5. leht 9-st
Postitatud: 07.02.2010 13:49
Postitas $upr@
mõll kirjutas:Vaadates TG aegu, siis tundub küll, et GT-R-is on sellise raha eest ikka väga palju rõõmu peidus, Ariel Atom on võib-olla sarnases hinnaklassis
Ariel Atom maksab kriips alla 500.000 eestimaise, nii usas, kui ka UKs.
selle raha eest saad sa GTRist 1/3.
Muidugi pole Atom ka "päris auto"

Postitatud: 07.02.2010 21:20
Postitas K24
Raceboy kirjutas:ahto42 kirjutas:Aga mis on 911 hind?
GT-R ikkagi Bang of the buck.
Samamoodi võib küsida, miks osta mingi äriklassi brändisülearvuti vs suvaline meil hiina toorikust kokkulaotu? Kuigi maksab kordades vähem ja igas elemendis on kiirem, boonusena nt 5 veebikaamerat?
See on nüüd küll tiba kohatu võrdlus, seda enam, et tänapäeval tulevad need brändi arvutite komponendid rahulikult samast kohast, kust need sinu nimetatud hiinakadki.

Jah, porsche materjalide kvaliteet on võibolla nõks parem, kuid that´s about it, ülejäänu on kõik see nn. pehme väärtus mille eest maksad- brand, staatus, jms. Aga eks mingi konkreetse brändi fännidel on eluaeg raske olnud teisi marke oma lemmikute kõrval näha, eks piiratus ole individuaalne ja tihti ongi raske võrdusmärki kahe erineva auto vahele tõmmata, kuid elu läheb edasi ja varsti sõidame kõik hübriididega.

Postitatud: 07.02.2010 21:31
Postitas Kivi
K24 kirjutas:Raceboy kirjutas:ahto42 kirjutas:Aga mis on 911 hind?
GT-R ikkagi Bang of the buck.
Samamoodi võib küsida, miks osta mingi äriklassi brändisülearvuti vs suvaline meil hiina toorikust kokkulaotu? Kuigi maksab kordades vähem ja igas elemendis on kiirem, boonusena nt 5 veebikaamerat?
See on nüüd küll tiba kohatu võrdlus, seda enam, et tänapäeval tulevad need brändi arvutite komponendid rahulikult samast kohast, kust need sinu nimetatud hiinakadki.

Jah, porsche materjalide kvaliteet on võibolla nõks parem, kuid that´s about it, ülejäänu on kõik see nn. pehme väärtus mille eest maksad- brand, staatus, jms. Aga eks mingi konkreetse brändi fännidel on eluaeg raske olnud teisi marke oma lemmikute kõrval näha, eks piiratus ole individuaalne ja tihti ongi raske võrdusmärki kahe erineva auto vahele tõmmata, kuid elu läheb edasi ja varsti sõidame kõik hübriididega.

Sul täitsa õigus. Porsche tehas näiteks teenib ühe auto pealt kordades rohkem kui ükski teine seeiatoodangus oleva auto pealt. Mõned aastad tagasi jäi kõrva, et mersu tehas teenib ühe auto pealt keskmiselt 30000 eestlast, kuid porsche pool milli. See tähendab, et maksad brändi eest ikka kõva hinda. Nissan peabki odavam olema, muidu ei ostaks seda vist keegi. Ja need kellel raha rohkem, kui ise numbreid tunnevad, siis need võtavad suure tõenäosusega ikkagi Porsche. Sellisele härrale juba Datsuniga sõita ei kõlba

Postitatud: 07.02.2010 23:38
Postitas traktorist
gtri võrrelda mingi hiina si..aga erilist haridust ei näita just ja see porgeen pole ka mingi eriline tehnika,kahjuks tuleb lepida tõsiasjaga et jaapanlased lihtsalt on mõnes asjas üle teistest....

