Turboclubˇi dynopäev vol2 pühapäeval 15.07 kell 11.00

Klubi üritused, ametlikud võistlused ja igasugused muud autodega seonduvad üritused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

võimalik on et ta pani tyhikäigu valesti paika...ta kysis kus maal on tyhikäik ja vbl läks sel midagi pahasti... :S

aga ma korraldamise poolt targem ja järgmised korrad raha ette ja kes kohale ei tule on ise syydi :)
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Imelik oli see et tühikäigu pööre tundus puldi pealt vaadates vähemalt õiges suurusjärgus. Aga samas võib vabalt olla ka see et nii väiksel pöördel ei paistnud see 7-10% viga veel välja - ega mul need pöörded ka väga stabiilsed ei olnud.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
kasparius
Postitusi: 54
Liitunud: 08.01.2007 20:40

Postitus Postitas kasparius »

Jõudsin peale nelja natukene ja Maxim ütles, et tänaseks kõik.
KAHJU :(
Mõni teine päev proovin ära.
2,0T
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Sai siis uuesti seal käidud. Siin siis minu vabalthingava ilma rpm vigadeta graafik:
Pilt
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
kasparius
Postitusi: 54
Liitunud: 08.01.2007 20:40

Postitus Postitas kasparius »

Käisin siis ka eile dynos ära ja oma lahja turbokone näitas mulle meelepäraseid numbreid: 211hj rattast.
Kattide eemaldamine ca 30hj :shock: eks olid umbes nati :)
Kõik tõmbed HJ samasse auku, aga kui autot olin kahe katse vahel jahutanud tuli vääne palju parem ja ca700rpm madalamalt kui eelmised katsed. Cooler oli jahtunud. Seega: vaja suuremat coolerit!
Softitootja annabki selised jõunumbrid nagu tulid.
2,0T
Vasta