Volvo S70 R 1998 - Sassu

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Sassu
Postitusi: 72
Liitunud: 06.04.2008 19:09
Asukoht: Keila/tln
Kontakt:

Postitus Postitas Sassu »

Rommi kirjutas:aeglasem oled ikkaD
sa pane oma kolu kokku ja proovime, enne ära keksi :D
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Ära põe ta teeb K26-ga de-tuningut. :)
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Rommi
Postitusi: 195
Liitunud: 14.01.2008 23:34
Asukoht: Tallinna lähistel.

Postitus Postitas Rommi »

küll see kolu üks kord koos on.(ise thetud hästi tehtud)(mis sitasti see uuesti).
mida tähendab de-tuning?
Sassu
Postitusi: 72
Liitunud: 06.04.2008 19:09
Asukoht: Keila/tln
Kontakt:

Postitus Postitas Sassu »

Rommi kirjutas:küll see kolu üks kord koos on.(ise thetud hästi tehtud)(mis sitasti see uuesti).
mida tähendab de-tuning?
de-tuning tähendab seda, et sa tuunid lahjemaks =)
Rommi
Postitusi: 195
Liitunud: 14.01.2008 23:34
Asukoht: Tallinna lähistel.

Postitus Postitas Rommi »

ah miste nüüd. :lol:
Sassu
Postitusi: 72
Liitunud: 06.04.2008 19:09
Asukoht: Keila/tln
Kontakt:

Postitus Postitas Sassu »

Paar pildikest kettast ja korvist, mis autu seest välja tulid. Ei ole just kõige ilusamad :D
Mingit sorti LUKi toodang paistab, uus sai Sachsi oma.

http://smcracing.planet.ee/S70/2008/sep ... _ketas.jpg
http://smcracing.planet.ee/S70/2008/sep ... a_korv.jpg
Sassu
Postitusi: 72
Liitunud: 06.04.2008 19:09
Asukoht: Keila/tln
Kontakt:

Postitus Postitas Sassu »

Nii sai täna koolis (TTK) düno proovitud.

video
http://www.youtube.com/watch?v=YH55prNgOag

pilte, siin ka niisama paar uuemat pilti
http://smcracing.planet.ee/S70/2008/nov/

graafik
http://smcracing.planet.ee/S70/2008/nov ... raafik.jpg
veebruaris käidud Dynomax näitas rattast 228hj ja 350nm

Seekord mõlemad näitajad umbes 20 ühikut väiksemad.
Huvitav kas pinkidel on mingi erinevus või ilmaolud niipalju erinevad?
Tundub, et kõigil kes tktk's käinud näitab vähem kui dynomaxis.
Auto juures ainuke erinevus on mai kuus soetatud Denso Iridium küünlad, mis teooria(reklaami) järgi peaks paar hobest juurde andma.
Uus makk ja hunnik heliisolatsiooni on ka juurde tulnud aga see võimsust üldiselt ei mõjuta =)
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

ole üle 4500 RPM'i vajutades ette vaatlik - tundub sama keiss, mis mul, et ühesõnaga backpressure hakkab VE'd mõjutama, kuumkoda rohkem ei jaksa hingata. Kui sul just hea EBC pole, mis sihilikult 4500'st alla poole sujuvalt rõhku vähendab.
Kütus on kah sama? Ajule tegid mõlemad korrad resetti?
Oled kindel et mõlemal korral oli sama süütenurk ja rõhk?

Tundub, et tõde on kuskil Dynomaxi ja TKTK vahel. Dynomaxi ju testiti uute stock mootoritega ja näitas täpselt.
Suht mõtetu on käia erinevate dünode vahet - võrdlusmoment kaob ära.

1 asi on muidugi see, et seda stendi millel on takistus suurem mõjutab auto pöörlevate masside inerts vähem ja peaks näitama suuremaid numbreid.
Kas TKTK's on kiirem tõmme? Päris mitmed kilowattid kuluvad ka mittevedavate rataste kiirendamiseks, aga selle peaks TKTK ise juurde liitma.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Sassu
Postitusi: 72
Liitunud: 06.04.2008 19:09
Asukoht: Keila/tln
Kontakt:

Postitus Postitas Sassu »

Aajule ei teinud kummalgi korral reseti
Süütenurka ja rõhku pole näppinud kordagi, nii nagu tehasest tuli nii on.
Kütus 98 eelmine kord oli Neste ja Statoili segu, seekord ainult Nestest pärit.

