5. leht 7-st
Postitatud: 17.03.2009 21:39
Postitas ivar
Need torud on tõesti väga lühikesed.
mulk kirjutas:Selline küünlajalg ei saagi kesta, torude soojuspaisumine rebib selle puruks, keevita kuidas tahes.
+1
Postitatud: 17.03.2009 22:06
Postitas Mihkel
Proovi 2.5mm seinaga mustast materjalist teha, see kestab ehk vähe paremini.
RV tahab üldiselt ka RV traati saada keevitamisel, et hästi kestaks.
Vähemalt nii tundub mulle peale Rando kunagise kollega jebimist.
Postitatud: 17.03.2009 22:26
Postitas golf
Kahjuks pole seal eriti ruumi pikkade torudega teha ,et turbo õiget pidi jääks ja kapoti alla mahuks. Samas enamus kolded mis müüakse on ebay-s on malmist ja samasuguse kujuga. Eks nädalavahetusel võtan vana kolde maha ja hakkan uut tegema.
Postitatud: 17.03.2009 22:42
Postitas Raceboy
Üks variant on kasutada originaalkollet ja teha lisaks toru, nii saad turbo mujale ka viia. Mul oli sama moodus kasutusel oma Porschel ja toimis väga hästi, spool oli ok ja kahe aasta jooksul mitte mingeid probleeme torustikuga.
Pikkuse pärast ie maksa eriti muretseda, kuna tehasest on nt Porsche 944 Turbol turbo teisele poole mootorit viidud crossover-toruga (sisselaske poolele) ja kehvemat spoolupi küll ei täheldata.
Postitatud: 17.03.2009 23:16
Postitas Renn
RV tahab üldiselt ka RV traati saada keevitamisel, et hästi kestaks.
Vähemalt nii tundub mulle peale Rando kunagise kollega jebimist.
täpsustuseks, ka rv toru võiks olla happekindel, vältimaks pragunemist temperatuuride suurest erinevusest!
Postitatud: 18.03.2009 11:46
Postitas Miq
kas flants on ühes tükkis? kui jah siis lõika lahti.
kas flantsis on poldi augud sama uured? kui jah, siis puuri keskelt äära suunast suuremaks. nt: keskmistel aukudel on mõõt d siis järmised poldid, ääre poole minnes, võta mõõduks d+1mm.
üldiselt kui keevitused katki kähevad siis on pasad keevitused/õmbdused.
M.
Postitatud: 18.03.2009 12:26
Postitas golf
Miq kirjutas:kas flants on ühes tükkis? kui jah siis lõika lahti.
kas flantsis on poldi augud sama uured? kui jah, siis puuri keskelt äära suunast suuremaks. nt: keskmistel aukudel on mõõt d siis järmised poldid, ääre poole minnes, võta mõõduks d+1mm.
üldiselt kui keevitused katki kähevad siis on pasad keevitused/õmbdused.
M.
Flantsid kõik eraldi ja suuremate aukudega. Keevitusest ei lähe lõhki vaid kaugemalt kuskil 5mm ja kaugemaltki.
Postitatud: 18.03.2009 16:34
Postitas Miq
noo siis on ikka materjal nõrk :P
Postitatud: 21.03.2009 0:01
Postitas golf
Täna sai siis kollektorist viimast võetud ,sai mitu kilomeetrit 200 lastud kui üks hetk oli tunda ,et jõud kadus ja kolle lõhki. Eks tuleb nüüd jämedamast torust teha aga tuleb loota et keevitusest järgi ei hakka siis andma. Samuti oli ka wastgate pingesse tõmmanud ja lahti murdnud kollektori küljest. Üks pilt ka tänasest.

Postitatud: 21.03.2009 10:34
Postitas jeff01
Said enne ka miskeid numbreid mõõta?
Postitatud: 21.03.2009 11:31
Postitas ahto10
Selle pildipealt jääb mule mulje et turba ja muu kupatus lihtsalt ripub kolle otsas äkki peaks turbole mingi toe tegema,et turbo raskus lihtsalt seda kollet poleks ei painuta.
Postitatud: 21.03.2009 18:46
Postitas golf
Postitatud: 21.03.2009 19:26
Postitas ahto10
kuda diffrit täiustad paned lihtsalt võlli satikaid pooma?
Postitatud: 22.03.2009 23:57
Postitas JP
golf kirjutas:Täna sai siis kollektorist viimast võetud ,sai mitu kilomeetrit 200 lastud kui üks hetk oli tunda ,et jõud kadus ja kolle lõhki.
Kas sa katsetasid seda Tartu-Võru maanteel?
Postitatud: 23.03.2009 0:04
Postitas Dc85
JP kirjutas:golf kirjutas:Täna sai siis kollektorist viimast võetud ,sai mitu kilomeetrit 200 lastud kui üks hetk oli tunda ,et jõud kadus ja kolle lõhki.
Kas sa katsetasid seda Tartu-Võru maanteel?
Sõitis mööda sinust? Räägi asjast
