5. leht 5-st
Postitatud: 11.04.2008 18:11
Postitas S4BiT
Jõuvanker kirjutas:Õlipump ja saaled ei ole reeglina asjad, mida kasutatuna osta ja paigaldada, mõttetu
RS4 originaal vedrustus on küll müüa (ca 10 000km sõitnud, püstakud - amordid+vedrud ). Turboõlitustorud on ka kuskil riiulis uued olemas.
Okey, ei ma nende juppide all õlipumpa ja saalesid nüüd küll silmas ei pidanud, hoidku jumal selle eest kes nii teeb

Seda vedruste asja peab millalgi uurima siis.
Postitatud: 16.04.2008 0:29
Postitas S4BiT
Allmost like Allroad

Postitatud: 16.04.2008 1:02
Postitas Box
Edu korda tegemisel! Hea, et Rs ei ole kuhu läheb 5 x rohkem raha:)
( täna suhtlesime tel teel)
Postitatud: 16.04.2008 9:32
Postitas S4BiT
Jah, aga teistpidi kahju, et RS pole

Postitatud: 16.04.2008 10:19
Postitas puna
S4BiT kirjutas:tommy99 kirjutas:turbode remont tähendaks seda et lahti ja uued puksid + tasakaalustamine... umbes 4-5k kokku soovitan ära teha arvestades seda kui palju keskuse hinne on ja kui palju jama sellega on. Kui selline ettevõtmine juba ette võetud siis tuleks kõik teha nii et endal kindel tunne oleks.. vajutada ju tahaks enamus ajast?!
Okey, hind tundub küll väga normaalne, kus kohas sellest asja teostatakse?
Saab ka väljapoole eestit saata kus ka tasakaalustus pink olemas.
rem komp ~150.- eur + töö ~150.-eur koos tasakaalustamisega korralikus stendis + transport ~600.- edasi tagasi.
Töödele võib lisanduda veel juurde asju sõltub sellest mis seisus asjad on.
Võlli lihvimine ja poleerimine kui on mida parandada.
Postitatud: 16.04.2008 12:00
Postitas S4BiT
Tänan informatsiooni eest!
Postitatud: 26.05.2008 14:15
Postitas S4BiT
AC Kevad 2008
