5. leht 14-st
Postitatud: 18.02.2009 11:48
Postitas george16v
Hakkab looma

Postitatud: 23.02.2009 20:00
Postitas Raceboy
Postitatud: 23.02.2009 21:06
Postitas Raceboy
Niiaplju veel mootorijuhtimise detailidest, et VEMS-ile lisandub Bluetooth moodul koos spetsiaalse suure võimendusteguriga antenniga (lagedal levi Class 1 teise poole seadmega u 1.5-2km) ja autot saab häälestada/andmeid salvestada sõidu ajal kasvõi boksist.
Postitatud: 23.02.2009 23:09
Postitas terrasiit
Ohohhh
Igaljuhul tahaks sellest Bluetooth device-ist pilte näha ja ka antennist.
Kuni 2 km. on väga hea näitaja antud standardi kohta.
Jõudu ja jaksu projektiga

Postitatud: 23.02.2009 23:12
Postitas Raceboy
Seade pole veel minu käes, tellisin selle hiljuti. See 2km on muidugi ideaaltingimustes, aga 1-1.5km pidavat suht tavapärane olema.
Postitatud: 23.02.2009 23:13
Postitas terrasiit
Ja kes sul siis boksist seadistust timmima hakkab ?
Postitatud: 24.02.2009 10:09
Postitas jeff01
Mis seal üldse timmida kui auto seadistatud on?
Kas mootorijahutusradikas mahub cooleri torude vahele?
Mis rõhku ja mis jõude ülde reaalne oodata oleks?
Postitatud: 24.02.2009 11:11
Postitas Raceboy
Jahutusradikas (õigemini radikad) ei tule mootoriruumi.
Sõidu ajal on vaja jälgida, et näidud normis oleks, ise ei jõua kõike täpselt jälgida. Lisaks kui vaja, saab paari klahvivajutusega möödasõiduks vms korraks paarkümmend lisahobust.
Ei hakka enne spekuleerima, palju rõhku või jõudu, elame-näeme. Tahaks aga ikka rohkem, kui tavalist stock 924 mootorit turbotades sain.
Postitatud: 24.02.2009 16:02
Postitas Moss
Raceboy kirjutas:Sõidu ajal on vaja jälgida, et näidud normis oleks, ise ei jõua kõike täpselt jälgida. Lisaks kui vaja, saab paari klahvivajutusega möödasõiduks vms korraks paarkümmend lisahobust.
Et siis boksist keegi regullib sulle hobuseid peale, kui on oht et hakkad möödasõite tegema? Opentrackil?
Postitatud: 24.02.2009 19:27
Postitas Raceboy
Opentrackil ei ole sellel asjal pointi, see on lihtsalt võimalus. Algul tuleks autoga harjuda ja võimalikult palju sõita, seejärel alles võib hakata hobuseid juurde häälestama

Postitatud: 26.03.2009 19:27
Postitas Raceboy
Täna kuulsin esimest korda mootori häält.
Tõsi, käis ta umbes paar sekundit kuna ilmselgelt ei saa nullist kokkulaotud mootorit koos nullist paigaldatud ajuga kohe nagu siidi käima ja järgmisteks käivitusteks oli aku kahjuks jõuetu. Panin aku laadima ja homme võiks käimise pikkust juba minutites lugeda. Kui saan tuttavalt kaamera, äkki saab isegi sinatuubi video.
Hea oli see, et kütusesüsteem toimis laitmatult kohe ja kuskilt mingeid kahtlasi lekkeid ei paistnud.
Postitatud: 27.03.2009 17:41
Postitas Raceboy
Panin täna uuesti käima, laetud akuga käivitus laksust ja kõik oli korras, valesid helisid ei kostunud, õlirõhk tõusis ettenähtud kohta.
Kapoti all on praktiliselt kõik peale jahutusradikate ja karterituulutusvoolikute olemas ja paigas. Millalgi peaks kohale jõudma ka kütuselati materjal, siis teen ka uue lati.
Kui esiteljele flantsid valmis saavad, pidurisüsteem ära õhutada, ülejäänud auto elektrisüsteem lõpetada, iste paika panna, klaasid ette panna (2mm pleksist, juhiuks 3mm), siis võiks auto juba omal jõul liikuda. Ja kindlasti jäi midagi to-do loetelust välja

Postitatud: 27.03.2009 19:08
Postitas cartman
Tekkis kysimus. Sul on yhendatud cooler ja mootor sirgete silikoon yhendustega. Kas need lahti ei tule(ei anna ju liikuda väga).
Postitatud: 27.03.2009 19:19
Postitas Raceboy
Praegused on pandud vaid ajutiselt silikoonpõlvede lõikamisjääkidega. Enne, kui sõitma lähen, ühendan ikka normaalpikkuste (u. 10cm) lõdvikutega torud omavahel.
Lahtitulemise vältimiseks on olemas lihtsad nipid nagu näiteks keermelatiga fikseerimine
Ja ma pole eriline lõdviku-fänn. Põlvi ei kasuta, kui vähegi võimalik ja silkoonlõdvikud on vaid torude ühendamiseks, mitte torude eest.
Postitatud: 27.03.2009 22:07
Postitas cartman
Mõtlesin pigem yhendamisex sirget, voldiga, silikooni. Mitte pikka ega põlve. A ok selge see.