5. leht 9-st
Postitatud: 20.11.2007 22:23
Postitas singervinger
Tühikäigul on alati vaakum.
Postitatud: 20.11.2007 22:24
Postitas raunz
No vabal käigul ei ole ju erilist koormust taga.
Üleüldse üldjuhul ei lõppe ilma koormusteta suuri pöördeid taga ajamine hästi, eriti kui autol juba mõned modifikatsioonid

Postitatud: 20.11.2007 22:28
Postitas Aigo
ei auto veel stock
kuid päärdesse lasin just selle puterdamise pärast, et kontrollida... no peale puterdamise kadumist siis saigi selgemaks see...
Postitatud: 24.11.2007 13:43
Postitas Aigo
teeks nalja

küsiks siinse rahva käest infot/nõu
kust alustada, kui plaanis mootorist natu alla 300 heppa välja pigistada
kuna auto siiski rohkem hobiautona ning ikka liigun sellega ringi ja päris kiirendusele ei ole julgust ronida, kuna teil nii kõvad masinad ja minust poleks konkurentsi
kuid hakkaks juba tasapisi liikuma sinna suunda
samas on see, et ma miljokas pole ja sponsoriks olen ka ainult ise siis on hind ka küllalt tähtis asi kuid no ma alles noor ja roheline seega mul aega ehitada küll

Postitatud: 24.11.2007 18:47
Postitas stk
Aigo kirjutas:teeks nalja

küsiks siinse rahva käest infot/nõu
kust alustada, kui plaanis mootorist natu alla 300 heppa välja pigistada
kuna auto siiski rohkem hobiautona ning ikka liigun sellega ringi ja päris kiirendusele ei ole julgust ronida, kuna teil nii kõvad masinad ja minust poleks konkurentsi
kuid hakkaks juba tasapisi liikuma sinna suunda
samas on see, et ma miljokas pole ja sponsoriks olen ka ainult ise siis on hind ka küllalt tähtis asi kuid no ma alles noor ja roheline seega mul aega ehitada küll

mine mõnda naljafoorumisse äkki???!! streetrace org näiteks.
siin on niipalju teemasid mida lugeda ja kust alustada!! vaata natuke ringi
Postitatud: 24.11.2007 19:55
Postitas Aigo
ja nüüd mõned pisi uurimised ja juurimised ka...
nimelt täna siis autot soojaks lastes avastasin, et mu auto suitseb kuid nüüd ei teagi, et kas viga ilmas või siis "uus" turbo andis ka saba
ok ise juures olles ei paistnudki see suits nii sinine
igaks juhuks siis mainiks ka väikest DIY osakonna kraami ka... ehk sai siis õlivahetuse ajal ette võetud ja garaažis tuhlatud kuni mootorist õli välja nirises ning leidsin kunagise kompressori(isetehtud kompressori) rõhuklapi millest siis tegin BOV klapi erilist hullu häält ei ole kuid toimib
ning üle 0,7 bar rõhu laseb ka kõik atmosfääri
vabandan pildi kvaliteedi pärast... fotoka objektiiv tõmbus uduseks... ja väljas oli piisavalt jahe, et mitte jääda ootama kuni fotokos sellega harjub

Postitatud: 24.11.2007 19:59
Postitas citizen
Postitatud: 24.11.2007 20:23
Postitas Aigo
BOV on välja puhke klapp kui tõlkima hakata
ja ülerõhu klapp ongi üle kantud tähenduses Blow Off Valve kui ei usu võta kätte tööstusliku kompressori käsiraamat ja hakka lugema...
ja kuna nigunii tekib ülerõhk kui segusiiber sulgeda siis lasebki üleliigse rõhu välja ju
ning võta BOV laiali ja avastad ka, et tavaline ülerõhu klapp on täpselt sama ehitusega kui välja arvata see, et BOV'l on väljalaske kamber suurem lihtsalt heli pärast
ja no see, et BOV töötab niiöelda tagurpidi ehk siis klapi/membraani avab vaakum mitte surve
Postitatud: 24.11.2007 20:44
Postitas altz
bov paigaldatakse ju selleks, et välitda turbo järsku seiskumist kui segusiiber sulgub, ja vaakum imeb bov-i lahti ning laseb ÜLErõhu välja, kuid sinu oma laseb välja ju ainult kõik mis üle 0.7jääb ja kui rõhk alla selle siis see ei avane ju...

