5. leht 6-st

Re: Nissan S14a Kouki

Postitatud: 27.01.2016 3:51
Postitas reimsgtr
pm jah facelift.. nipetnäpet muudetud..üritasingi kere detaile S14 omasi kasutada aga ainult taga ja esi stange sobisid.. tiivad ja küljed pidi ümber tegema, stange nurgad ka tegelt.. nüüd ongi alles jäänud esimesed ja tagumised laiemad tiivad.. ei viitsinud mässata. tagumised saaks veel sobima aga esimesi kül mitte..siis kabotti ja muud tarvis.. ma ei teagi palju seal moto ja silla osas erinevusi. taga pukse ja laagreid vahetasin siis originaale ei saanud, sobisid R33 omad ka.. ees sarniirid olid ka R33-elt.

Re: Nissan S14a Kouki

Postitatud: 28.01.2016 13:52
Postitas onesuspect
stock turboga circa 320-330 olenevalt selle seisukorrast.

Re: Nissan S14a Kouki

Postitatud: 29.01.2016 12:11
Postitas tanel12
onesuspect kirjutas:stock turboga circa 320-330 olenevalt selle seisukorrast.
Kas see mootorist mõõdetuna? Avatari järgi arvaks, et räägid pulsari turbost mis on .86a/r, s14 on .64a/r

Re: Nissan S14a Kouki

Postitatud: 29.01.2016 22:03
Postitas onesuspect
kiire google ja voila! See jah, gtir näitajad.
http://www.240sxforums.com/forums/sr20d ... specs.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Nissan S14a Kouki

Postitatud: 30.01.2016 5:30
Postitas reimsgtr
just nii. .64a/r.. kuigi on varjante, kus ka peal .86 a/r. Jaapanist pärit masinatle.. 64 peaks kusagil 280Hp jääma.. seepärast ka turbo mõte..
seoses sellega tuligi meelde.. kuskohast ja milliseid tikk-polte kasutada kolde ja turbo vahel... originaalid kaduma läinud.. peaks miskit pronksist olema..või midagi mis kuumaga niiväga ei mängiks.. mutrid veel leiaks aga polte/tikke mitte. ei ole suutnud nii paigalada, et jääks pidama

Re: Nissan S14a Kouki

Postitatud: 30.01.2016 16:16
Postitas onesuspect
Tikud tavalised, mustat metallist. Mutrid vöivad olla jah pronksist, vedruseib aitab kindlasti! Tekib küsimus millest tekitab nii suure vibra, et tikud ei püsi sees?
Ma arvan, et siinsetel tegelastel kindlasti leidub tikke, tuleb ainult ilusti küsida :)

Re: Nissan S14a Kouki

Postitatud: 31.01.2016 9:09
Postitas reimsgtr
kuna veits ümber tehtud.. turbo toodud üless. roostevaba kollde ja turbo vahel mustast metallist umbes 100mm vaheflants. kuna turbo koos wastegate-ga ei mahu muidu ära.. kahtlustan selles süüd

Re: Nissan S14a Kouki

Postitatud: 31.01.2016 13:51
Postitas rein
onesuspect kirjutas:Tikud tavalised, mustat metallist. Mutrid vöivad olla jah pronksist, vedruseib aitab kindlasti! Tekib küsimus millest tekitab nii suure vibra, et tikud ei püsi sees?
Ma arvan, et siinsetel tegelastel kindlasti leidub tikke, tuleb ainult ilusti küsida :)
Tavaline must metall kindlasti ei sobi:kasutada tuleks väljalaske jaoks valmistatud tikke ja mutreid.Soovitan veel kasutada A4 roostevaba polte mutreid.Vedruseibi võib kasutada temperatuurini kuni 200C.

Re: Nissan S14a Kouki

Postitatud: 16.03.2016 11:38
Postitas reimsgtr
Tarvis vahejahutit.. lappan siin interneeduse avarustes.. pm. kaht tüüpi radikaid pakkuda. teab keegi.. on neil miskit vahet?
10 kanaliga suuremate kärgedega ja 16 kanaliga väiksemate jahutus kärgedega...
Pilt[/URL]
Pilt[/URL]

Re: Nissan S14a Kouki

Postitatud: 20.03.2016 14:22
Postitas sandrake7272
Ülilahe kui viitsitakse ise autosse aega ja armastust panustada. Tore hobi :)

Re: Nissan S14a Kouki

Postitatud: 20.03.2016 15:57
Postitas reimsgtr
Hobi selle nimi ongi :) Kellele mis.. läheks ainult ilmad soojemaks ;) saaks kevadekuulutajad välja lõpuks..

Re: Nissan S14a Kouki

Postitatud: 30.10.2016 20:12
Postitas JanK
Kuidas läheb?

Re: Nissan S14a Kouki

Postitatud: 01.12.2016 12:31
Postitas reimsgtr
Talve unes, kui nii öelda.. Võtan vist Vemsi aju ja hakkan seda peale pusima. Ja tahaks kere värvida või ka kiletada..nagunii sõidan suvel ja siiski mittepalju. Korra oli jälle müügis.. tundub, et igasügisene pingelangus :D oleks veits rohkem moositud vb isegi :D ega autod pole otsa saanud. siis midagi uut teinud.

Re: Nissan S14a Kouki

Postitatud: 01.12.2016 13:05
Postitas reimsgtr
Pilt[/URL]

Re: Nissan S14a Kouki

Postitatud: 02.12.2016 0:30
Postitas telerex
kui kõrgeks sul sr20-nel läks õli temp et õlijahutit vaja? ja kui kiiresti läks?
kas DET-il õli-vesi jahutit pole filtrijala küljes või se jääb lahjaks kõvasti?

mina neid ebay jahutite komplekte ei usaldaks,
voolikud laseksin kindlasti üle teha hydroscandis.ja otsiks kuskilt termostaadiga õliradika süsteemi või lisaks termostaadi eraldi
http://www.ebay.com/itm/Oil-Filter-Sand ... 1588624167" onclick="window.open(this.href);return false;
või http://www.ebay.com/itm/OIL-COOLER-FILT ... 2671917252" onclick="window.open(this.href);return false;