5. leht 9-st

Postitatud: 18.04.2007 21:31
Postitas wa666ou
Probleem sai vist lahenduse.
See filter, mis on seal korpuse küljes, oli ikka nii umbes, et isegi suruõhk ei läinud läbi.
Võtsin ära ja panin pumba külge tollega kaasatulnud filtri, kuigi kopsikusse ta päris hästi ei mahtunud.

Auto töötab nagu peab.

Postitatud: 19.04.2007 9:46
Postitas zoom1
Aga küünlad vaheta ka ikka ära :)

Postitatud: 19.04.2007 11:21
Postitas wa666ou
Küünlad ostsin juba too päev uued. Kuna mingeid iriidiume kusagil kohapeal polnud, sai ostetud Volvo OEM, mis samaväärsed.
Küünalde aeg oli niikuinii käes ka.

Muide, pump töötas palju paremini kohe, kui see räpane filter ees ära sai.

Postitatud: 21.04.2007 18:18
Postitas wa666ou
Eile sai väheke Raadil ka teiste volvodega mõõtu võetud.
Upsolute'i chipiga Volvo S40 T4 (240hp, 1,5 bar) oli 402 m peal vast u 3-4 autopikkust ees.
Ja isegi BSRi S60R oli tollest aeglasem :lol: (automaat; 340+ hp; kui käsitsi juhtimisele läks üle, oli S60R pool autopikkust ees. Siis läks T4 ikka ees ära).

1/4 miili aega ei saanud mõõta veel ja ega see start veel hästi välja ei tule.

Postitatud: 04.05.2007 9:37
Postitas wa666ou
Selle uue Walbro GSS341-ga sai ka nalja veel.

Nimelt, kui paagis bensiini vähe on (u 10l), ei saa pump kütust kiirendamisel kätte ja tõmbab sootuks õhku sisse.
Originaal pumba filter asub u 3-4 cm all pool, hetkel aga asub GSS341 filter pumba kopsikus ja pole just kõige parem süsteem.

Lahendus on osta uus pumba kopsik, kuna vaja ka uut filtrit, mida eraldi ei müüda ( :? ), pumba küljest filter eemaldada ja ühendada pumba sissevõtu toru kopsiku põhjas oleva auguga.

Teine lahendus on osta GSS340, aga ennem proovib esimese variandi ära.

Teisipäeval dünosse. Oleks huvitav teada, mis segu on ja palju hobuseid aastatega ära kapanud.

Postitatud: 07.05.2007 22:59
Postitas marauder
Käite Saaremaa hääletajapoisse jootmas? :-D

Postitatud: 07.05.2007 23:00
Postitas n2o
IRWW.. Nii see on jah... :lol: Ei kena auto.

Postitatud: 09.05.2007 19:47
Postitas wa666ou
Dünotulemused: 190bhp ja 309nm

A/F oli nadi.
See on see "WG-tuunimine" ;)

Graafikud saan hiljem.

Postitatud: 09.05.2007 20:06
Postitas Mihkel
Kus mõõtmas käisid?
Mis see nadi A/F siis oli WOT-iga?

Postitatud: 09.05.2007 20:12
Postitas wa666ou
Mihkel kirjutas:Kus mõõtmas käisid?
Mis see nadi A/F siis oli WOT-iga?
Maximi juures käisin.

Nadi selles suhtes, et väga rikas oli - 10.xx midagi (ei mäleta peast) u 4000+/- rpm kanti vist.

Miks krt ta rikas on, kui keerasin ju 0,3 bari rõhku peale??

Postitatud: 09.05.2007 20:28
Postitas Mihkel
Mul Subarul on ka originaal ajuga lõpust rikas.
Rikas ilmselt selle tõttu, et tehas mõtleb ka sellele, et mõni hull sõidab Eesti 95 küttega sama rõhuga.
Arvesta sellega, et tehasest tulles peab see seade vastama väga laiale kasutusvaldkonnale.

Postitatud: 10.05.2007 11:24
Postitas wa666ou
Kusjuures mõni nädal tagasi, kui sai bensupumbaga mässatud, oli vaja tankida ja kuna lähedal asuvas tanklas müüdi vaid 95te, siis ei jäänud muud üle, kui toda 10 l sisse kallata.

Aga nüüd on juba mitu paagitäit 98t sees olnud ja süüde peaks tagasi normis olema.

Huvitav, kui palju dünotulemusi võis mõjutada ka poolpidune süütepool (pikk mõra sees ja mitmekordselt teip ümber)?

Postitatud: 10.05.2007 14:30
Postitas zoom1
wa666ou kirjutas:
Huvitav, kui palju dünotulemusi võis mõjutada ka poolpidune süütepool (pikk mõra sees ja mitmekordselt teip ümber)?
Üldiselt niipalju, kas säde on, või sädet pole. Ehk 47hp :-D

Postitatud: 10.05.2007 15:56
Postitas Mihkel
Ega see just head ei tee, seega soovitan uue pooli osta.
Sädeme tugevust võib see mõjutada küll, selle kaudu põlemist ja edasi sealt võimsust.

Postitatud: 10.05.2007 18:23
Postitas wa666ou
:)