5. leht 18-st
Postitatud: 13.06.2005 11:37
Postitas Kuuno
nägin sind kah liikumas ja mingi vilin vms kostus...? (ei mõtle turbot) ei tea millest tingitud?
Postitatud: 13.06.2005 12:19
Postitas Paap
panter kirjutas:nägin sind kah liikumas ja mingi vilin vms kostus...? (ei mõtle turbot) ei tea millest tingitud?
See ei ole turbo jah, see vist ventika sidur. Hakkab siis vilisema kui nati rohkem pöördeid saab. Eks peab ära vahetama.
Postitatud: 13.06.2005 13:21
Postitas Paap
Arvatavasti paneb siis el. ventikad ja arvutasin bensukulu 2 päevaga linnas 260km ja 35l = müstilised 13,5

Postitatud: 04.07.2005 14:32
Postitas eyeless
Sai täna autot silmatud Jüris poe ees. Pildil polegi nii ilus kui tegelikult. Ja milline hääl!!!!!! Julm lihtsalt.
Postitatud: 05.07.2005 1:38
Postitas Paap
Nüüd siis mõni nädal ma ei kuulu enam Turboclub i

st. mõnda aega vabalthingav...
Eks sellest ka natuke valjem hääl tingitud!
Tuleb Uus ja parem kolle, wg ja turbo.
Postitatud: 05.07.2005 11:15
Postitas Audiophile
Good choice. Kui viitsid priva mis elementidega teed?
M
Postitatud: 05.07.2005 11:17
Postitas riceboy
Ei ole priva teema IMO teisi huvitaks ka

Postitatud: 06.07.2005 17:53
Postitas Paap
holset hx50
Postitatud: 06.07.2005 19:01
Postitas Audiophile
välise wastegatega?
Postitatud: 06.07.2005 19:09
Postitas Samvel
ülearune küsimus, pole mõtet mängida sisese WG sellise projekti puhul

Postitatud: 06.07.2005 19:29
Postitas Audiophile
Tegite endale Hoseti markeeringusüsteemi selgeks? Ja kas õnnestus soodsalt saada?
Kas kolle teete ise?
Postitatud: 06.07.2005 19:48
Postitas Hylas
Kolle tegemisega on see jama et ei tasu ära !
aeg+materjal ning hind millega seda võimalik veel müüa oleks on alla omahinna. (arvestades eesti turgu)
Kui mingi eriline masin millele tehasetoodangut ei leia siis on mõtet asjal, muidu mitte.
Supra nii levinud masin, et kollede hinnad hakkavad üle lombi alates 250$
üritame diili sebida valmistajatega, ja vaadata mis hinnaga maarjamaale mõne saaks.
Postitatud: 06.07.2005 21:35
Postitas creese
kui kollede tellimiseks läheb, siis ise kah vict asjast huvitatud
Postitatud: 07.07.2005 8:32
Postitas Samvel
Holseti HX sarja kasuks otsustasime mitmel põhjusel: saadavus, paindlikus specsides, odavus, piisav tootlikus jne. Oleme arvestanud ka Paabiku sooviga vahest ringrada sõita
HX50ga on mitmeid 2.0-3.0 mootoritega 500-700hp projekte. Ühte on ka Eesti rahvas näinud - Savenkovase Lancia DI.
Ja olen täiesti veendunud, et see ei jää viimaseks turboks selle projekti puhul. Alustame sellega ja tulevik näitab kuidas autot kõige rohkem kasutama hakatakse, siis hea valida järgmist turbot mis võib olla juba kallim hi-tech turbo.
Postitatud: 07.07.2005 10:23
Postitas Raceboy
HX50 on väga hea turbo, kuid 2l mootori puhul jääb tema max boost piirkond (tänavasõiduks ja enamus autode puhul) liiga kõrgele: rõhk hakkab tulema alles al. 4000-4500 rpm. 3l puhul see-eest aga täiesti sobiv valik.