5. leht 9-st

Postitatud: 22.06.2009 9:20
Postitas MazdaGTI
Miks sa C klassi sõidsid aga mitte B?

Postitatud: 22.06.2009 10:31
Postitas Kummitus
Ragnar kirjutas:
Kummitus kirjutas:Eks tuleb leida võimalus dyno külastuseks ja mõtlema 1. ja 2. käigul peab vist rõhku piirama, sest pidama ei saa kuidagi, kuigi rõhku ainult 1.2 bar i.
Millised sul 60ft ajad tulid ?
2.5, 2.1, 2.0, lõppkiirused 195, 197, 195

Postitatud: 22.06.2009 10:33
Postitas Kummitus
MazdaGTI kirjutas:Miks sa C klassi sõidsid aga mitte B?
Tegelikukt polnud vahet, millises klassis sõita aga C klassi autod on sekund aeglasemad kui B klassi omad ja tahtsin lihtsalt aega teada saada.

Postitatud: 18.07.2009 1:04
Postitas Kummitus
Sai siis retk Tallinnasse tehtud, et vaadata kuidas kütus põleb...tulemus oli järgmine
esimene 1.4 bar
teine 1.2 bar
kolmas 1.3 bar
Pilt

Tulemuseks jõud rattast, kui lisada sinna umbes 15-17% juurde peaks olema numbrid mootorist.

Postitatud: 18.07.2009 21:06
Postitas Raceboy
Väga kõva tulemus!
Näitab päris ilmekalt kui palju loeb hea voolavusega kaas nagu Hondal on.

Postitatud: 18.07.2009 21:35
Postitas Motary1
Vägev graafik :)
Sheeri veidi spec-listi ka, mis autole teinud oled.

Postitatud: 19.07.2009 2:45
Postitas Kummitus
Nimekiri mis hetkel meelde tuli:

ACT Xtreme siduri komplekt
Fidanza 4kg hooratas
Hondata s300 aju + boosti juhtimine
Hondata sisselaskekollektori tihend
ARP plokikaanepoldid
Innovate XD-16 lamda
Ramhorn väljalaskekollektor
Tial 44mm Wastegate
Wiseco kolvid ja kolvirõngad
Eagle kepsud
Kütuserõhu regulaator
Walbro kütusepump
AEM Kütuserelss
Clevite77 Saaled
Apexi Electronic Boosti näidik
AEM Electronic boost controller
Õlirõhu näidik
Õli temp näidik
4bar Hondata map sensor
Blockguard
Turbo Precision SC6152SP
Intercooler Precision (750hp)
750 RC Saturated pihustid
2x slim fan
Custom Oil Catch
HKS blow off
Custom 3“Intercooleri torustik
Autobahn88 lõdvikud ja vaakumvoolikud
Skunk2 PRO SERIES titaan klapid, klapivedrud, klapivedru taldrikud
Custom 3“ väljalase

Postitatud: 19.07.2009 2:51
Postitas Kummitus
Raceboy kirjutas:Väga kõva tulemus!
Näitab päris ilmekalt kui palju loeb hea voolavusega kaas nagu Hondal on.
Loeb ikka kuidas oled mootori komplekteerinud ja iga asja detailselt läbi mõelnud. Võlusõna on VTEC !
Kaan on puutumata, pole porditud, ega suuremaid klappe !

Postitatud: 19.07.2009 8:07
Postitas Raceboy
No kaane voolavus loebki, see määrab ju kui palju õhku silindrisse mahub. Hondal on tehasest alati head kaaned olnud.

Postitatud: 20.07.2009 10:21
Postitas RFL
Kummitus kirjutas:Sai siis retk Tallinnasse tehtud, et vaadata kuidas kütus põleb...tulemus oli järgmine
esimene 1.4 bar
teine 1.2 bar
kolmas 1.3 bar
Tulemuseks jõud rattast, kui lisada sinna umbes 15-17% juurde peaks olema numbrid mootorist.
Kas segu oli korras erinevate rõhkudega?

Postitatud: 20.07.2009 11:48
Postitas Kummitus
RFL kirjutas:
Kummitus kirjutas:Sai siis retk Tallinnasse tehtud, et vaadata kuidas kütus põleb...tulemus oli järgmine
esimene 1.4 bar
teine 1.2 bar
kolmas 1.3 bar
Tulemuseks jõud rattast, kui lisada sinna umbes 15-17% juurde peaks olema numbrid mootorist.
Kas segu oli korras erinevate rõhkudega?
Jah 12.3-12.5 koguaeg

Postitatud: 20.07.2009 12:11
Postitas Raceboy
Kas vahe rattaste läbilibisemisest ei võinud tulla?

Postitatud: 20.07.2009 13:37
Postitas Kummitus
Raceboy kirjutas:Kas vahe rattaste läbilibisemisest ei võinud tulla?
Ei, kõik oli ilusti paigas !

Postitatud: 22.10.2009 19:43
Postitas Kummitus
Haapsalu 2009 http://www.youtube.com/watch?v=xxYsQYWz3P8
kolm sõitu olid siis enne pingis seadistamist


Dyno http://www.youtube.com/watch?v=xjwL1mwVlfo

Postitatud: 22.10.2009 20:01
Postitas stryk3r
samad lingid :S