5. leht 6-st

Postitatud: 13.12.2006 23:06
Postitas Mihkel
Kõigil ei ole ju otseselt pikk surge hääl.
Konkreetne surge oli sellel viimasel usakal.
Nendel rinkal sõitnud autodel oli see hääl ainult hetkeline (rohkem nagu mingi helieffekt)
Minu auto teeb uue turboga täpselt samasugust häält.
Vana turboga oli hääl täiesti erinev.

Postitatud: 26.12.2006 17:56
Postitas ivar
point nagu polegi selles, et ta tühikäigul toimiks vaid selles vahes kui järsku gaasi põhja vajutad. Siis see lahtine bov imeb sealt vähe õhku juurde enne kui sulgub ja seega saab mootor kiiremini pöördesse minna. ehk siis nagu seal väidavad throttle response paraneb.
Sain aru küll milles point on. Mõtlesin lihtsalt seda, et selline kuulamise järgi mitteeristatav erinevus on natuke ületähtsustatud.

Postitatud: 04.03.2007 2:28
Postitas Snoofi
Ei hakka uut teemat tegema, küsin siin,
et sai ostetud endale Greddy type-s stiilis blow-off. Sellel on kaks otsa kuhu vaakum külge lükata, kas peab mõlemale siis vaakumi külge ühendama?
Pilt

Postitatud: 04.03.2007 2:52
Postitas Mihkel
Ülemisele peaks ikka vaakumi ots käima.
Alumine ilmselt membraani teise poole nö. tuulutus, see jääb vabaks.
Aga kindlalt ei oska lubada, kuna pole sellist ise käes hoidnud.
Type-RSil oli ainult 1 ots kuhu vaakum panna.

Postitatud: 03.06.2007 20:25
Postitas ott5
aga mis klapp või süsteem teeb seda häält, ei tahaks nagu uskuda et sellisel autol lööb rõhu tagasi läbi turbo ja koonus teeb seda astemelist sisinat.
http://www.youtube.com/watch?v=QbSsBXFOvS8

Postitatud: 03.06.2007 20:31
Postitas Kuuno
ott5 kirjutas:aga mis klapp või süsteem teeb seda häält, ei tahaks nagu uskuda et sellisel autol lööb rõhu tagasi läbi turbo ja koonus teeb seda astemelist sisinat.
http://www.youtube.com/watch?v=QbSsBXFOvS8
se on trubo surge
pane blow off kinni rohkem ja suure tõenäosusega tekib selline heli... :)

Postitatud: 03.06.2007 22:04
Postitas junsu
mul teeb ka peale koonuse panekut siukest pah-pah-pah häält+veel bov-i vile.tegelt häirib natuke lausa :? kui lasen vaiksemalt gaasi maha,nii et bov ei tee midagi,siis se pah-pah käib ikka :roll:

Postitatud: 03.06.2007 22:52
Postitas Ragnar
junsu kirjutas:mul teeb ka peale koonuse panekut siukest pah-pah-pah häält+veel bov-i vile.tegelt häirib natuke lausa :? kui lasen vaiksemalt gaasi maha,nii et bov ei tee midagi,siis se pah-pah käib ikka :roll:
keera bovi veidi l6dvemaks kab 2ra. oleneb bovist kui palju sa seda l6dvemaks keerata saad et r6hku lekkima ei hakkaks.

Postitatud: 04.06.2007 16:47
Postitas junsu
HKS replica on.eks ma siis krutin teist ja vaatan,mis teeb :)

Postitatud: 04.06.2007 19:08
Postitas Mihkel
HKS replicaga seda muret eriti ei ole, et ta lekkima hakkaks.
Seda siis klapi ehituse tõttu erinevalt teistest klappidest.

Postitatud: 05.06.2007 18:26
Postitas ott5
Kuuno kirjutas:
ott5 kirjutas:aga mis klapp või süsteem teeb seda häält, ei tahaks nagu uskuda et sellisel autol lööb rõhu tagasi läbi turbo ja koonus teeb seda astemelist sisinat.
http://www.youtube.com/watch?v=QbSsBXFOvS8
se on trubo surge
pane blow off kinni rohkem ja suure tõenäosusega tekib selline heli... :)
aga kas see on siis turbole halb ve :roll:

Postitatud: 05.06.2007 18:33
Postitas Kuuno
ott5 kirjutas:
Kuuno kirjutas:
ott5 kirjutas:aga mis klapp või süsteem teeb seda häält, ei tahaks nagu uskuda et sellisel autol lööb rõhu tagasi läbi turbo ja koonus teeb seda astemelist sisinat.
http://www.youtube.com/watch?v=QbSsBXFOvS8
se on trubo surge
pane blow off kinni rohkem ja suure tõenäosusega tekib selline heli... :)
aga kas see on siis turbole halb ve :roll:
väikese rõhuga ei tohiks paha teha~0,5bar edasi aga võimalik aga ei ole kindel....käiguvahetusel kaotad ju sellega...

Postitatud: 05.06.2007 18:50
Postitas Ragnar
mul ka kuni 0.3-0.4bar'ini surgeb natsa. pole midagi hullu juhtunud...

Postitatud: 20.06.2007 13:33
Postitas antsa911
Kui autol on originaalis ette nähtud turbo küljes bypass klapp ja rõhku ei ole ka kunagi rohkem kui 12-13 Psi, kas siis on turvaline panna bypassi asemele blowoff klapp? Osad targemad räägivad, et ajab segu rikkaks, osad räägivad, et midagi ei juhtu. Võta nüüd siis kinni...tahaks nagu veel mõnda põhjendatud arvamust. Õhulugeja peaks ka olema olemas.

Turboks Garret (PMF 10013, G 465199-3).

Postitatud: 20.06.2007 13:46
Postitas Mihkel
Rikkaks ajab ta enivei, kuna mõõdetud õhk lastakse atmosfääri.
Katalüsaatorist jääd sa ilmselt ka suht kiiresti ilma.
Küsimus on pigem selles, et kas segu liiga rikkaks ei lähe.
Vastasel juhul võib asi hakata gaasi maha lastes välja surema ja tallates käiguvahetusel katkuma.

Minu autol origianaal turbiiniga nagu probleeme polnud aga suurema turbiiniga nüüd ilmselt originaal ajuga tõmbab kiguvahetusel hinge kinni.