5. leht 5-st
Postitatud: 16.12.2007 23:19
Postitas Chris_S
Tere,
vana teema küll aga mõtlesin et ei ole mõtet uut teha! Minul on ka pikka aega mõttes olnud e36'te turbotada, rootslased ja usakad on M3'e piisavalt turbotanud aga minu käsimus on et kas ainult M3 sobib loomupoolest (sepistatud sisu) projektiks või on 328'l ka potensiaali?! Nii palju kui ma aru saan siis tuleb nii M'il kui 328'l väärt tulemuse saamiseks samad osad vahetada. Parandage mind kui eksin ...
Kris
Postitatud: 16.12.2007 23:56
Postitas Mihkel
Usas pidavat 328-ad malmplokiga olema aga euroopas õrna alumiinium plokiga.
Vähemalt nii on kuskilt kõrva jäänud. Seega euro versioon ei ole sama hea toorik kui USA versioon.
Postitatud: 17.12.2007 0:14
Postitas Raimo
Kõik oleneb mis eesmärgiks on. Ka M3 puhul tuleb kestva 500hp+ saamiseks kolb+keps ära vahetada.
Kui suured jõud plaanis ei ole, siis hoopis huvitavam olekski seda alumiiniumplokki turbotada
Postitatud: 17.12.2007 0:58
Postitas mart154
Natuke OT küll, aga siiski BMW mootorid, kaudselt seotud ka M3-ga
Kas keegi on leidnud mingeid viiteid M54B30 mootori ülelaadimise/modimise kohta?
Eriti pole selle mootori kohta vaevunud süvenema, aga viimasel ajal tundub järjest põnevam.
Tegemist siis aluplokiga mootoriga, vänt paistab olevat sama, mis US spec M3-l. Muu kohta ei ole eriti uurinud...
Peaks olema hea "odav" alternatiiv M3 mootorile

Postitatud: 17.12.2007 1:16
Postitas Silwer
Patrick teab vast sellest kõige rohkem. Tal oli kunagi selline vabalthingavana e30 peal. Olid ka turbotamise plaanid aga tänu segastele asjaoludele jäi see lõpuks soiku ja ideed mis olid rakendusid kärbitud kujul cabrio peal.
Ma arvan et korraliku juhtimise korral saab sellest mootorist ka originaal sisuga E85 kütuse abil nii mõndagi väljapigistada. Originaalis on surveaste kõrge ja hea tulemuse saavutamiseks peaks olema ka aju mis oskab kahe vanosega toime tulla.
Chipi, kompressori, tavalise kütuse ja mõningate väiksemate modidega võetakse sellest mootoris 0,5 bar juures 360hj.
Postitatud: 17.12.2007 1:25
Postitas Chris_S
ma usun et ei pea uut teemat alustama, saab vast siin ka hakkama

kas üldse eestis on keegi e36'te ülelaadinud?! otsinguid kasutades mina isiklikult millegi tabavaga lagedale ei tulnud ...
äkki on kellegil paremat infot?!
Teadjamad kasutajad on siin e30'et turbotanud aga rohkem ma nagu ei tea ...
Postitatud: 17.12.2007 17:39
Postitas turbobmw
Chris_S kirjutas:ma usun et ei pea uut teemat alustama, saab vast siin ka hakkama

kas üldse eestis on keegi e36'te ülelaadinud?! otsinguid kasutades mina isiklikult millegi tabavaga lagedale ei tulnud ...
äkki on kellegil paremat infot?!
Teadjamad kasutajad on siin e30'et turbotanud aga rohkem ma nagu ei tea ...
Tean, et Eestis on 318is turbo vähemalt üks aga tõesti eriti popp see teema Eestis pole..
Postitatud: 17.12.2007 18:38
Postitas Alv
lihtsalt asi selles et 318 le turbo ehitamine maksab rohkem kui se auto ja tulemust annab enamvähem samapalju kui osta endale 325.325 te aga ei turbostata sellepärast et selle mootori turbostamine läheb maksma samapalju kui kui M3 3 me liitrise turbostamine aga ei anna pooltki nii palju tulemust.Aga kui huvi ja raha on siis miks ka mitte.. edu
Loodan et saite mu poindile pihta,lõpuks läks suht keeruliseks.

Postitatud: 17.12.2007 18:56
Postitas Raimo
Küsimus on pigem rahas. Korraliku projekti peale kulub 100k eeki üsna lihtsalt. selle eest saab juba kaks 325i.
Postitatud: 18.12.2007 15:46
Postitas Chris_S
Raimo kirjutas:Küsimus on pigem rahas. Korraliku projekti peale kulub 100k eeki üsna lihtsalt. selle eest saab juba kaks 325i.
Noh jah ... sellisel juhul ei oleks ühtegi projekti mõtet teha ... lihtsam oleks Porsche

Aga okei ... ega sellele ei saagi vist üheselt vastata, igat autot saab ehitada, lihtsalt raha ja vaeva läheb mõnega rohkem, mõnega vähem

Tavaliselt läheb see ikka nii et tahetakse natuke lisa jõudu ... ja siis ühel hetkel jääb sellest väheks ja lõpetatakse kusagil drag'il "suurte poiste" seas

Postitatud: 18.12.2007 16:53
Postitas Raimo
ega see porsche nüüd ka mingi imeauto pole, et niisama lendab. enamikule on M3 juba suur investeering ja seda lisa 100-200k eeki turbo jaoks neil lihtsalt ei ole.
tänavaauto puhul pole eriti vahet kas võtta aluseks 325, 328 või m3. viimase puhul on see asi, et kui plokist, väntvõllist või kaanest jagu saad, siis on

Postitatud: 10.01.2008 1:42
Postitas bmw321
Ma nägu uus poiss siin clubis et kas keegi võiks öelda kust saaks teada kus oleks hinna ülevaade e36 turbo juppidest ja et kust võiks vaatada M3 või M5 müügi saite...?
Postitatud: 10.01.2008 10:10
Postitas Silwer