5. leht 11-st

Postitatud: 03.02.2008 23:32
Postitas Mihkel
Kasutad originaal või tööstuslike patju?
Viimasel ajal olen vaadanud, et mõnedes poodides ka tööstuslike/põllumajanduslike patju saada.
Huvitav kuidas nende jäikusega lood on?

Postitatud: 04.02.2008 0:20
Postitas Raceboy
Need on täitsa tavalised seeriapadjad, ja kui aus olla, siis ei pärine need Porschelt, vaid Vene autolt :)

Postitatud: 04.02.2008 0:27
Postitas Mihkel
Niva siis ilmselt, nagu Randogi pakkus :)

Postitatud: 04.02.2008 0:49
Postitas Raceboy
Mihkel kirjutas:Niva siis ilmselt, nagu Randogi pakkus :)
Bingo!

Kusjuures väga jäigad padjad on.

Postitatud: 04.02.2008 10:31
Postitas mart154
Jäigad küll, aga vähemalt need 2 jooksu, millega mina kunagi katsetasin, rebenesid küll väga kergesti lõhki....

Postitatud: 04.02.2008 10:54
Postitas Raceboy
Need padjad, mis praegu selle tala küljes, on eelmise auto peal (924 2.5liitrise mootoriga) juba kaks aastat küljes olnud ja päris mitu OT-d ära sõitnud lisaks. Pole alt vedanud veel.

Postitatud: 04.02.2008 11:25
Postitas hents99
Väga jäika patja taga ajades oleks mõistlik ehk plasti poole vaadata? Seda enam, et auto tänavale ei jää ?

Või on plast kurjast? Ma ise mõtlesin küll plastist teha.

Postitatud: 04.02.2008 11:44
Postitas Raceboy
See auto jääb tänavale ikka, rinkaks on Gulf.

Postitatud: 04.02.2008 12:01
Postitas hents99
Ups, arvasingi, et Gulfist jutt, my bad.

Postitatud: 04.02.2008 21:45
Postitas Rando
mart154 kirjutas:Jäigad küll, aga vähemalt need 2 jooksu, millega mina kunagi katsetasin, rebenesid küll väga kergesti lõhki....
Kui nad lõhki rebenesid siis oli ilmselt pinge natuke vale nurga alt :roll: (loogiliselt võttes kui otse peale suruda siis ei rebene või kuidas?)

Postitatud: 04.02.2008 23:30
Postitas ivar
Lada peal on küll üks padi üsna kummalise kuju võtnud, aga seal on nad ka palju suurema nurga all.
Ma arvan, et siin purunemise probleemi ei teki. Võibolla ainult natuke jäik jääb tänavaauto jaoks.

Postitatud: 26.03.2008 13:24
Postitas Raceboy
Vahepeal sain USA'st turbo uue 2,5 16v mootori jaoks kätte. Tegu Holset HX40'ga.

Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 26.03.2008 15:33
Postitas mulk
Mis propelleritega se turbo on ja kuuma koja suurus?
T3 flantsiga pisem koda ilmselt vajalik?

Postitatud: 26.03.2008 18:23
Postitas Raceboy
Kompressori sisseminev ava tiiviku juures 56mm, väljuv ava 54mm, turbiini väljuv ava 60mm, mis sujuvalt läheb üle 84mm V-bandiks. Turbiinikoda vahetada küll vaja pole, sisese WG augud on tal kinni ka ja suurus on täpselt paras.

Postitatud: 26.03.2008 18:34
Postitas mulk
Mis selle koja suurus siis on? :roll:
Siiski, kui huvi mingi mõistliku suurusega koja vastu, siis HX35 kodasi (ka divided!) on saada päris laias suurusvahemikus. #10 või siis ultimatepowerit taga ajades ehk ka suurem.