5. leht 6-st

Postitatud: 18.11.2008 18:27
Postitas carl93
TopFuelFunnyCar kirjutas:Kui ei leia odavalt Solexi või Weberi või mis need kõik veel on karpat, siis üks koht kust saab veel õhukindla karburaatori on kaherattaline aka tsikkel :roll: Kaks Mikunit toidaks hääste ära. Samas ka mina soovitan teha pritse peale asi. Sellest kohe alguses mingit High Performance masinat nii kui nii ei tule, seega pigem asi õppimiseks. Pritse paigaldus läheb samapalju või vähem maksma kui karpa(de)le kolde ehitamine. Peab lihtsalt teadma mida teed, teine variant on lasta teha sõbral kes ka teab mida teeb :) Pritse soovitan ikkagi võtta mõne teise auto pealt mis juba tehasest turboga. Juhtmestik, mõned andurid, aju, pihustid ja nipet näpet veel. Ainult pistikute ühendamine.
Mul on üks tuttav kes keevitab a väga hästi ta teeb mulle selle kollektori ära.Aga kõige rohkem kardan neid juhtmete jauramist.Aga teate ju küll kui valmis saab siis peab veel võimsam olema:DAga kõigepealt teen selle karpaga ära.ja blow throughi teen. Sest ma hindan oma aega ja ei viici pärast midagi enam ehitada ümber. Näiteks kui teen selle teise varjandi siis pean ümber tegema blow through-iks kui asi jama.

Postitatud: 18.11.2008 19:14
Postitas jeff01
Eks otsustaja oled sina aga ise teeksin lihtsama draw threw süsteemi kuna sellelgi omad plussid: Segu saab korraliku pöörde ja pole võimalik plokikaande kustakse, pole vaja leiutada kütuserõhu regulaatoritega et saaks rõhu tõusma vastavalt turbo rõhule. Pole vaja otsida turbomootori karpat jne :) Ahti tegi oma sigullile väga lihtsa ja odava lahenduse ja se õigustas end täiesti kuni 0,6 barini http://www.carrating.org/car.php?7442

Postitatud: 18.11.2008 19:31
Postitas carl93
sassi läks selle drawi teengi.Minu silmis lihtsam.Aga siis tuleks karpa ja kollektori vahele flants ehitada?äkki nii kergem aga sellest pildist ei saa aru kuhu külge karpa kinnitub

Postitatud: 18.11.2008 19:46
Postitas jeff01
No enne ehitamist pead ikka vähemalt sellest pildist aru saama. Vaata pilte ja näpi mõnd turbot.....
Pilt Enam lihtsamat pilti ei leidnud.

Postitatud: 18.11.2008 22:46
Postitas carl93
http://www.carrating.org/car.php?7442 selle pildi järgi saan aru et see intercooleri koht läheb koldesse ja siis karpa kinnitub sellele kohale kus käib tegelt õhufilter turpsi külge.Sain vist õieti asjast aru?

Postitatud: 18.11.2008 23:35
Postitas dizze
carl93 kirjutas:http://www.carrating.org/car.php?7442 selle pildi järgi saan aru et see intercooleri koht läheb koldesse ja siis karpa kinnitub sellele kohale kus käib tegelt õhufilter turpsi külge.Sain vist õieti asjast aru?
Arusaam asjast hakkab juba tulema õigeks.
Turbo jaguneb kaheks külm ja kuum osa.
Külmas osas on rõhu tekitamine, kuum osa on see kust saab külm osa omale jõu.
Ehk alustame külma osa algusest. Karburaator kinnitub, turbosse sisse minevasse osasse (IN), turbos tekitakase rõhk küttesegule, mis on karburaator andnud, see puhutakse turbost välja (Out, ehk sinna kohta kuhu pannakse blow süsteemil intercooler) kollektorisse ilma, et teepeale jääks mõni üleliigne pikk toru. Kollektoris toimib edasi nagu tavaliselt.
Draw süsteemi puhul pole intercoolerit kuna, kütte segu ei jõua muidu õige aegselt sinna kuhu vaja ja kütte segumootorisse jõudmis teekond on liiga pikk.

