Porsche 924 "Turbo" 2.0 -> 2.5 16V '83, Raceboy

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kasutad originaal või tööstuslike patju?
Viimasel ajal olen vaadanud, et mõnedes poodides ka tööstuslike/põllumajanduslike patju saada.
Huvitav kuidas nende jäikusega lood on?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Need on täitsa tavalised seeriapadjad, ja kui aus olla, siis ei pärine need Porschelt, vaid Vene autolt :)
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Niva siis ilmselt, nagu Randogi pakkus :)
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Mihkel kirjutas:Niva siis ilmselt, nagu Randogi pakkus :)
Bingo!

Kusjuures väga jäigad padjad on.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

Jäigad küll, aga vähemalt need 2 jooksu, millega mina kunagi katsetasin, rebenesid küll väga kergesti lõhki....
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Need padjad, mis praegu selle tala küljes, on eelmise auto peal (924 2.5liitrise mootoriga) juba kaks aastat küljes olnud ja päris mitu OT-d ära sõitnud lisaks. Pole alt vedanud veel.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Väga jäika patja taga ajades oleks mõistlik ehk plasti poole vaadata? Seda enam, et auto tänavale ei jää ?

Või on plast kurjast? Ma ise mõtlesin küll plastist teha.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

See auto jääb tänavale ikka, rinkaks on Gulf.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Ups, arvasingi, et Gulfist jutt, my bad.
Kasutaja avatar
Rando
Postitusi: 55
Liitunud: 02.01.2005 19:57
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Rando »

mart154 kirjutas:Jäigad küll, aga vähemalt need 2 jooksu, millega mina kunagi katsetasin, rebenesid küll väga kergesti lõhki....
Kui nad lõhki rebenesid siis oli ilmselt pinge natuke vale nurga alt :roll: (loogiliselt võttes kui otse peale suruda siis ei rebene või kuidas?)
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Lada peal on küll üks padi üsna kummalise kuju võtnud, aga seal on nad ka palju suurema nurga all.
Ma arvan, et siin purunemise probleemi ei teki. Võibolla ainult natuke jäik jääb tänavaauto jaoks.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Vahepeal sain USA'st turbo uue 2,5 16v mootori jaoks kätte. Tegu Holset HX40'ga.

Pilt
Pilt
Pilt
Viimati muutis Raceboy, 30.10.2011 11:51, muudetud 1 kord kokku.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
mulk
Postitusi: 272
Liitunud: 11.12.2006 18:54
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas mulk »

Mis propelleritega se turbo on ja kuuma koja suurus?
T3 flantsiga pisem koda ilmselt vajalik?
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Kompressori sisseminev ava tiiviku juures 56mm, väljuv ava 54mm, turbiini väljuv ava 60mm, mis sujuvalt läheb üle 84mm V-bandiks. Turbiinikoda vahetada küll vaja pole, sisese WG augud on tal kinni ka ja suurus on täpselt paras.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
mulk
Postitusi: 272
Liitunud: 11.12.2006 18:54
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas mulk »

Mis selle koja suurus siis on? :roll:
Siiski, kui huvi mingi mõistliku suurusega koja vastu, siis HX35 kodasi (ka divided!) on saada päris laias suurusvahemikus. #10 või siis ultimatepowerit taga ajades ehk ka suurem.
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
Vasta