Audi S2 2,2T q ABY´93 - TT

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Suletud
mulk
Postitusi: 272
Liitunud: 11.12.2006 18:54
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas mulk »

Selle 2.5" püti vaigistus võrreldes 3" sega on marginaalne pigem, kogu süsteem on auto suurustki arvestades lühike. Parasjagu "mürakas" peaks hääl tulema, võiks isegi öelda, et liiga vali :-D no muidugi maitseid on palju ...
... kõrvalepõikena mainiks, et täiesti vabalt saadaval 3"sed otseläbi pütid, nii ovaalsena kui ka ümarana ja kolmes erinevas suuruses, simonsist ja sarnastest erinevad veel sellegi poolest, et on täielikult roostevabad, mitte simonsi stiilis pealtnäha roostevaba, kuid sõel on must teras :p Jutt nendest> http://www.a-alt-avgassystem.fi/%E4%E4n ... ntajat.htm
Tulles tagasi siunu summuti juurde, siis #1 puudus on "leevendava" lüli puudumine DP ja summuti vahel :(
Kui plaanid on muutunud, siis on küll 3" torustik ehk õigustatud, kuid rs2 setupi puhul ei ole 3" torustikust kasu :?
Isegi originaal RS2 ja S2 DP vahe on lihtsalt nimes, olgugi, et esimene on jämedam.
Palju raha ja mõistvat naist soovides
:)
mulk
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
tt
Postitusi: 285
Liitunud: 08.02.2005 17:06
Asukoht: TLN

Postitus Postitas tt »

Kusjuures "suka" üle sai pikalt diskuteeritud - olen veel siiani ka ise seda meelt, et peaks olema, aga summuti valmistaja suutis seekord oma arvamusega peale jääda - aga eks elame näeme kaua nii vastu peab :?
3" saigi sellepärast tehtud, et varsti ei peaks seda uuesti tegema hakkama - nagu öeldakse: "jõudu ei ole kunagi piisavalt ja süües kasvab isu" ;)
tt
Postitusi: 285
Liitunud: 08.02.2005 17:06
Asukoht: TLN

Postitus Postitas tt »

Ar21 kirjutas:
Summutil kõige kriitilisem ala on kohe pärast turbot. Turbo tööd kergendab see, kui gaasid kohe pärast turbot n.ö. eest ära saavad lahedalt. Lõpust võib kitsam olla, seal juba gaasid jahtunud. Kohe pärast turbot on gaasid kõige kuumemad ja järelikult neil seal ka kõige suurem maht. Järelikult neil seal ka kõige rohkem ruumi vaja. Kui on ees kohe 2,5-ne pudelikael sees, siis ka kogu ülejäänud sellele järgnev 3-ne süsteem toimib nagunii samuti nagu 2,5-ne.
Kahtleks ka veidi sellises downpipe lahenduses.
tt
Postitusi: 285
Liitunud: 08.02.2005 17:06
Asukoht: TLN

Postitus Postitas tt »

KKK K24/7200 turbole ei ole võimalik 3" toru kohe järgi lükata - flansi kinnituspoltide asukoht ei võimalda suuremat kui 2,5" sinna panna.
http://www.hot.ee/dreamer79/kkk1.JPG
Kui tuleb suurem föön - saab ka DP 3" alguse.
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

Pilt

KKK26-8/27. ja 3" downpipe. Mina nii kriitiline selle lahenduse osas ei oleks kuna föön on pisike ja gaasid saavad sealt piisavalt kiiresti välja.

Markus[/list]
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
tt
Postitusi: 285
Liitunud: 08.02.2005 17:06
Asukoht: TLN

Postitus Postitas tt »

Pilt

Pilt

Pilt
Reims
Postitusi: 273
Liitunud: 21.03.2006 14:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Reims »

Hull vend :lol: .Naine räägib veel kodus sinuga või pilt on ja häält pole?
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

Reims kirjutas:Hull vend :lol: .Naine räägib veel kodus sinuga või pilt on ja häält pole?
Antenn tuleb õigesse auku panna siis on nii pilt kui hääl :lol:
Aga jah... tõsiselt on ikka asi ette võetud, loodame ainult parimat :D
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
tt
Postitusi: 285
Liitunud: 08.02.2005 17:06
Asukoht: TLN

Postitus Postitas tt »

Naisel on pigem volume maksimumi peale kinni jäänud ja pult ka ei tööta, et saaks vaiksemaks timmida :lol:
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Technology veljed aka Turbo Twistid on Audi auguvahega, st. replicad?
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
tt
Postitusi: 285
Liitunud: 08.02.2005 17:06
Asukoht: TLN

Postitus Postitas tt »

Ei - poldivalem on 5 x 130
zampodata
Postitusi: 2
Liitunud: 19.02.2007 14:07

Postitus Postitas zampodata »

Raceboy kirjutas:Technology veljed aka Turbo Twistid on Audi auguvahega, st. replicad?
Tunduvad olema RH replicad. St suhteliselt rasked, originaalidega võrreldes.
tt
Postitusi: 285
Liitunud: 08.02.2005 17:06
Asukoht: TLN

Postitus Postitas tt »

Ongi RH Replicad - originaale kahjuks osta ei jõua:
Kui Replicad maksid 26 K siis originaalid 55 K.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Tegelikult jõuab küll, kasutatuna :) Mõistagi on nad siis ka kallid, aga mul õnnestus 1,5a tagasi ülisoodsalt jooks osta. Rohkem õnneasi.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Reimo
Postitusi: 39
Liitunud: 21.02.2006 16:29

Postitus Postitas Reimo »

Ma soovitaksin siiski kohe suurema turbo panna. Usu mind, see RS2 vile jääb kohe väikseks. Kui oled huvitatud kuidas 500hj S2-l oleks, siis võin mingi hetk väikse sõidu teha. Ja väheseks jääb ka 500hj...
Suletud