Mul on üks tuttav kes keevitab a väga hästi ta teeb mulle selle kollektori ära.Aga kõige rohkem kardan neid juhtmete jauramist.Aga teate ju küll kui valmis saab siis peab veel võimsam olema:DAga kõigepealt teen selle karpaga ära.ja blow throughi teen. Sest ma hindan oma aega ja ei viici pärast midagi enam ehitada ümber. Näiteks kui teen selle teise varjandi siis pean ümber tegema blow through-iks kui asi jama.TopFuelFunnyCar kirjutas:Kui ei leia odavalt Solexi või Weberi või mis need kõik veel on karpat, siis üks koht kust saab veel õhukindla karburaatori on kaherattaline aka tsikkelKaks Mikunit toidaks hääste ära. Samas ka mina soovitan teha pritse peale asi. Sellest kohe alguses mingit High Performance masinat nii kui nii ei tule, seega pigem asi õppimiseks. Pritse paigaldus läheb samapalju või vähem maksma kui karpa(de)le kolde ehitamine. Peab lihtsalt teadma mida teed, teine variant on lasta teha sõbral kes ka teab mida teeb
Pritse soovitan ikkagi võtta mõne teise auto pealt mis juba tehasest turboga. Juhtmestik, mõned andurid, aju, pihustid ja nipet näpet veel. Ainult pistikute ühendamine.
Karburaatormootori ülelaadimine
Eks otsustaja oled sina aga ise teeksin lihtsama draw threw süsteemi kuna sellelgi omad plussid: Segu saab korraliku pöörde ja pole võimalik plokikaande kustakse, pole vaja leiutada kütuserõhu regulaatoritega et saaks rõhu tõusma vastavalt turbo rõhule. Pole vaja otsida turbomootori karpat jne
Ahti tegi oma sigullile väga lihtsa ja odava lahenduse ja se õigustas end täiesti kuni 0,6 barini http://www.carrating.org/car.php?7442

DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
http://www.carrating.org/car.php?7442 selle pildi järgi saan aru et see intercooleri koht läheb koldesse ja siis karpa kinnitub sellele kohale kus käib tegelt õhufilter turpsi külge.Sain vist õieti asjast aru?
Arusaam asjast hakkab juba tulema õigeks.carl93 kirjutas:http://www.carrating.org/car.php?7442 selle pildi järgi saan aru et see intercooleri koht läheb koldesse ja siis karpa kinnitub sellele kohale kus käib tegelt õhufilter turpsi külge.Sain vist õieti asjast aru?
Turbo jaguneb kaheks külm ja kuum osa.
Külmas osas on rõhu tekitamine, kuum osa on see kust saab külm osa omale jõu.
Ehk alustame külma osa algusest. Karburaator kinnitub, turbosse sisse minevasse osasse (IN), turbos tekitakase rõhk küttesegule, mis on karburaator andnud, see puhutakse turbost välja (Out, ehk sinna kohta kuhu pannakse blow süsteemil intercooler) kollektorisse ilma, et teepeale jääks mõni üleliigne pikk toru. Kollektoris toimib edasi nagu tavaliselt.
Draw süsteemi puhul pole intercoolerit kuna, kütte segu ei jõua muidu õige aegselt sinna kuhu vaja ja kütte segumootorisse jõudmis teekond on liiga pikk.
Bokser mootor...
Rohkem küsimusi ei ole.Võibolla hiljem nende õlitus voolikte kohta kuhu ühendada ja kust ta saab õli kätte.Aga seda sooja ja külma ringi seletas juba mulle valdz.Aga suured tänud.Aga kuhu ma sigele peaks ühendama selle sisse tuleva õlivooliku seda välja minevat tean kuhu ühendad karterissedizze kirjutas:Arusaam asjast hakkab juba tulema õigeks.carl93 kirjutas:http://www.carrating.org/car.php?7442 selle pildi järgi saan aru et see intercooleri koht läheb koldesse ja siis karpa kinnitub sellele kohale kus käib tegelt õhufilter turpsi külge.Sain vist õieti asjast aru?
Turbo jaguneb kaheks külm ja kuum osa.
Külmas osas on rõhu tekitamine, kuum osa on see kust saab külm osa omale jõu.
Ehk alustame külma osa algusest. Karburaator kinnitub, turbosse sisse minevasse osasse (IN), turbos tekitakase rõhk küttesegule, mis on karburaator andnud, see puhutakse turbost välja (Out, ehk sinna kohta kuhu pannakse blow süsteemil intercooler) kollektorisse ilma, et teepeale jääks mõni üleliigne pikk toru. Kollektoris toimib edasi nagu tavaliselt.
Draw süsteemi puhul pole intercoolerit kuna, kütte segu ei jõua muidu õige aegselt sinna kuhu vaja ja kütte segumootorisse jõudmis teekond on liiga pikk.

ma sain aru et blow through süsteemi puhul stock karpaga pole mõtet minna üle 0,5 bari.... mis selle karpaga siis juhtub, ega selline rõhk seda lõhki ei puhu ju. või siis puhub? vabandan kui on loll küsimus, sellepärast seda foorumit külastangi, et targaks saada.
Renault Clio RN 1.2 1991. tean et pole vaeva väärt, aga siiski esimene auto.
karpast läbipuhumine on minu silmis igatahes keerulisem kui sealt turbo abil läbi imemine (Milleks ta ju mõeldud on)
Ilmselt on oht kõik võimalikud tihendid vahelt ära puhuda ja karpa lekkima saada.
Esimeseks nö proovimise projektiks teeks mina lihtsama ehk draw through süsteemi (Saaks lihtsamalt, kiiremalt ja odavamalt boosti tunda) ja kui soov edasi ehitada siis jätaks blow throug üldse vahele ja läheks pritse teed.
Ilmselt on oht kõik võimalikud tihendid vahelt ära puhuda ja karpa lekkima saada.
Esimeseks nö proovimise projektiks teeks mina lihtsama ehk draw through süsteemi (Saaks lihtsamalt, kiiremalt ja odavamalt boosti tunda) ja kui soov edasi ehitada siis jätaks blow throug üldse vahele ja läheks pritse teed.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.