5. leht 13-st

Postitatud: 21.06.2006 8:58
Postitas prr
8. juuli tuleb. ja et siis ei oleks "olekseid" :)

Postitatud: 21.06.2006 12:05
Postitas Renn
vb. natuke rumal küsimus, aga miks BOV peale ic on ?!
väga mitmetel sx`idel, nii S13 kui S14 kerega näinud mõlemat varianti - kumb viis siis ikkagi õigem on?! :roll:

Postitatud: 21.06.2006 14:22
Postitas temp
rene mõtle loogiliselt - kui siiber kinni siis ikka õhul ju parem välja pääseda võimalikult kiirelt mitte läbi cooleri tagasi ronida ja siis väljuda.

Postitatud: 21.06.2006 15:12
Postitas Renn
jõudsin ise ka sellise lahenduseni :)
8.ndal Tartus rajal kohtume ;)

Postitatud: 11.07.2006 13:06
Postitas Taavi
Selle hooaja unistused/eesmärgid saavutatud. 1. Plasmet Topspeed'i B-klassi võit. 3. OMC-l kolme parima hulgas B-klassis 3. Nii OMC-l kui Topspeedil jäid kõik Audid seljataha. Edasised plaanid? Driftima õppida :-D ja järgmiseks dragi hooajaks korralikud slikid muretseda.

Postitatud: 11.07.2006 13:28
Postitas Joel
Audid on tippkiirusvõistlustel üldse suht mökud - parim Audi tulemus siiani on Rainar Kurbeli 500hp 2,2 20vT S6 256 km/h OMC'l. See tulemus võinuks toona ilmselt veidi parem olla, aga selle jõuga oleks tagaveoline kerge auto (nagu näiteks S14 200SX) ikkagi vähemalt paarkümmend kilomeetrit rohkem saavutanud. Aga Taavilt tubli tulemus igal juhul...

Postitatud: 11.07.2006 20:43
Postitas Samvel
mitte igal juhul, vaid Taavi ongi parim !
Mis sest, et veel kiirem Nissan eelmine õhtu saba andis kuigi oleks võinud lõdva randmega võita oma klassi, või mõni Audi mitme erineva põhjusega kiirem polnud, või et Fretsi Mazdal kogemata 1 linnuke managemendis vales kohas kogu võistluse ära sittus kuigi auto palju võimsam kui Taavil jne. THATS RACING .

Palju õnne Taavi, sina oled parim !

Ja sinu rõõmuks järgmiseks aastaks on tõesti tõsised plaanid Zhenja Nissani`ga. Sadagu või pussnuge taevast, punkt.

Postitatud: 30.07.2006 12:43
Postitas Marko
mis juhtus??? jutud käisid et kahes silindris midagi mäda: rõngad?
kurb, olid ka finaalis muidu sees :(

Postitatud: 30.07.2006 13:56
Postitas Taavi
Kahes silindris miski jama jah. Eks ES võtab mootori lahti, siis ole näha mis viga on. Topspeedi ajast +32C kuumusega mootorisse lennanud küünlatükid + keerasin Airportjamil tavakütusega rõhku ka vast liiga palju, hoidis u. 22 psi (1.5bar).

Postitatud: 31.07.2006 12:36
Postitas RICE BURNER
Topspeedi ajast +32C kuumusega mootorisse lennanud küünlatükid

Vaatasin juba ammu, et sulle see kruvi meeldib :)
Vahel on tõesti parem, kui see Boosti kruvi kuskil auto all asetseks, et ei saaks seda koguaeg kruvida.
Kas on midagi juba teada, mis seal juhtus

Postitatud: 31.07.2006 22:23
Postitas riceboy
hea tulemus...mitte küll nii kiire auto kui minu oma veel, aga tubli ikkagi :-D

(vaatan et te ühe müügis oleva auto üldse ära unustand :) )

Postitatud: 01.08.2006 0:09
Postitas Hylas
pilte siis toimunust:

1 kolb tiba sulanud, ning mõni üksik mõra rõngaste vahel
1 silindri sein triibuline, õnnestub kundlasti 2 remontmõõt aga enne üritaks 1 remontmõõdu puurida.

2 kolb pealt mõningate täketega (võimalik et mõni ringi uitav küünla tükk oli see)

3 kolb rõngaste vahelt pilbasteks.

ülejäänud kõik päris ilus.


Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 01.08.2006 9:10
Postitas Renn
oioioio, kui tuttavad pildid
endalgi seda üle ühe korra ette tulnud paraku
aga kuidas sx saavad 3-el kolvil rõngaste lukuvahed ära jalutada 2 cm pikkuses, seda aru ei saanudki...?!
liiga palju boosti?!

Postitatud: 01.08.2006 9:28
Postitas Raceboy
Selle põhjuseks on detonatsioon.

Postitatud: 01.08.2006 9:54
Postitas Hylas
Niipalju kui vaadatud ja uuritud siis hea meelega võiks need pildid tervitustega Eesti Statoili saata.