5. leht 9-st
Re: BMW 328iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo
Postitatud: 13.11.2010 0:02
Postitas roska288
Mis kolvid maksid kui saladus pole?
Re: BMW 328iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo
Postitatud: 14.11.2010 13:59
Postitas Dc85
Re: BMW 328iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo
Postitatud: 14.11.2010 17:50
Postitas Mardo
Kas keegi siinsetest kasutab sellist nipsvärki nagu Aquamist?
LINK
Tegu siis alko/vee injection kit'iga.
On asjal mõtet?kui jah siis kuna/mis olukorras on asjal mõtet?
madalam töötemp?
Tavabensiiniga on asjal vist pointi aga kui sõidan e75&e85 ?
Re: BMW 328iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo
Postitatud: 14.11.2010 19:18
Postitas Mardo
Tagumine sild tuleb e34 alt ja tugevdatud sild + LSD typ.210 ehk max suurus mida pakutakse.

Re: BMW 328iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo
Postitatud: 14.11.2010 22:48
Postitas jeff01
e34lja sild laiem pole kui e30ne oma? Kui palju ümber ehitada tuleb? Kas tõesti jäävad sillatala või õõtsad nõrgaks?
Re: BMW 328iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo
Postitatud: 14.11.2010 23:46
Postitas Mardo
Suured puksid sillatalal tuleb kokkupoole viia, sillatala tagumisele kinnitusele
tuleb teha kinnitus kere külge. E34 sillatala võtsin profülaktika mõttes. Plussiks
on see, et väike reguleerimis võimalus, erinevalt e30 sillast, on olemas.
Siin projektides on neid typ.188 diffreid ja pooltelgi murtud küllaga, ennetan seda.
Jõu soov on ka küllaltki mehine, eks seda näeb kui asi liigub palju sealt tuleb.
Sild ise peaks 6cm laiem olema, see hea, sest tänu sellele saan 2cm vaheflantsid
vahelt minema visata
Tee üks kord ja tee korralikult
Vikingid aga ostavad oma masina alla M535 diffri mis on bolt-on e30 silla külge
ja seejärel tellivad PPF'ist 12k eek eest poolteljed ning ehitavad õõtsad e34 ratta
laagri peale mille külge kruvitakse e34 rattaflants. Antud lahendus on aga kõvasti
kallim kui see praegune mille mina valisin.
Re: BMW 328iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo
Postitatud: 15.11.2010 0:12
Postitas hents99
Ja kui vaja sillageomeetriat insenerlikumalt arvutada/projekteerida, siis tead, kust abi saada

Re: BMW 328iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo
Postitatud: 15.11.2010 0:19
Postitas Mardo
su number on mul olemas!

Re: BMW 328iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo
Postitatud: 15.11.2010 22:16
Postitas jeff01
Mardo kirjutas:Suured puksid sillatalal tuleb kokkupoole viia, sillatala tagumisele kinnitusele
tuleb teha kinnitus kere külge. ...................... Antud lahendus on aga kõvasti
kallim kui see praegune mille mina valisin.
Makes sense.
Huvitav, et ma väga sellist conversionit kohanud pole, kuid pole ammu rullidega tegelenud kah.
Re: BMW 328iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo
Postitatud: 15.11.2010 23:39
Postitas Mardo


Eks neid ikka on ehitatud aga paljud ei viitsi sellest rääkida kuskilgi. Kasutusele võetakse
M5/540i poolteljed ja differ(typ.210 2,93:1) Selline ülekanne kuna kastiks enamjaolt võetakse
M51 diisli alt 5 käiguline ZF (1000hp+).
Re: BMW 328iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo
Postitatud: 20.06.2011 10:46
Postitas Mardo
Ega kellelgi juhuslikult "stress plate" M50B25 85mm bore jaoks ei juhtu vedelema?
Või kui kellelgi on võimalus selline asi valmis meisterdada 5mm alust sis võiks
kirjutada PS'i mulle, tänud!
Re: BMW 328iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo
Postitatud: 20.06.2011 11:17
Postitas jeff01
Üli korralikult teostatud ettevõtmine ikka.
5+
Re: BMW 328iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo
Postitatud: 20.06.2011 13:14
Postitas Mardo
Tänud jeff!
eks proovib jah korralikult ehitada, kõik oleneb kuidas rahakott lubab.
Siinkohal mainiks ära, et autot ehitatud juba pääris mitu aastat aga valmis pole
eriti midagi. Põhjuseks võin öelda seda, et palju juppe on veel puudu ning
poolikult kokku panema ka ei hakka, ennem ootan.
Plaan auto tänavatele saada on 2012. Kasvõi 0,5bar'ga

Re: BMW 328iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo
Postitatud: 20.06.2011 15:09
Postitas hents99
Stress plate 5mm alumiiniumist?

Re: BMW 328iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo
Postitatud: 20.06.2011 15:41
Postitas Raceboy
Tavaliselt tehakse selliseid asju 50-60 mm paksusest rauast.