5. leht 13-st

Postitatud: 13.01.2009 1:21
Postitas Marko
Masina tööd hakkab juhtima Vems. Kuuno tellib, paigaldab ja seadistab aju ning teeb originaal pistiku vahele vajaliku ühenduskaabli. Samuti tuleb vahetada väntvõlli pöörete lugemiseks mõeldud hammasratas. Kõige raskemaks võib kujuneda AMP 135 Pin connectori (Subaru 2.5L aju pistik) hankimine, ei taha korras aju ära lõhkuda pistiku pärast.

Miks Vems? minu jaoks kiireim ja odavaim lahendus. Kui rohkem aega kulutada siis võimalik selline laendus saavutada...
http://195.159.109.134/vemsuk/forum/ind ... 622.0.html

Postitatud: 13.01.2009 2:01
Postitas KungLao
vemsil peaks subaru originaal pöörete hammasrata jaoks ka seting olema.

Postitatud: 13.01.2009 3:11
Postitas Marko
KungLao kirjutas:vemsil peaks subaru originaal pöörete hammasrata jaoks ka seting olema.
kahjuks veel minu andmeil ei ole :? kui oleks lihtsustaks see veelgi toimingut. juhul kui leiad, et olemas anna märku

http://www.vems.hu/wiki/index.php?page= ... FSubaruECU
http://www.vems.hu/wiki/index.php?page= ... ruFeatures
http://www.vems.hu/wiki/index.php?page= ... aruTrigger

rohkem uurimist - võtan sõnad tagasi... tundub, et tõesti töötab ka originaal rattaga :)

Postitatud: 13.01.2009 10:27
Postitas Ice
Selline pistik peaks tellimise vaev olema? Esimene googli link.
http://www.tfelectronics.com.au/PageFil ... ctors.html

Postitatud: 13.01.2009 11:27
Postitas Mihkel
Arvestage, et see pistik eeldab trükkplaadi kasutamist.
Selleks ongi Link-il vahejupp nimega AdaptaLink.
Need jalad pistiku taga on nii õrnad, et murduvad väga kergelt maha, kui eraldi trükkplaati ei kasuta nende jaoks.

Link pole kahjuks siiamaani vastanud, aga vaadates su triggerit, siis tavaline G3 juhib seda triggerit ka ilusti, sest mul on täpselt sama trigger.
Küsimus on pigem selles, kas neil on AdaptaLink vahejuppi selle pistikuga.
Link-i puhul meeldib see, et on nö. digitaalne triggeri dekodeerimine (nii nad ise nimetavad asja).
Piisab ühest valikust combobox-is ja asi toimib veatult, ei ole vaja mingite x parameetritega möllata.

Tundub, et Link-il on selline asi isegi täitsa olemas.
Seega nende juppidest saaks ka sobiva komplekti kokku panna, isegi kui nad ise seda ei tunnista.

Postitatud: 02.02.2009 0:26
Postitas Marko
Kuuno tegeleb sobiva Link aju tellimisega, VEMS ei suuda reguleeritavate nukkadega hakkama saada ja seega kukub valikust välja. Vahejahuti läbis "tuunimise" muudetud on alko pritse asukoht.

minule meeldib :)

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


selline käigukangi nupp tuleb originaali asemele

Pilt
Pilt

Postitatud: 02.02.2009 0:38
Postitas Mihkel
Võtad G4 Extreme või G4 Storm?

Postitatud: 02.02.2009 17:10
Postitas taxu
Kaotad vahejahutamise efektiivsuses kui blowoff peale jahutit on. Lased ju suure portsu juba jahutatud õhku lihtsalt korstnasse iga päästega. Laseks sa selle õhu siis vähemalt turbo ette tagasi, jahutaks turbotki.

Postitatud: 02.02.2009 17:29
Postitas Mihkel
Ei usu, et see enne/peale jahutit vahe väga märgatav on.
Sa võid ju asja ka nii pidi mõelda, et praegu on õhul lühem tee segusiibrist bov-ini, kui segusiiber boosti all suletakse.

Postitatud: 02.02.2009 19:29
Postitas taxu
Blowoff pole ju siibri, vaid turbo hoidmiseks. Ideaalis ju võiks käiguvahetuse ajal turbo pöörlemiskiirus mitte langeda- ehk vähemalt me tahaksime et see nii oleks. Siis saaks uue käiguga kohe ilma lag-ta jätkata. Seega oleks vaja püüda kompressori taga rõhk võimalikult kiiresti võimalikult madalale saada, et tema pöörlemist mitte takistada. Siit mulle paistab küll, et ikka turbole võimalikult lähedal tuleks mingi klapp avada ja parimal juhul lausa imeda kogu vurts välja.
Ja vastupidiselt kompressoritagusele, tahaks me ju segusiibri ees just rõhku säilitada, et peale uut avamist kohe samaga jätkata. Kuna vahejahuti koos oma torustikuga (eriti FMIC korral) toimib muuhulgas ka mahutina, siis võtab temas rõhu alanemine aega. Seega võib vahe märgatav olla küll.

Postitatud: 02.02.2009 19:44
Postitas Mihkel
Sellisel viisil arutledes on tõesti mõtekam BOV panna kohe peale turbot.
Samas kui palju see reaalselt mõjutab, et mis ajaühikutest me räägime läg-i poolest?

Subarul on näiteks juba stockis by-pass peale coolerit ja enne seugsiibrit.
Tihti paneb ka ruumi olemasolu paika kuhu bov tuleb.
Reaalselt on vaja ikkagi lihtsalt rõhk maha lasta torustikust.

Postitatud: 02.02.2009 23:42
Postitas taxu
Eks inimesed korraldavad igasugu katseid ja võrdlusi. Kui netis kaevata, kindlasti leiab ka sellel teemal üht teist.
Aga jah, näiteks mul celical ja ka supratel jälle stokis just kohe peale turbot läheb möödaviik.

Postitatud: 03.02.2009 0:01
Postitas marauder
Mis värviga seal plätserdatud on, et kena sile ja läikiv on jäänud?

Postitatud: 04.02.2009 2:17
Postitas Marko
marauder kirjutas:Mis värviga seal plätserdatud on, et kena sile ja läikiv on jäänud?
Hammerite metallivärviga, 2 korda üle värvitud. Eelnevalt pinnad ainult puhastatud.
Bov`i asukoht on piisavalt hea, ringi pole seal midagi teha. Kui bov oleks kohe peale turbot siis reaalses elus mina küll mingisugust muutust täheldada ei suudaks.

Postitatud: 04.02.2009 10:51
Postitas Mihkel
Marko on vist Itaalia SR.org foorumis disainikoolitusel käinud :-D
Esimestel piltidel karjub küll see värv suhtkoht silma, viimasel juba vaikselt harjub.

Äkki lisad veidi kollast ja rohelist ka? :-D

Tegelikult on huvitav näha kaua see Hammerite kuumaga alumiiniumpinnal seisab üldse.