5. leht 8-st

Postitatud: 30.09.2007 19:51
Postitas turbobmw
160-170kw 3.0 turbost pole tegelikult väga palju, aga asi alles algseades ka muidugi :)

Raceboy kirjutas:Täna sai Raadil ikka sõita, parim aeg oli vist 14,4, suurim lõppkiirus iirc 172 kmh. Paremad rehvid ja stardi harjutamine vast liiga ei teeks :)

Postitatud: 30.09.2007 21:34
Postitas SKY
Jep sai ikkagi soidetud ja suured tanud Kuunole ja Peebule.Mis aga aega ja pidamist puudutavad siis arge seda unustage,et 1,2,3 kaik pidamist ju polnud ja mitte uhtegi soitu ei saanud nii teha,et koik kaigud oleksid korralikult sisse lainud(2 ja 4-jas polnud minu sobrad) garaazi joudes muidugi leidsin vea ulesse miks ei lainud,aga nuud juba hilja.
Rene ja kasutaja zoom1 said ka vaikse soidu,kuid siis ei hakanud korgemate kaikudega paris pohja kohe vajutama kuna pidamine tikub ara kaduma ka veel 3-nda kaiguga ja siis juba hoog 100+km/h.
Mis puutub siduri vahetusse siis Rene see ei libisenud kui soitsime lihtsalt tuhja kaisid rattad :)
Kokkuvotteks utlen veel seda,et soidetud sai 0,5bar-iga

Postitatud: 01.10.2007 0:52
Postitas SKY
leidsin mingi video kah
http://youtube.com/watch?v=PI_l0mJ1erY
2,20min kohapeal on minu autot kah naha.See oli siis alguse poole.Peale igat soitu sai asi kutte poolepealt veits paremaks keeratud ja joudu juurde saadud

Postitatud: 01.10.2007 13:34
Postitas Irmscher
SKY kirjutas:leidsin mingi video kah
http://youtube.com/watch?v=PI_l0mJ1erY
2,20min kohapeal on minu autot kah naha.See oli siis alguse poole.Peale igat soitu sai asi kutte poolepealt veits paremaks keeratud ja joudu juurde saadud
Kui jõudu küllalt, siis tuleb hakata pidamist otsima. :)

Postitatud: 01.10.2007 22:37
Postitas 313
Video järgi oli näha et su auto käis tühja ainult esimese käiguga...kolmanda käiguga hea , et auto sul kriuksu tegi...peace :)

Postitatud: 01.10.2007 22:40
Postitas stk
313 kirjutas:Video järgi oli näha et su auto käis tühja ainult esimese käiguga...kolmanda käiguga hea , et auto sul kriuksu tegi...peace :)

äkki teinekord tuled kohale ja vaatad oma silmaga.

2 ja kolmanda käigul käis ka veel ja kiskus perset minema küll.

järjekordne foorumi elanik!

Postitatud: 01.10.2007 22:58
Postitas 313
stk kirjutas:
313 kirjutas:Video järgi oli näha et su auto käis tühja ainult esimese käiguga...kolmanda käiguga hea , et auto sul kriuksu tegi...peace :)

äkki teinekord tuled kohale ja vaatad oma silmaga.

2 ja kolmanda käigul käis ka veel ja kiskus perset minema küll.

järjekordne foorumi elanik!
sry ma ei sõida tallinnast igat üritust vaatama mis tartus toimub. ja see video oli ainuke materjal mille põhjal oma arvamus avaladada.... ja vaata seda video ..kolmas käik ei tee seal mitte midagi...ütle ,et ei ole sedasi...

Postitatud: 02.10.2007 0:06
Postitas junsu
M30 mootor turboga on rootslastel suht levinud nähtus.

arvan,et 12,x ajad pole sellele autole mingi probleem.kaanetihend pidavat järgi andma alles 1,2+ bar rõhu juures.ja mootori sisu mingit näppimist ei vaja 8) eks tead seda kindlasti isegi,aga lihtsalt ...M30 on ikka hea pommikindel mootor :bb

Postitatud: 02.10.2007 0:51
Postitas SKY
313 kirjutas:
stk kirjutas:
313 kirjutas:Video järgi oli näha et su auto käis tühja ainult esimese käiguga...kolmanda käiguga hea , et auto sul kriuksu tegi...peace :)

äkki teinekord tuled kohale ja vaatad oma silmaga.

2 ja kolmanda käigul käis ka veel ja kiskus perset minema küll.

järjekordne foorumi elanik!
sry ma ei sõida tallinnast igat üritust vaatama mis tartus toimub. ja see video oli ainuke materjal mille põhjal oma arvamus avaladada.... ja vaata seda video ..kolmas käik ei tee seal mitte midagi...ütle ,et ei ole sedasi...
Tapselt nii ta oli selles videos kais esimene ja teine tuhja(ega ma naljategemise parast 2 kaiguga vahepeal gaasi maha ei lasknud),aga mainisin seda ka selles postis kuhu lingi panin,et iga soiduga saime seadet paremaks ja,et see oli uks esimesi soite :)

Postitatud: 02.10.2007 1:00
Postitas SKY
junsu kirjutas:M30 mootor turboga on rootslastel suht levinud nähtus.