Postitatud: 18.11.2008 23:39
Postitas carl93
dizze kirjutas:
carl93 kirjutas:http://www.carrating.org/car.php?7442 selle pildi järgi saan aru et see intercooleri koht läheb koldesse ja siis karpa kinnitub sellele kohale kus käib tegelt õhufilter turpsi külge.Sain vist õieti asjast aru?
Arusaam asjast hakkab juba tulema õigeks.
Turbo jaguneb kaheks külm ja kuum osa.
Külmas osas on rõhu tekitamine, kuum osa on see kust saab külm osa omale jõu.
Ehk alustame külma osa algusest. Karburaator kinnitub, turbosse sisse minevasse osasse (IN), turbos tekitakase rõhk küttesegule, mis on karburaator andnud, see puhutakse turbost välja (Out, ehk sinna kohta kuhu pannakse blow süsteemil intercooler) kollektorisse ilma, et teepeale jääks mõni üleliigne pikk toru. Kollektoris toimib edasi nagu tavaliselt.
Draw süsteemi puhul pole intercoolerit kuna, kütte segu ei jõua muidu õige aegselt sinna kuhu vaja ja kütte segumootorisse jõudmis teekond on liiga pikk.
Rohkem küsimusi ei ole.Võibolla hiljem nende õlitus voolikte kohta kuhu ühendada ja kust ta saab õli kätte.Aga seda sooja ja külma ringi seletas juba mulle valdz.Aga suured tänud.Aga kuhu ma sigele peaks ühendama selle sisse tuleva õlivooliku seda välja minevat tean kuhu ühendad karterisse :)

Postitatud: 19.11.2008 7:48
Postitas Rizto05
Kui sa viitsiksid uurida, siis leiaksid oma küsimusele vastuse.
Ladal saab õli võtta sealt, kus on õlirõhuandur.

Postitatud: 19.11.2008 17:51
Postitas carl93
Rizto05 kirjutas:Kui sa viitsiksid uurida, siis leiaksid oma küsimusele vastuse.
Ladal saab õli võtta sealt, kus on õlirõhuandur.
a tänks aga sel juhul ei tööta andur ju?

Postitatud: 19.11.2008 18:04
Postitas KillFrenzy
Pane kolmik.

Postitatud: 19.11.2008 18:11
Postitas carl93
KillFrenzy kirjutas:Pane kolmik.
tänan:)

Postitatud: 23.09.2009 16:25
Postitas omrek
ma sain aru et blow through süsteemi puhul stock karpaga pole mõtet minna üle 0,5 bari.... mis selle karpaga siis juhtub, ega selline rõhk seda lõhki ei puhu ju. või siis puhub? vabandan kui on loll küsimus, sellepärast seda foorumit külastangi, et targaks saada.

Postitatud: 23.09.2009 20:19
Postitas jeff01
karpast läbipuhumine on minu silmis igatahes keerulisem kui sealt turbo abil läbi imemine (Milleks ta ju mõeldud on)
Ilmselt on oht kõik võimalikud tihendid vahelt ära puhuda ja karpa lekkima saada.

Esimeseks nö proovimise projektiks teeks mina lihtsama ehk draw through süsteemi (Saaks lihtsamalt, kiiremalt ja odavamalt boosti tunda) ja kui soov edasi ehitada siis jätaks blow throug üldse vahele ja läheks pritse teed.

Postitatud: 23.09.2009 22:16
Postitas omrek
jeff01 kirjutas:
Ilmselt on oht kõik võimalikud tihendid vahelt ära puhuda ja karpa lekkima saada.
sellele ma ei mõelnudki, jälle targem, aitähh

Postitatud: 24.09.2009 21:09
Postitas omrek
aga kuidas on ise võimalik süüdet paika saada, et vältida detot? kas see on niisama kõrvaga kuuldav, või tuleb lihtsalt tunde järgi(mida mul veel pole ) süüde hilisemaks keerata?