5. leht 6-st

Postitatud: 10.05.2009 12:19
Postitas Marko
Plokikaan uuesti paigas, tihendi paksus seekord 2,4mm mis alandas surveastme 8.3:1 juurde. Klapikambri ja karteri tuulutus ka valmis - testitud et toimib.
Hetkel olen veel kahevahel kas ABS süsteem jätta toimivaks või kaotada ära.
Sisselaske kollektori juures vaja NOS kinnitused teha, kütuserõhu regulaator paigaldada ja mootori osas masin komplektne.

Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 10.05.2009 12:23
Postitas Reims
Millal hääli kuulen ja tundub et said kõik vedrud ka kätte.Mis küünlaid kasutad?Mis vahega?Me tegime ka eile edusamme,tõstsime tiba rõhku,aga omad anomaaliad kollitavad

Postitatud: 10.05.2009 22:14
Postitas Marko
Reims kirjutas:Millal hääli kuulen ja tundub et said kõik vedrud ka kätte.Mis küünlaid kasutad?Mis vahega?Me tegime ka eile edusamme,tõstsime tiba rõhku,aga omad anomaaliad kollitavad
Viisin Tiidule kotiga neid vedrusi, ta sorteeris asisemad välja. Lisaks mootorile teen ka konsoolis uuendusi. Paigaldasin reguleeritava roolisamba, rooliluku korpuse kohale toimetamine võtab veel aega 3 nädalat. Mootori poolt tahan kõik valmis jõuda järgmise nädala jooksul. Kütuserõhu regulaatori asukoha leidmine on paras lego aga küll laabub seegi, voolikuid vedada on juba lihtne.
Küünlad on NGK BCR8ES, neid testis Mart Pere ja olid ainsad millega mootor korralikult töötas suure rõhu ja NOS`iga. Mina sain katsetada neid 1,6bari rõhuga ja väga hästi toimisid. Sädevahe on 0,6mm

Postitatud: 10.05.2009 23:07
Postitas hents99
Oijah neid valepidi mootoreid... Mõnusalt kitsas olemine.
Üks mersuvend Rootsist just näitas sarnast projekti, mida ta teostab. Enamjaolt tegeleb õigetpidimootoritega, nüüd väike vaheldus:

Pilt
Pilt

Postitatud: 12.05.2009 21:39
Postitas Marko
Sellel masinal on ruumi küllaga, kõik asjad mahuvad kenasti ära. 4wd masina kohta ei saa öelda, et mootor valepidi... olgu mis pidi tahas, peamine et kõik rattad veaksid. Kellele mis, minule meeldib 4wd kuna iga ilmaga rõõm liigelda.
Selleks, et differ väga hea saaks vaja veel õli jahutus teha. Nissan 300zx käigukastil väidetavalt elektriline õlipump olemas. Homme peab VKM`ist läbi lippama ja kasti uurima, seal selline vidin riiulis.

Tugevdus lõpuni viimistlemata, vaja kelleltki laenuks saada difri poolse pooltelje simmeri kinnituse korpus. Selle järgi saab freesida ava vastavasse mõõtu ja keevitaja kätte jupid viia.
Pilt
Pilt

Postitatud: 17.05.2009 21:55
Postitas Marko
Mõned kütusevoolikud on ühendamata. Homme ilmselt mootoriga asi niikaugel, et võib käivitamist proovida.
Hetkel kogu torustik turbo->vahejahuti->segusiiber tehtud 2,5" torust. Kas oleks kasu kui vahejahutist sisselaskeni teha 3" toru ja 2,5" jätta turbo -> vahejahuti vahele.

Pilt
Pilt

Postitatud: 17.05.2009 22:21
Postitas Mihkel
Peab vaatama torude pikkusi ja arvutama õhuvoolu kiiruse torudes.

Postitatud: 18.05.2009 8:20
Postitas tommy99
mis need kiirused olema peavad? siis turbost vahejahutini ja vahejahutist sisselaskeni? kas on mingid kindlad normaal kiirused etteantud?

Postitatud: 18.05.2009 10:11
Postitas uhti
Mootor ja kapoti alune on küll väga ilus 8) Sul astra ka veel alles?

Postitatud: 22.05.2009 0:40
Postitas Marko
Hetkel jäävad 2,5" rv torud. Mingi hetk teeb mõõtmised, et kuhu vaja jämedamaid torusi. Uued tulevad juba alumiiniumist. Mootor komplektne, vaja veel juhtmed viisakalt paigutada.
Vasakpoolse logari olen suutnud eelmisel aastal auguliseks sõita, enne ei taha spoilerit ette panna kui see ka vahetatud. Homme tuleks küljespoilerid paigaldada, summutit kohendada ja roolisammas vahetada.
Astra on alles, kunagi jõuab järg ka temani :)

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 01.06.2009 0:06
Postitas Marko
Hetkel seis selline, et kui Kunn on paar päeva puhanud ning tahab jälle masinaid seadistada, hakkab loodetavasti see isend liikuma.
Tagumisele spoilerile paneb lisa ja masin tuleks üle värvida. Üks WB lamda on ka puudu, see muidugi ei sega sõitmist kuna Vemsil on oma andur olemas.
Summuti rändas ka õigele poole, simonsi suure reso asemele tuli 3" RV pütt :)

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Niisama pilt
Pilt

Postitatud: 01.06.2009 9:44
Postitas Mihkel
Ma vaatan, et sul hakkab ka autode hoiustamise ruum otsa saama :-D

Postitatud: 10.06.2009 0:22
Postitas Marko
Mihkel kirjutas:Ma vaatan, et sul hakkab ka autode hoiustamise ruum otsa saama :-D
Ega seal väga palju ruumi enam polegi, arvestades et õhtuti seisab hoovis 6 masinat :)

Karteripõhja tihendi vahelt lekkis õli ja kiskusin alt lahti, et uus tihend ermeetikuga kinni panna. Silma jäi aga jahutusvedeliku leke plokikaane tihendi vahelt otse silindrisse. Survestasin jahutus süsteemi ja oli selge, et pea tuleb uuesti maha võtta. Põhjus miks lekkis - ARP tikkpoldid panin plokki keermeliimiga siis kui metallist tihend ja pea olid ploki peal. Keermeliim pressis mingisuguse koguse välja ja otse ploki ja tihendi vahele ning jättis sinna õhukese kihi mis kivistus ning tihendus oli selles kohas ebapiisav. Õnneks sai see probleem eos kõrvaldatud. Mootor uuesti koos, homme saab ehk vahekasti tugevduse keevitusse saata ja Kuunol seljas elama hakata.

Postitatud: 10.06.2009 7:18
Postitas MazdaGTI
No aga kus tagumine stange on, ei sobinudki vä? :shock:

Postitatud: 10.06.2009 11:18
Postitas zoom1
Miks sa tikud üldse keermeliimiga panid. Samuti ei tohiks neid põhjani ka keerata.