5. leht 8-st

Postitatud: 15.03.2007 23:03
Postitas mulk
Selle 2.5" püti vaigistus võrreldes 3" sega on marginaalne pigem, kogu süsteem on auto suurustki arvestades lühike. Parasjagu "mürakas" peaks hääl tulema, võiks isegi öelda, et liiga vali :-D no muidugi maitseid on palju ...
... kõrvalepõikena mainiks, et täiesti vabalt saadaval 3"sed otseläbi pütid, nii ovaalsena kui ka ümarana ja kolmes erinevas suuruses, simonsist ja sarnastest erinevad veel sellegi poolest, et on täielikult roostevabad, mitte simonsi stiilis pealtnäha roostevaba, kuid sõel on must teras :p Jutt nendest> http://www.a-alt-avgassystem.fi/%E4%E4n ... ntajat.htm
Tulles tagasi siunu summuti juurde, siis #1 puudus on "leevendava" lüli puudumine DP ja summuti vahel :(
Kui plaanid on muutunud, siis on küll 3" torustik ehk õigustatud, kuid rs2 setupi puhul ei ole 3" torustikust kasu :?
Isegi originaal RS2 ja S2 DP vahe on lihtsalt nimes, olgugi, et esimene on jämedam.
Palju raha ja mõistvat naist soovides
:)
mulk

Postitatud: 16.03.2007 2:09
Postitas tt
Kusjuures "suka" üle sai pikalt diskuteeritud - olen veel siiani ka ise seda meelt, et peaks olema, aga summuti valmistaja suutis seekord oma arvamusega peale jääda - aga eks elame näeme kaua nii vastu peab :?
3" saigi sellepärast tehtud, et varsti ei peaks seda uuesti tegema hakkama - nagu öeldakse: "jõudu ei ole kunagi piisavalt ja süües kasvab isu" ;)

Postitatud: 16.03.2007 11:12
Postitas tt
Ar21 kirjutas:
Summutil kõige kriitilisem ala on kohe pärast turbot. Turbo tööd kergendab see, kui gaasid kohe pärast turbot n.ö. eest ära saavad lahedalt. Lõpust võib kitsam olla, seal juba gaasid jahtunud. Kohe pärast turbot on gaasid kõige kuumemad ja järelikult neil seal ka kõige suurem maht. Järelikult neil seal ka kõige rohkem ruumi vaja. Kui on ees kohe 2,5-ne pudelikael sees, siis ka kogu ülejäänud sellele järgnev 3-ne süsteem toimib nagunii samuti nagu 2,5-ne.
Kahtleks ka veidi sellises downpipe lahenduses.

Postitatud: 16.03.2007 11:14
Postitas tt
KKK K24/7200 turbole ei ole võimalik 3" toru kohe järgi lükata - flansi kinnituspoltide asukoht ei võimalda suuremat kui 2,5" sinna panna.
http://www.hot.ee/dreamer79/kkk1.JPG
Kui tuleb suurem föön - saab ka DP 3" alguse.

Postitatud: 16.03.2007 13:00
Postitas Audiophile
Pilt

KKK26-8/27. ja 3" downpipe. Mina nii kriitiline selle lahenduse osas ei oleks kuna föön on pisike ja gaasid saavad sealt piisavalt kiiresti välja.

Markus[/list]

Postitatud: 20.03.2007 14:25
Postitas tt
Pilt

Pilt

Pilt

Postitatud: 20.03.2007 20:12
Postitas Reims
Hull vend :lol: .Naine räägib veel kodus sinuga või pilt on ja häält pole?

Postitatud: 20.03.2007 21:13
Postitas ranz
Reims kirjutas:Hull vend :lol: .Naine räägib veel kodus sinuga või pilt on ja häält pole?
Antenn tuleb õigesse auku panna siis on nii pilt kui hääl :lol:
Aga jah... tõsiselt on ikka asi ette võetud, loodame ainult parimat :D

Postitatud: 21.03.2007 9:53
Postitas tt
Naisel on pigem volume maksimumi peale kinni jäänud ja pult ka ei tööta, et saaks vaiksemaks timmida :lol:

Postitatud: 21.03.2007 10:49
Postitas Raceboy
Technology veljed aka Turbo Twistid on Audi auguvahega, st. replicad?

Postitatud: 21.03.2007 11:32
Postitas tt
Ei - poldivalem on 5 x 130

Postitatud: 21.03.2007 11:47
Postitas zampodata
Raceboy kirjutas:Technology veljed aka Turbo Twistid on Audi auguvahega, st. replicad?
Tunduvad olema RH replicad. St suhteliselt rasked, originaalidega võrreldes.

Postitatud: 21.03.2007 12:12
Postitas tt
Ongi RH Replicad - originaale kahjuks osta ei jõua:
Kui Replicad maksid 26 K siis originaalid 55 K.

Postitatud: 21.03.2007 20:14
Postitas Raceboy
Tegelikult jõuab küll, kasutatuna :) Mõistagi on nad siis ka kallid, aga mul õnnestus 1,5a tagasi ülisoodsalt jooks osta. Rohkem õnneasi.

Postitatud: 22.03.2007 10:15
Postitas Reimo
Ma soovitaksin siiski kohe suurema turbo panna. Usu mind, see RS2 vile jääb kohe väikseks. Kui oled huvitatud kuidas 500hj S2-l oleks, siis võin mingi hetk väikse sõidu teha. Ja väheseks jääb ka 500hj...