Postitatud: 07.02.2010 23:49
Postitas Raceboy
traktorist kirjutas:gtri võrrelda mingi hiina si..aga erilist haridust ei näita just ja see porgeen pole ka mingi eriline tehnika,kahjuks tuleb lepida tõsiasjaga et jaapanlased lihtsalt on mõnes asjas üle teistest....

Kuulge kui te ei oska paralleele tõmmata ega näha, siis pole mõtet edasi diskuteeridagi.
Vahe ongi selles, et samadest kohtadest tulevate juppide puhul on ühtede koostekvaliteet ja viimistlustase teiste omast erinev.
Ja ma tean autotööstuse kohta omast käest, kuna juhuslikult töötan ka ühes maailma suurimatele tootjatele tarnivas tehases kvaliteediosakonnas.
Postitatud: 08.02.2010 0:24
Postitas ahto42
Ehk siis metecis. Tänapäeval tuleb ju 90% tööriistad hiinast. Metabo pidi ju ka puhas saksa toode olema, aga mis sest, et tuttav hiinas tehases oma silmaga nägi, kuidas seda tehases pakendati. Mul näiteks müügil käia rihtimisabinõud, Peal ilusti MADE IN SWEDEN, aga töökaaslase poeg HansaTarkonis vorbib neid.
Bränd tänapäeval maksabki ju. Vaata kasvõi riidetööstust.
Postitatud: 08.02.2010 1:39
Postitas Raceboy
ahto42 kirjutas:Ehk siis metecis. Tänapäeval tuleb ju 90% tööriistad hiinast. Metabo pidi ju ka puhas saksa toode olema, aga mis sest, et tuttav hiinas tehases oma silmaga nägi, kuidas seda tehases pakendati. Mul näiteks müügil käia rihtimisabinõud, Peal ilusti MADE IN SWEDEN, aga töökaaslase poeg HansaTarkonis vorbib neid.
Bränd tänapäeval maksabki ju. Vaata kasvõi riidetööstust.
Ei tööta metecis.
Postitatud: 08.02.2010 2:32
Postitas junx
Autost kah vahepeal... Kas see garantii mittekehtimine on mingi Eestlaste (Nissani edasimüüad) poolne järjekordne väljamõeldis või ongi auto kohe tehase poolt ette nähtud ringradade mitte külastamiseks?
Postitatud: 08.02.2010 13:12
Postitas Jesper
Ma GT-Ri osas pole väga süvenenud, aga üldpilt on selline, et ühelegi asjale ei anta ringrajakasutuseks garantiid - kaasa arvatud see mõnede poolt taevani haibitud Porsche (k.a. GT3RS).
Karm reaalsus on, et sellise auto omamise võime/võimetuse määrab ära "running cost", ehk siis omaniku võimekus jooksvaid arveid plekkida. Näiteks vähe sõitnud Ferrarid on kuulutustes vahel täitsa mõnusate hindadega, aga nende hooldusarved on kosmilised, tihtipeale peetakse neid liisingus ja ühe hoolduse jagu, et ristike "olen olnud Ferrari omanik" kirja saada (25k maksev piduriklotside sett, anyone?). Selle kõrval on mingi Corvette, Viper või M3 suht odavad autod, mis siis et ostuhind ei pruugi väga palju erineda. Kui nüüd eksootikaga ringrajale ronida, siis rusikareegli (konkreetne number BMW M suunistest) järgi on üks ringrajakilomeeter võrdne 400 tavakilomeetriga, ehk siis 10 ringi Audrut täie pasaga võrdub poole aasta tavasõiduga - insenertehnilisest vaatenurgast on väga loogiline et sellele garantiid ei anta, marketingimehed loomulikult elavad mingis oma reaalsuses.
See, et kiiresti sõitmine nõuab väga palju pappi per käru on siililegi selge, aga reaalsuses nõuab see ka väga palju pappi per kiiresti sõidetud kilomeeter. Eesti oludes optimaalne on sõita ringrajal mingi laialt levinud lihtsa käruga nagu MX-5 või 325, kui tahad kiiremini siis tänavaauto kulud kasvavad hüperboolselt ja targem on osta spets võidusõiduauto koos kõigi vastupidavust suurendavate modidega ja seda ka võidusõiduauto vääriliselt hooldada. Samale järeldusele tunduvad olevat jõudnud kõik, kes meil kallimate autodega regulaarselt rajapäevadel käivad

