5. leht 5-st

Postitatud: 29.01.2009 23:36
Postitas ott5
tee jah kõik ees ära siis mul hea järgi teha ja nõu ja jõu abi kasutada :P

Postitatud: 30.01.2009 0:37
Postitas Mihkel
Vaheseina ka ikka wg klapi ja kuumaosa tiiviku vahele tegite?

TIG-ides oleks välimus kenam aga hakkab juba vaikselt looma.

Postitatud: 30.01.2009 0:39
Postitas Reims
Pilt

Postitatud: 30.01.2009 0:43
Postitas RKsilver
millejaoks see vahesein hea on, aitab ta midagi üldse ? :)

Postitatud: 30.01.2009 0:52
Postitas Mihkel
Päris äge.
Oleks veel wg flap-i poole samasugune kaar oleks eriti vinge.
Kunagi ES-is ühte sellist S14 dp-d nägin millel oli polditud ming vaheklots flantsile.

Vahesein on selleks, et wg gaasid tiivikust tulevat õhuvoolu ei takistaks.

Postitatud: 20.02.2009 20:27
Postitas george16v
Õlisurve tuli ilusti üles ja turbo õli tagasijooxust hakkas ka suht ruttu õli tulema. Nüüd on vaja veel natuke näppimist , küünlad peale keerata , paar juhet siia sinna ja siis peaks juba käivitama ;)

Postitatud: 20.02.2009 23:41
Postitas george16v
Käib nagu kellavärk 8)

Postitatud: 21.02.2009 12:30
Postitas Mihkel
Millal siis laiali? :-D

Eks tule siis näitama ka ikka.

Postitatud: 21.02.2009 14:28
Postitas george16v
Ennem tuleb ikka korralikult kokku saada :lol:
Coilpacki ja WB toite kaableid veidi pikendada ja muud nipetnäpet koristust teha kapoti all. Ja muidugi põhja all on vaja seda 3 tollist summutis olevat auku lappida , pläriseb nii mis hirmus :-D

Postitatud: 22.02.2009 20:27
Postitas george16v

Postitatud: 14.03.2009 22:46
Postitas george16v
Nonii , kuna suutsime ära unustada mõõta palju kolb peale ploki lihvimist üle ploki turritab , siis sai täna kaan maha võetud ja mõõdetud. Originaalis on 0.4mm ja mõõtmine andis tulemuseks 0.7mm . Kui veel kolbi natuke togida seal sees ja üks serv alla suruda ja siis teisest servast mõõta , siis on see 1mm üle ploki. Tihendi tootja andis tihendi kokku surutud paksuseks 1.2mm. Tundub et täitsa õige otsus oli.

Postitatud: 15.03.2009 0:19
Postitas Mihkel
Oot, kolvid käisid vastu kaant?

Postitatud: 15.03.2009 9:47
Postitas jeff01
mõõtude järgi justkui ei oleks tohtinud käia. Mu NA BMW-l jäi kaane ja kolvi vahele 3 sajandikku ja sellest piisas täiesti :roll:........niikaua kuni 1 saale teise alla ennast keeras ja kolb veidi rohkem tõusma hakkas :-D
Pane või ploki ja plokikaane vahele rihmad nagu erkki blowerit kaane küljes hoiab :-D

Postitatud: 15.03.2009 13:35
Postitas george16v
Kolvid vastu kaant ei käinud , aga ikkagi oli vaja ju kindlaks teha kui kaugele nad kaanest jäävad. 0.1mm tundub ikka liiga väike vahe olevat , nüüd tuleb natuke paksem tihend sebida ja siis on kindel et ka üle 7k pöörde midagi kuhugi vastu käima ei hakka.

Re: Opel Vectra 2000 4x4 1990 2.0(turbo) Reims

Postitatud: 01.10.2011 20:12
Postitas Reims
Tänaseks palju sõidetud ja kätte jõudis aeg kerele ring peale teha
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
ja nii ta nööriotsas ära läkski