Postitatud: 24.11.2007 21:08
Postitas Aigo
no jah kuid kui segu siiber sulgeda ja turbo edasi puhub jääb torustikku ÜLErõhk mille ülerõhu klapp laseb välja ja tänu sellele ei jää ju turbo seisma... ning ega bov annab ka regulleerida, rõhku välja laskma avatud segusiibriga
mis mõtte on sel teemal siis vaielda??? seadmed on samad ju ikkagi ja selle üle 0,7 rõhu laseb ta välja kui turbo töötab suuremal võimsusel kuid kui segu siiber sulgeda ei ole turbol enam nii suurt võimsust enam mis survet üleval hoiaks ja kui lasta juba see väike osa rõhku välja mis torustikku on jäänud, turbo töötamisel suurtel pööretel ning kui segu siiber sulgub siis turbo käib edasi kuna tal on kuhugi seda survet edasi lasta ning ka kohe edasi pöördeid ülesse võtta...
tee puust ja punaselt ette ikka raiiutakse, et ei tuuningu vidin on hoopis teine asi
peale hinna ja väljanägemise on päris mitu lisavidinat vaakumile ja sisselaske torudele mis samastuksid tööstusliku kraamiga
näiteks on pakkuda MBC mis sai maha kruvitud kompressori torude vahelt ning on ka MBC värvipüstoli küljest koos manomeetriga kel huvi
viimast sai kasutatud õli rõhu mõõtmiseks kuna on võimalik läbivalt mõõta
Postitatud: 24.11.2007 21:08
Postitas Aigo
no jah kuid kui segu siiber sulgeda ja turbo edasi puhub jääb torustikku ÜLErõhk mille ülerõhu klapp laseb välja ja tänu sellele ei jää ju turbo seisma... ning ega bov annab ka regulleerida, rõhku välja laskma avatud segusiibriga
mis mõtte on sel teemal siis vaielda??? seadmed on samad ju ikkagi ja selle üle 0,7 rõhu laseb ta välja kui turbo töötab suuremal võimsusel kuid kui segu siiber sulgeda ei ole turbol enam nii suurt võimsust enam mis survet üleval hoiaks ja kui lasta juba see väike osa rõhku välja mis torustikku on jäänud, turbo töötamisel suurtel pööretel ning kui segu siiber sulgub siis turbo käib edasi kuna tal on kuhugi seda survet edasi lasta ning ka kohe edasi pöördeid ülesse võtta...
tee puust ja punaselt ette ikka raiiutakse, et ei tuuningu vidin on hoopis teine asi
peale hinna ja väljanägemise on päris mitu lisavidinat vaakumile ja sisselaske torudele mis samastuksid tööstusliku kraamiga
näiteks on pakkuda MBC mis sai maha kruvitud kompressori torude vahelt ning on ka MBC värvipüstoli küljest koos manomeetriga kel huvi
viimast sai kasutatud õli rõhu mõõtmiseks kuna on võimalik läbivalt mõõta
Postitatud: 25.11.2007 17:20
Postitas junsu
jah,mis iganes
PS! väike pisiasi,nimelt BOV-l on vaakumvoolik ka taga,ehk siis gaasi vabastades,käiku vahetades vms laseb BOV rõhu nulli

Postitatud: 25.11.2007 17:45
Postitas citizen
Täiesti mõttetu on vaielda inimesega kes ei taha asjast aru saada.

Postitatud: 25.11.2007 18:19
Postitas Breakaway
Aigo kirjutas:no jah kuid kui segu siiber sulgeda ja turbo edasi puhub jääb torustikku ÜLErõhk mille ülerõhu klapp laseb välja ja tänu sellele ei jää ju turbo seisma... ning ega bov annab ka regulleerida, rõhku välja laskma avatud segusiibriga
mis mõtte on sel teemal siis vaielda??? seadmed on samad ju ikkagi ja selle üle 0,7 rõhu laseb ta välja kui turbo töötab suuremal võimsusel kuid kui segu siiber sulgeda ei ole turbol enam nii suurt võimsust enam mis survet üleval hoiaks ja kui lasta juba see väike osa rõhku välja mis torustikku on jäänud, turbo töötamisel suurtel pööretel ning kui segu siiber sulgub siis turbo käib edasi kuna tal on kuhugi seda survet edasi lasta ning ka kohe edasi pöördeid ülesse võtta...
tee puust ja punaselt ette ikka raiiutakse, et ei tuuningu vidin on hoopis teine asi
peale hinna ja väljanägemise on päris mitu lisavidinat vaakumile ja sisselaske torudele mis samastuksid tööstusliku kraamiga
näiteks on pakkuda MBC mis sai maha kruvitud kompressori torude vahelt ning on ka MBC värvipüstoli küljest koos manomeetriga kel huvi
viimast sai kasutatud õli rõhu mõõtmiseks kuna on võimalik läbivalt mõõta
naljatilk oled.... kuula parem kui teised seletavad, mitte ära aja oma rumalust vastu..
Postitatud: 25.11.2007 18:27
Postitas Aigo
ok me siis seisukorraga, et tuuning jupp on parem kui soodne tehis vidin....
p.s. panin täna siis vaakumi ka ülerõhu klapi taha, et siis BOV tööd teeks
natukene tinutamist ja natukene rõhu klapi lõikumist, et laseks survet paremini välja ennise 2mm'se augu asemel on nüüd 4 2mm laiiust pilu ümberringi... hääl tuli juurde kuid mõju täpselt sama
andke palun adekvaatseid võimalusi mis võib viga olla, et külma mootoriga tuleb sumpsist valget suitsu ja seda niikaua kui mootori temperatuur normaali tõuseb sealt edasi eriti ei suitse enam ... samas ei kao ei õli ega ka tosooli mida algul kahtlustasin kuna T25 on ju ka ühendattud jahutussüsteemi.
kuttesegu?? see oleks mu enda poolne arvamus kuid no masin jummala stockis