Postitatud: 08.02.2010 13:32
Postitas wirx
päris nii see ka pole
nissani soome esinduses (eestis pole vastavaid, kes omaks gtri müügiõigust) öeldi, et kuna autol on mustkast, siis hiljem mõne detaili purunemisel, mis on garantiiga kaetud, vaadatakse sealt samast musta kasti logist, mida eelnevalt autoga tehti. Sealt on näha ntx kiirus, külgkiirendus, pidurdused jms...ehk siis saab kenasti aru, kui tegemist polnud maanteega ja kui leitakse, et vot rinkal siiski juhtus detaili purunemine (käimar pidi suht tavaline lax olema) siis headaega garantii ning tere tulemast 200k uus käigukast. Samas, kui käigukast läheb 2 päeva peale ringraja külastust katki, siis pidi garantii kehtima, aga kui kohe peale rinkalt maha tulemist, siis ei kehti...ühesõnaga vaidlemist oleks palju ja foorumitest lugedes on neid garantiist ilma jääjaid ka ikka mõningad.
Minu andmetel Porsche garantii täitsa kehtib ringrajal, Tarmo suutis kunagi oma 911S-il käimari(oli vist käimar) laiali lasta ning hiljem teeninduses ütles ka, et vot seal läks ja garantii korras anti uus. Ja teine oluline pluss on see, et isegi kui keegi kobiseks porsches midagi selle kohta, et rinkal läks katki, siis Porsche ei saa tõestada seda ise kuidagi, kuna musta kasti ei eksisteeri

