5. leht 31-st
Postitatud: 13.09.2006 15:23
Postitas Kuuno
laki tegi mulle sellise cooleri kunagi :D pidi yx parimaid olema
mai teagi

Postitatud: 13.09.2006 21:51
Postitas Samvel
Kuuno, selline nagu keskel ja paremal üleval peaks olema see kärg millest sinu Laki cooler
Postitatud: 13.09.2006 22:06
Postitas Kuuno
mul on meeles just parem alumine aga võimalik et eksin..tegu pidi olema tavalise nissensi kärjega ja kui sul need sellised ju ta selline oli...aga kindluse mõttes teen mõne pildi kui näen seda kärge veel...
Postitatud: 13.09.2006 22:16
Postitas Samvel
kui Nissens, siis tõesti see alumine paremal. Mäletasin, et rääkisid miskit "racing" kärjest toona

Postitatud: 13.09.2006 22:54
Postitas Kuuno
vot just nii mullegi räägiti et parima voolavusega-mida ma ei tea kas on või oli aga probleemiks jäid praegu vannide asetus.
igaljuhul praegu katsetan teise kärje ära
ps Sam-kas see keskmine on siis "racing kärg" :D
Postitatud: 14.09.2006 1:35
Postitas Mihkel
Äkki Sam kommenteerid jah väheke neid kärgesid. (effektiivsus, rõhulang)
Lihtsam seda vist muidugi eraldi teemas teha.
Postitatud: 14.09.2006 8:34
Postitas Samvel
Kõik need on head, igal on oma kasutusotstarve.
Postitatud: 15.09.2006 21:46
Postitas Kuuno

- sellise näoga lähen mina täna magama :D
sain starteri ja pooltelje mis istusid ilsuti sinnakuhu vaja kuigi oli kahtlus kuna pärinevad 1.8 lantralt...
aga siis põhi asi :P kyynlad välja ja startreriga võtit-autogauge õlirõhu kell hyppas kohe 2 bari alla ja minu nägu läks naerule

ei tea miks aga kartsin kõige rohkem et äkki ei tule õlirõhk yles..aga kõik tundus ok...
praegu veel tööle vl kollet seest ilusamaks tegema ja äkki saab juba näd vah esimese kävituse teha

Postitatud: 18.09.2006 10:45
Postitas Kuuno
üks pilt kollektori flantsile tehtud sisselõigetest. Ise ei ole kunagi selle peale tulnud, aga pms kui flantisle sisselõige teha, siis jätta mingi 1mm alles, et kui peaksid olema pinged siis ei viska flantsi laiali

Postitatud: 18.09.2006 11:45
Postitas Mihkel
Kinnitamisproleeme ei teki niimodi jupitatult?
Vaatan, et keskmistel flantsidel ainult 1 täielik poldiauk, teised nagu servaga ainult hoiavad.
Postitatud: 18.09.2006 11:47
Postitas Kuuno
eile ole veel tulnud probleeme! Vanal kollel oli täielikult läbi ligatud ja ka siis ei olnud mingeid probleeme. Seda on kasulik teha siis kui on paksem flantsi materjal sest võib juhtuda et ta tõmbab poldid kaane seest välja

Postitatud: 18.09.2006 12:30
Postitas Robo
Lõikka täitsa läbi ära - see mm.ka seal enam asja paremaks ei tee

Piludega tõesti aga antakse detailile võimalus kuumenedes ennast "kohendada" ........materjalide soojuspaisumistegurid on ju erinevad (paljud originaal malmkolled on samuti poldiaukudest läbi lõigatud)

Postitatud: 18.09.2006 13:03
Postitas Kuuno
no ma selle mm alleshoidmisega yritan ära hoida seda et ta laiali ei hyppaks. Jürki soovitas ja usun et nii on hea sis

Postitatud: 18.09.2006 13:19
Postitas Marko
Postitatud: 18.09.2006 14:28
Postitas Kuuno
kuna ta seda tegi?
