5. leht 5-st
Postitatud: 27.12.2008 14:20
Postitas Aigo
Mihkel kirjutas:See boost mis sul seal hetkeks tekib on pigem boost spike, kui segusiibri kinni lased.
Kohapeal käies ei ole mootoril mingit koormustki taga.
Veel enam tekib seal vähem boosti suurema K26 turboga.
Mul sõber lasi Polo mootori samamoodi kott, kui soojast peast piirajasse vajutas (saale ringi).
Aga hiljem avastasime eelmise omaniku tänukirja, kus karteripõhi oli vale silikooniga tagasi pandud ja õlisöötur oli paksult silikoonist umbes.
Ilma õlita pole kahjuks saaled loodud töötama.
Nii et pigem ikkagi mootori viga, ilmselt samamoodi korralikult hooldamata mootor nagu 99% veel remontimata CA-sid.
ma räägin jah, et ega see mootor uus pole ja eks neid üllatusi tuleb kui lahti kiskuma hakkan kunagi. Kui just teist korralikku mootorit kuskilt sebida ei jõua.
Sest no laisu pakub 1'te 25k eest, see pole just summa miu rahakotile

mingit hullu säästmist muidugi ei plaani, sest kui teha siis üks kord ja korralikult, eks tekib siia foorumisse palju küsimusi kõige kohta sel autol. Aja kohta võin muidugi niipalju öelda, et kauatehtud kaunikene peaks tulema. Kuigi olid vahepeal müügiplaanid siis need on maha maetud(sinnasamma auto alla ja 6 jala sügavusele

)
Nüüd vaja kuskilt saada mootori maha tõstmiseks seda hüdrotõstukit.
Küsimus neile kes s13'del mootoreid maha võtnud, et kumbapidi on mootorit lihtsam maha võtta kas koos käimakastiga või ilma?
Postitatud: 27.12.2008 15:12
Postitas gaiar200
ilma kasti ja plokikaaneta saab kahemehega maha 1tunniga ma enda omale panin üksi peale ja käsitsi.
Postitatud: 28.12.2008 0:03
Postitas dizze
Ma usun, et koos kastiga kergem maha võtta.
Kapott maha, padjad laht, juhtmed lahti.
Pargid mootori kraana auto ette ja tõstad välja. Hea oleks kui tõstmisel oleks kanal kuhu saaks lasta korra kastil langeda.
Postitatud: 28.12.2008 0:44
Postitas junsu
ilma kanalita on suht absurd
ma endaoma sikutasin mootorikraana ja kanaliga garages (kraana võin sulle 1,5k eest müüa) peale maha ikka omajagu. SR kone hetkest kui ta juba peal käis, tuli maha umbes poole tunniga koos juhtmestiku ,voolikute ja kogu kama eemaldamisega. ja seda loomulikult ikka koos kastiga
Postitatud: 28.12.2008 1:55
Postitas Aigo
njah mul ikka veel CA mootor SR'st võin vaid unistada praegu:D
aga jah kahjuks kanalit pole. kuid kuidagi oleks vaja see kupatus sealt maha saada, et viga otsima hakata.
Siin naised saunas rääkisid, et saan vist isegi väikse sponsori, kes abistab finants poolega väheke, kuid ega seda ka palju pole. Läbirääkimised käivad ja võibolla jõuame kokkuleppele, et saan teise mootori hoopis. See selgub alles esmaspäevaks mis saama hakkab täpsemalt, seni üritan võimalikult palju ära teha, et saaks mootori maha tõsta.
Postitatud: 28.12.2008 16:19
Postitas Aigo
turbo polegi peetis juhuuu...
aga no väikese jama avastasin. turbost tulev toru mis läheb IC'sse on seest ilus puhas ja kuiv. aga õhufiltri ja turbovaheline ning IC ja sisselaske vahelise toru ots on ülised, kuidas see võimalik on? pesin need kõik pensuga puhtaks siin mingi aeg tagasi ju.
ok sisselaske osa vb saan aru, et seal see karteri tuulutuse voolik kust võib õli tulla. (miks toda üldse sinna vaja on? niigi palju pole neid CA18DET'il või?) aga MAF'i ja turbo vahelisse kust õli saab? ahaa njah täpselt sama jama ju. Karteri tuulutusest tuleb õli.
seega mootor hõre. kuigi kompressiooni näitas 10:10:10:9,5 bar ja manuali järgi 11 peab olema ja kuni 9,2 on veel normaalne.
Postitatud: 28.12.2008 16:58
Postitas jeff01
eks boost tekitab ikka kerge surve karteris ja kui õli püüdvat paaki vahel pole siis pressib ikka sisselaskesse.
Postitatud: 28.12.2008 18:45
Postitas Aigo
samas jah ega kaanetihendit ega rõngaid päris süüdistada ei saa, sest ega kompressioon on paigas. ja no 1,2 bar'i kiirendab mootori käiku päris kiirelt, et jah see õlirõhk võib lajatada üles küll...
seega vaja õlipüüde paaki.
aga oskab keegi öelda, et kas selle rõhu pärast ongi nissanil niipalju karterituulutus voolikuid? nimelt neid ju 3 tükki, mõlemast klapikambrikaanest ja 1 tuleb sisselaske alt ka veel.
Postitatud: 29.12.2008 19:37
Postitas Aigo
ehk viitsib keegi lugeda ülesse, kust võiks viga otsida kui mootor ei käi ühtlaselt
Nimelt siis mootor lonkab käimisel, CAS on hiliseks põhja keeratud siis käib kõige normaalsemalt.
Postitatud: 12.01.2009 11:32
Postitas Aigo
ja no pill müügis olude sunnil
kes soovib omastada 15000 raha ja saab kasvõi varuosadeks kui tahtmist