Erinevate dünode vahel käimist ei harrasta, aga tahtsin lihtsalt kooli oma ära proovida, edaspidi käin ainult tktk omas. Hea ju näiteks füüsikaloengu asemel paar tõmmet teha :D
Tõmbe kiiruse suhtes on TKTK's aeglasem. Kogub aeglasemalt hoogu, ehk siis on seal takistus suurem??
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Sassu kirjutas:Tõmbe kiiruse suhtes on TKTK's aeglasem. Kogub aeglasemalt hoogu, ehk siis on seal takistus suurem??
Nojah takistus suurem, kiirendus aeglasem ja seega peaks mootori pöörlevate masside inerts ületamiseks kuluv võimsus olema väiksem - ja rohkem peaks jääma tulli keerutamise peale :) - numbrid peaks suuremad olema. Aga noh küsimus on ikkagi selles kas mitte vedavate rataste ringiajamine kompenseeritakse - mis muidugi väikse kiirenduse juures mõjutab vähe.
Peale selle jõuavad kõik asjad aeglasema tõmbega kuumeneda rohkem ja sellest kah võimsust juurde ei tule. Kui knock detection kah töötab, siis võib kukkuda võimsus korralikult, kuna piiratakse rõhku ja krutitakse süüdet hilisemaks. Et stende võrrelda saaks, tuleks üldse ajule reset teha lambda ja knock andur eemaldada ja raudselt sama kütusega testida - kusjuures õhutempi, õhu niiskuse ja õhurõhu kompensatsioon aitaks kah paar % võrra täpsemaks saada.
Dynomaxi numbreid ei ime sealt kuidagi välja :) Aga ega see number kiirendust muuda.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Noh äkki on reaalseid numbreid lihtsalt valus näha :-D

Dynomax on hea foorumikõvatamise dyno.
Mul ju ka päris head numbrid sealt :evil:
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Krt, meil tuleb iga "Lugeja auto" teemas kord juttu pikalt dünodest :lol:
Dynomax jah hea :) kõik olid õnnelikud, kuni tuli TKTK-dyno :lol:

Vaatsin nüüd su DynoMaxi graafikut vahe TKTK'ga on laias laastus 5-7%. Näha on et TKTK's oli raskem, spoolis varem ja võrrelda seega raske.
Peale 4500RPM kasvas sul Dynomaxis võimsus veel 14.6HP, oleks sul TKTK's ta kah nii tootnud, oleks 215HP ära tulnud.

Sassu, võta seda tõsiselt, mis ütlesin selle kohta, miks sul võimsus ei kuku ja ei tõuse üle 4500RPM. Pane EBC ja lase >4500 vaikselt rõhku alla - siis kindel et backpressure otsa peale ei tee. Dynomaxis oli kergem tõmme, ja BP kasvas hiljem ning ühtis üldise VE langusega, seega polnud hästi näha.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Sassu
Postitusi: 72
Liitunud: 06.04.2008 19:09
Asukoht: Keila/tln
Kontakt:

Postitus Postitas Sassu »

Mihkel... Ei ole valus. Vahe ei ole nii suur ja ega auto sellest aeglasemaks või kiiremaks ei muutu kui netis teistsuguste numbritega uhkustada :P

Astrona... Ma ei usu hästi, et midagi otsa peale teeb. Kuna rõhk langeb ka tibakene kõrgemal pöördel ja kui ta on 10 aastast töödanud, siis töötab teise 10 veel :)
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Sassu kirjutas:Mihkel... Ei ole valus. Vahe ei ole nii suur ja ega auto sellest aeglasemaks või kiiremaks ei muutu kui netis teistsuguste numbritega uhkustada :P

Astrona... Ma ei usu hästi, et midagi otsa peale teeb. Kuna rõhk langeb ka tibakene kõrgemal pöördel ja kui ta on 10 aastast töödanud, siis töötab teise 10 veel :)
Ühesõnaga ta on sul stock?
TKTK näitab 13HP vähem ja DynoMax näitab 13HP rohkem kui passis?
Siis on tõde kuskil Tööstuse ja Väike-Ameerika tänava vahel :)
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Astrona kirjutas:Siis on tõde kuskil Tööstuse ja Väike-Ameerika tänava vahel :)
Akki kuskil Mere puiestee kandis mingi kala? :-D
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vasta