5. leht 12-st

Postitatud: 09.07.2009 23:43
Postitas Siim
Aigo kirjutas:mis süütepoolid need peal on?
Bosch Motorspordi 2x2 coilback ütleb silm

Postitatud: 09.07.2009 23:49
Postitas arne13
Vahele jäin :lol: :lol:

Postitatud: 10.07.2009 10:15
Postitas Ragnar
Siim kirjutas:
Aigo kirjutas:mis süütepoolid need peal on?
Bosch Motorspordi 2x2 coilback ütleb silm
Vihjeks, et põhimõtteliselt täpselt sama mis originaalis :)

Postitatud: 10.07.2009 21:17
Postitas arne13
Nüüd jälle hulga tööd tehtud ! Uus kolle peal, väljalase vähe ringi tehtud ja ka cooleri torustik sai uuendust! Sai pandud wasegate vahele ka kraan, mille abil sais spoolupi lausa 1000 rpmi varasemaks! Õhtul veel Kuunoga seadistama ja homme siis Tartus rajale :)

Suured tänud Ringole tehtud töö eest !!

Postitatud: 10.07.2009 23:56
Postitas arne13
Kahjuks lahkus turbo täna siit ilmast :( Nüüd siis tuleb uuesti raha koguda ja uus isend osta! Ehk saab paari nädalaga asi korda!

Postitatud: 11.07.2009 0:19
Postitas arne13
On kellegil äkki pakkuda GT3076r turbot??

Postitatud: 11.07.2009 1:14
Postitas arne13
Hetkel siis turbo juba leitud!! Loodame et tehnikud teevad homme imet ja saame rajale sõitma:P

Tänud Prrrile !!

Postitatud: 12.07.2009 11:42
Postitas arne13
Sai siis kiiruga hommikul Tartus kohapeal turbo vahetatud ja auto isegi mingil määral liikuma!! Kuid millegi pärast auto ikkagi paugub ja suurematel pööretel jõnkutab imelikult! Aga eks nüüd taas 2 nädalat aega, et masin ilusti liikuma saada!
Saime ka teada miks turbo saba andis! Nimelt oli üks õlitus kanal umbes ja kuullaagrid jooksid kokku!

Postitatud: 21.07.2009 17:30
Postitas Ragnar
Väike update jälle.

404hj/605nm rattast mõõdetuna.

Ehk siis arvutuslikult 465hj mootorist. Jõud jõuks, aga väänet on mõnusalt :)

Postitatud: 21.07.2009 19:57
Postitas RFL
+ selgus, et 391hj ja 404hj vahe on umbes 100hj :)

Postitatud: 21.07.2009 20:49
Postitas arne13
RFL kirjutas:+ selgus, et 391hj ja 404hj vahe on umbes 100hj :)

Just just! Nii see paraku on! :-D

Postitatud: 31.07.2009 19:09
Postitas arne13
Kuna enne 1km sõitu selgus, et pihustid ei suuda 404 hp ära toita, siis sai sõidu ajaks rõhku keeratud maha 1,8 barrilt 1,4 barrile!Parimaks tulemuseks jäi ka siis vastavalt 229 km/h! Tellisin kohe uued pihustid- 1000cc aga nüüd jõudsid kohale hoopis 1200cc :-D
Eks siis paistab kuidas 1200-se pihustiga tühikäigul masin toimib :lol:

Postitatud: 16.08.2009 15:11
Postitas arne13
Sai siis eile käidud Haapsalus AC millil! Esimesel katsel keerasin kogemata liiga palju rõhku peale ja aju läks safemodesse! Tulemuseks 228! Teiseks katseks keerasin rõhku tagasi ja tulemus paranes 253 km/h!
Selle aasta eesmärgiks oligi seatud 250 kätte saada! Eesmärk täidetud ja võib siis järgmiseks hooajaks valmistuma hakata! :-D

Postitatud: 22.08.2009 22:08
Postitas arne13
No nii! Miilile kiiruseks 253 km/h! Kilomeetrile 229 km/h ja drag 12,68 ! Nii et siis ametlikult Eesti kiireim Fiat hetkel!!!!
Tehke järgi või ostke ära :D

Postitatud: 24.08.2009 11:08
Postitas Ragnar
Hädasti oli seda posti vaja eks :)

Igatahes mina ka peaaegu rahul selle auto liikumisega. Järgmiseks aastaks peaks ilmselt suuremad MT Dragid soetama ja liimimise kunsti ise endale selgemaks tegema. Lootsin kangesti 11s aega sellest autost see aasta, aga eks järgmine aasta teeb ära :)