arvan,et 12,x ajad pole sellele autole mingi probleem.kaanetihend pidavat järgi andma alles 1,2+ bar rõhu juures.ja mootori sisu mingit näppimist ei vaja 8) eks tead seda kindlasti isegi,aga lihtsalt ...M30 on ikka hea pommikindel mootor :bb
Tapselt nii see on :-D eks jargmine aasta naeb mis aja suudab sealt valja pressida(siis juba 10,5tolli M/T-dega).
Plaanid on muidu sellised,et plokk ara O-Ringida ja veits agresiivsem nukk+klapivedrud(siis saan kaiguvahetuse sattida 8k rpm-i peale)Tahtis on see,et auto jaaks tanavasoidu kolbulikuks ja pohirohk jaab vast ikka ringrajal paugutamisele(oma lobuks) sellega seoses ka see jama,et enda huvides tahaks 6 punkti puuri sisse,aga koik hirmutavad,et politseile see ei meeldi samas EU seadused lubavad,aga me ka ju EU-s.Go figure :roll:

Postitatud: 02.10.2007 8:48
Postitas stk
313 kirjutas:
stk kirjutas:
313 kirjutas:Video järgi oli näha et su auto käis tühja ainult esimese käiguga...kolmanda käiguga hea , et auto sul kriuksu tegi...peace :)

äkki teinekord tuled kohale ja vaatad oma silmaga.

2 ja kolmanda käigul käis ka veel ja kiskus perset minema küll.

järjekordne foorumi elanik!
sry ma ei sõida tallinnast igat üritust vaatama mis tartus toimub. ja see video oli ainuke materjal mille põhjal oma arvamus avaladada.... ja vaata seda video ..kolmas käik ei tee seal mitte midagi...ütle ,et ei ole sedasi...
ma seisin selle auto sõitude ajal samal raja poolel,kus auto sõitis ja täpsemalt auto taga line-upis ja nägin täpselt mis ja kuidas kiskus või ei kiskunud.

end of OT.

aga jõudu sulle ja vahepeal võiks enne järgmist aastat seda autot veel sõitmas näha ;)

Postitatud: 02.10.2007 9:13
Postitas Audiophile
See projekt on lahe, mul endalgi olnud kunagi 335 (e30) peal aga mäletan ka seda et turboga või ilma siis ka minu auto suitsetas kumme 3 käiguga ilma probleemita ja seda 155 kw-ga (või mis iganes sellest järgi oli jäänud) asi ei ole siin üldse võimsusega või selle puudumisega seotud vaid auto kaalujaotusega mis tänu raskele ninale taguotsa üles tõstab. Kui sul on võimalik siis vii mootorit taha poole (see eeldab ka käigukasti tunneli ringi tegemist jne) aga annab sulle oluliselt parema kaalujaotuse mida sul ringrajal hädasti ülejuhtimise parandamiseks vaja läheb. Lai rehv ilmselt kompenseerib midagi aga rohkem tolku on ikka kaalujaotuse parandamisest. Ma ei kujuta hästi ette mis siis juhtuma hakkab kui sellel autol võimsus kolmekordistada, siis ei ole seal pidamist ühegi käiguga...
Tapselt nii see on eks jargmine aasta naeb mis aja suudab sealt valja pressida(siis juba 10,5tolli M/T-dega).
Plaanid on muidu sellised,et plokk ara O-Ringida ja veits agresiivsem nukk+klapivedrud(siis saan kaiguvahetuse sattida 8k rpm-i peale)Tahtis on see,et auto jaaks tanavasoidu kolbulikuks ja pohirohk jaab vast ikka ringrajal paugutamisele(oma lobuks) sellega seoses ka see jama,et enda huvides tahaks 6 punkti puuri sisse,aga koik hirmutavad,et politseile see ei meeldi samas EU seadused lubavad,aga me ka ju EU-s.Go figure

Postitatud: 02.10.2007 12:28
Postitas Mihkel
Siis alles ongi fun kui sellel mootoril 3x rohkem võimsust on. :-D
Ise pürgin ka samas suunas.

Postitatud: 03.10.2007 22:37
Postitas Ints
Minu kogemus ümberehitatud tänava,rinka dragi autoga Tallinnas Tipp tundi Sattuda on PIIN ,sõidust rõõmu pole tundnud: edasi, seisma, edasi seisma, auto lõugab käes käik sisse sidur käib raskelt, kohalt vaevaliselt minema, salong hakkab mootorist kuumaks minema, tühikäik käib üles alla,lõpuks hakkad ise ka higistama,

käesolev auto on igati põnev ja jõudu jaksu!!

Postitatud: 04.10.2007 1:37
Postitas SKY
:) paistab,et mees teab mis mees raagib,kuid meil onneks siin tartus see tipptunni teema ei ole nii jube ja kaes ta mul ei karju kah tuksub ilusti 700-800rpm olenevalt tujust :-D teemasse kah tana oli siis esimene tosisem road test(varem ikka pohiliselt lennuvaljal)tulemus diffri esimest otsa hoidva poldi purunemine(12,9 karastusega polt oli) ja esimene kokkupuude politseiga(kindlustus olemas ulevaatust pole)maanteel.
Tuleb valja,et on ikkagi arusaajaid politseinikke kah.Kusiti siis mult,et mis teen,mina utlesin selle peale,et proovin,et koik toimiks nii nagu peab ja et see ei ole tanavasoidu auto tegelikult ja voistlus pole koht kus katsetada vaid seal tuleb juba kiirelt soita ilma,et midagi laiali laheks.
Sellepeale kusiti dokumente kontrolliti kindlustuse olemasolekut ja oeldi head paeva(uudistasid veel esipidureid kah)isegi mingit loengut ei tulnud teemal,et me sind enam ei naeks.