Peale 5 tundi seadistamist sain mina ka jah oma auto lõpuks käima ja turvalise tänavaseade võimsuse ka teada, kuid ajapuuduse ja keerulise el. boostcontrolleri tõttu jäi vaid 1.6 bar laeks mida sai proovitud. Aga auto on seadistatud nüüd ka sõitma kuni 1,8-2,0bar. Infoks seegi, et 0,1 bari ja veidi süüte näppimist andis autole juurde 44hp
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Numbrid numbriteks, ennegi nähtud igasugu kõrgehobujõulisi kärusid, mis ei liigu, aga mulle meeldib selle auto puhul just see ilus sujuv väändegraafik...Eriti mõnus on sõita sellega tänaval.
Edu
620 Nm on ikak väga mehine nr ja hobuseid jätkub ka kõigile neljale rattale.
Saladuskatte all võiks keegi öelda mis auto see 560hj oli, et ta foorumis üleval pole, nagu ka mv6, seda ma mõistan.
Karol kirjutas:See on NISSAN 300zx ja taga veoline
Et siis mõlemad 300zx? Või tahtsid öelda, et teemas olev auto tagaveoline, seda tean, lihtsalt väljend, et võimsust jagub kõigile neljale rattale.
Mis 560hepase juures teisiti tehtud?
Karol kirjutas:See on NISSAN 300zx ja taga veoline
Et siis mõlemad 300zx? Või tahtsid öelda, et teemas olev auto tagaveoline, seda tean, lihtsalt väljend, et võimsust jagub kõigile neljale rattale.
Mis 560hepase juures teisiti tehtud?
ega midagi...pange se teine nissan kah siia nüüd inimestele näidata
kas 475hp on rattast?
igatahes väga kena liikur, mu kunagine unistus oli 300zx, just selle kerega, aga siis oli auto liialt kallis minu jaoks ja pidin 316ga leppima
ehk kohtume kunagi joonel/foori taga
dailydriverid ruulivad