Nissani must kast salvestab lisaks ka ntx väljalaske tempi, kiirenduse jms ära ja kui nissani keskuses iga kohustusliku 10k järel hooldusse lähed, avastatakse, et kõik pole päris mitte nii nagu stockina oli(vahetatud ntx chip, väljalase, sisselase) siis adjööö garantii...porschel piisab sellisel puhul vana softi, sisselaske, väljalaske tagasi paigaldamisest hoolduse ajaks(interval 15k+)
uus turbo vs gtr
http://www.youtube.com/watch?v=Ut5f4-LpcNs
911tt kaks inimest autos 0-100 3.0s
http://www.youtube.com/watch?v=W-6JUvqh ... r_embedded
samas on tegelikult see kiirendus jura, lihtsalt gaas põhja ning oled istmes kinni, ei mingit rõõmu käiguvahetustest :s
Siin on ideaalne näide, kui igav on kiirendus uue 911tt-ga (sama kehtib kõikide gtr-ide kohta samuti)
http://www.evo.co.uk/videos/planetevovi ... turbo.html
Postitatud: 08.02.2010 14:09
Postitas Jesper
No kas sa väikeriigi diilerina pigem ütleks tippadvokaadi (ja korduvkliendi) garantiinõudele "ei", või saadaks selle õnnetu kasti tehasesse ja ütleks et sorry folks, meil siin Eestis sõidetaksegi nii
Samas kui sa garantiitingimused lahti lööd, siis sellist konkreetset juttu "jah, selle autoga võib sõita ringrada ja garantii katab seda" sealt ei leia ühegi superauto puhul. Muidugi ma ei pretendeeri kõiketeadja rollile, kui sul on seda väidet ümber lükkavaid fakte, siis revideerin oma seisukohta.
Just for the record, selles ma ei kahtle, et Porsche suudab soovi korral teha põhimõtteliselt väärkasutusele vastupidavamaid autosid kui teised firmad, ega naljapärast kolmveerand arenenud maailma nendega ringrada ei sõida. Lihtsalt ma olen enam-vähem kursis mismoodi ja mis eelarvetega näiteks GT2 klassi RSR-e poputatakse (tüüpiline suurem rebuild 1000-2000 rajakilomeetri järel) ja no way sa saad sõita sama agressiivselt sama arvu kilomeetreid tehasehooldusega, see ei ole lihtsalt tehniliselt võimalik. Samas 1000km rajal on mingi ühe aasta Open Trackid kõigest.
Postitatud: 08.02.2010 14:26
Postitas Raceboy
Porsche soovitab RSR/Cup rinkamootoritele 40-50 võistlustunni järel refresh'i teha, hinnaklass juppidele u. 60-70 k.
Postitatud: 08.02.2010 15:41
Postitas Jesper
Noh, ma ei tea, mis kontekstis see soovitus täpselt kehtib, aga keskmine ALMS GT2 tiim kulutab mootoritele veerand miljonit taala aastas:
- 11 võidusõitu, enamik on sellised 4h laksud, pluss Sebring 12h ja Petit Le Mans 1000km ehk kokku 50-60 tundi koos kvalifikatsioonidega
- 4 tutikat mootorit (45 tuhat taala tükk ehk kokku 180k)
- 7 rebuildi mingi 8 tuhat taala laks
- ülejäänu on nuts'n'bolts, testimiseks vanade mootorite putitamine jms
1,2k krooni tunnis mootorkuluks on isegi suht odav, minu shoestring tiimil on see vist hetke seisuga lõhki :D. Aga noh, jällegi, võibolla selle pärast nad nii populaarsed ongi. Igatahes minu arvates ei ole mõistlik eeldada et sama liitrivõimsusega tänavaauto peaks olema rinkal kordades vastupidavam, pigem vastupidi.
Postitatud: 08.02.2010 16:50
Postitas ahto42
Selle LC' ga on selline asi, et ametlikult pole Nissan öelnud, et selline asi üldse olemas on. Owner's manualis on kirjas, et VDC (vehicle dynamic control) tohib välja lülitada ainult siis, kui oled mudas või lumes kinni, et lubada rohkem jõudu ratastele. Ajakirjanikud ise on selle massidesse toonud.
Need välismaa foorumi inimesed pole vist neljaveolisega varem sõitnud. Minagi mitte, aga tean, et gaas põhjas ja sidur lahti starte tehes ei kesta ükski 4 WD kaua. Eriti veel kui on 480 hobust. Kindlasti saab "must kast" aru, mis pöördeid on kasutatud pärast VDC väljalülitamist.
Isegi Clarkson ei piina oma 4 WD Lambot. Ütleb ka, et kõigepealt auto paar cm liikuma ja siis pedaal põhja, muidu sidur ja käigukast läbi, kuigi GT-R'i piinas küll. Oma videos võttis ka manuali ette ja luges need sõnad sealt, et garantii kaotab kehtivuse jne, aga kuna see pole tema auto, siis proovime ikka.
Nüüd on Nissan välja tulnud lahendusega, mis lubab LC'd kasutada ka VDC'd välja lülitamata. Seda siis juhtaju ümber programmeerides. Tulemusena langetatakse stardipöörded 4500 pealt 3500 peale ja siduri tööd ka optimeeritakse, et käigukast vähem pingeid saaks.
Link ka teema kohta.
http://www.nissangtrclub.com/showthread.php?t=2030
Siin on päris hea seletus, kuidas uus LC töötab. Nagu videos näha, siis polnud kunagi olemas sellist asja nagu LC, vaid Usakad kasutasid kurjast ära kinni jäämisest vabastavat süsteemi.
Küll nad omn ikka lollid
http://www.youtube.com/watch?v=w1bHGaV-Lvw
See siis käimari probleemide kohta.
Postitatud: 08.02.2010 18:08
Postitas ahto42
AutoBild teises videos ikkagi resultaat, et GT-R parem hinna ja omaduste suhe. 911 155k EUR vs GT-R 85k EUR