla mahuks, ja nüüd jäi pika timmimise peale see suur pütt tervelt 5cm maast kõrgemale, kui pagassis 120kg stuffi
Teha nipet näpet:
* rihmaratas korra maha seib vahele
* piduripedaal lõigata väiksemaks
* kapott peale - vaja lukundus külge keerata - proovisõit
* egt andur kollektorisse + kell
* knocksense (andursse ja MSi + led kellade juurde)
* proovisõit ja lõdvikute pingutamine jms praagi kõrvaldus + logimine :-D
* el-vent ette panna (esialgu ilma andurita :? otse)
* pagassist välja visata supakas ja teise masina mootori alumine pool
Ja kui aega:
* tagaluuk vahetada (-10kg) vaja siis mingid lukud teha.
* pagassist muu kola ja autot kergemaks koristada :)
* vesipritse
* 17" rattad alla

Tühikäik oli kah parajalt lonklik, aga reageeris hästi - jäi vist bena-reg-volla lahti. 2 väikest asja nii suure töö kohta polegi palju.

Paraku paistab et "S13 13S" teemale teeb RFL ise lõpu.
Aga sisetunne on ikkagi hea :) tööd sai ära tehtud rohkem kui plaanis... Kuigi 72h jooksul 10h puhanud :lol:
Ja järgmiseks ürituseks kindlasti kohal ja siis juba kindlapeale.


EDIT: RFL pakkus muidugi idee välja, et slepis 9:30'eks tartusse, koha peal vennad tõmmitsatega ootaks :) ja 11:00 oleks asi tehniliselt ok. Aga nuh, see oleks juba overkill.

Postitatud: 25.04.2009 11:06
Postitas Astrona
1 Variant oleks muidugi ka see olnud, et oleksin slepis startinud kell 7 ja kell 9 oleks zoom1 juba oodanud tõmmitsad-võtmed käes ning 10-11 oleks masin tehnilisest läbi olnud :lol:

Postitatud: 25.04.2009 11:07
Postitas Mihkel
Ehitasid siis terve talv valet autot :)

Postitatud: 25.04.2009 11:18
Postitas Astrona
Mihkel kirjutas:Ehitasid siis terve talv valet autot :)
Einoh see ikagi igapäevane masin, ja kuna kepsukolin tuli sisse siis tuli hakata ikkagi seda ehitama.

Postitatud: 25.04.2009 11:29
Postitas Mihkel
Aga vaata asja helgemat külge, sa ei jää vähemalt häbisse, kui N/A CRX-ilt lutti saad :-D
Just rääksiin telefonis Taneliga, ta ei olnud just eriti rõõmus kuuldes, et samas klassis Kollane esiveoline N/A CRX sõidab 12.3 aega.

Maxim ütles ka eile, et kui vähemalt 12.5s aega ei sõida, siis ärgu tagasi tulgu sealt :-D

Postitatud: 25.04.2009 16:16
Postitas jeff01
Häbi peaks sellel olema kes pigemistub kodus ja kardab võistelda. Raini CRX pole eile kokku saanud masin vaid on aastaid sõitnud mees ja on tõesti kiire aga "CRX" ja "vabalthingav" pole näitajad mis peaks seda kooslust halvustama. Võin siia lisada, et mootori sisult ka stock ja paagis tavaline 95 oktaanarvuga bensiin.
Kahju muidugi, et se ööga tehtud kuu projekt kohale ei jõudnud. Kui ma ei eksi siis 200sxi lippu hoiti kõrgel ja 12s sisse sai sõidetud (12,7 äkki)
Omal ei olnud just kiita ajad aga suht savi, 300.- eest superlahe üritus (Sõida palju jaksad) Seekord sai nii mugavalt mindud et kruvikeerajatki ei võtnud kaasa ja sisu oli autos va parem esiiste.

Postitatud: 26.04.2009 21:13
Postitas Astrona
PiltPiltPilt
PiltPilt
PiltPilt
PiltPilt
Osad asjad veic kiiruga pandud, nagu näiteks aku ja cooler vajavad veel korralikku kinnitust.
Täna sai ka esimene proovisõit tehtud. Päris pahad hääled. :evil: Aga kardaaniga mingi jama, ja üle 5K ei saand lasta - homme vaatan üle
Segud on suht paigas, aga millegipärast nagu 10% üle graafiku rikas - 5000@0.8 oli 10.4:1.
See vesicooler seal piltide on selleks, et kui MAF oli otse turbo otsas, siis tühikäik oli väljasuremise äärel (AFR <10) - nii vesicooleriga kõikus 11-12 vahel. T28'ga hoidis tühjalt 13.5-14 - timmimist jagub...

Postitatud: 26.04.2009 22:05
Postitas Mihkel
Vända esimesene damper/rihmarullik oli ka koduste vahenditega eemaldamise ürituses viga saanud? :)

Postitatud: 26.04.2009 23:26
Postitas Astrona
Mihkel kirjutas:Vända esimesene damper/rihmarullik oli ka koduste vahenditega eemaldamise ürituses viga saanud? :)
Konkreetne ratas oli uue plokiga kaasas. Milliselt pildilt sa seda muidu nägid?? Suht ok ratas on. Ta mingi damper minu teada pole, kui mõtled seda, et seal ka kummiriba sees.
Koduste vahenditega 200K sõitnud masina rihmaratast sealt lahti ei saagi. 5K sõitnud mu suland mootori oma tuli veel kuidagi ära, aga arvatavasti selle käigus mul õlipumpa mikropragu tuligi.
Aga viimane eemaldamine oli ikka tõmmitsaga - respekt Respeckt'ile :)
Selle ratta võiks üldse väikseks treida, sõidan enne natuke võimuta, eks näis, võibolla peab ühe rihmarea veel talle alles jätma. Praegu on suht raske - kohapeal naisterahval jääkski rool keeramata, aga noh plaanin selle väikse rooli niikuinii panna teisele ja teiselt tavalise rooli sellele.

Põhi jama on selles, et peab garaazist ära kolima. Võite pakkuda uut kohta!
Naabrid said üsna kurjaks, ja tuli välja, et auto ei tohigi garaasi ees 10min tuksuda, tra, mul pole ühtegi leket väljalaskesüsteemis :lol: ja remontida võib ainult garaasis sees - muidu nad ei kuule linnulaulu - et tal olevat juba 20 kõne tulnud, kurjadelt naabritelt.
Neljapäevaks pean oma teised 2 masinat kah garaazi juurest ära viima. U. nagu garaazi omanikud võivad parkida, aga rentnikud mitte - igast jama ajas igast august välja. Järgmisena panevad nad lennuvälja kinni, kuna lennukid kah mürisevad nii, et ei kuule auto häältki. Ei viitsi nendega kaklema hakata.
Tra, kui lahkun, siis pidulikult - 3:00AM ja põhjagaasiga :lol:

Postitatud: 27.04.2009 0:11
Postitas Mihkel
Ma kuulsin seda su garaažikülastajate käest :)

Sa pead nüüd endale kohe suurema pinna rentima.

Postitatud: 27.04.2009 8:19
Postitas Astrona
Mihkel kirjutas:Ma kuulsin seda su garaažikülastajate käest :)

Sa pead nüüd endale kohe suurema pinna rentima.
Korralik fan-club :)