5. leht 8-st

Postitatud: 20.06.2007 16:22
Postitas henri
2,1*1,4=2,94 absoluutrõhku ehk siis 1.94 ülerõhku.


Sõidad 2 bariga???


Muidu setup on kobe. Rõhkude arvutamisel korrutatakse, mitte ei liideta, võta teadmiseks.

Postitatud: 20.06.2007 21:20
Postitas ivar
Ei sõida 2 bariga. Lihtsalt enne oli rõhk 1,1 ja pärast teise turbo lisamist tõusis 1,5 peale.

Postitatud: 26.06.2007 22:58
Postitas mõll
ui-ui, ma ei või, teemat huviga jälgind ja ikka veel aru ei saa, kuidas siks sellist rõhku ja valu vastu peab, ma oletan et masin ikka sõidab ka mitte ei ole aint garaazis tuunimisel. ise ka siksis päris palju kättpidi sees olnd ja ega ta eriti kõva tugevusvaruga ei ole. mis seal ikka, edu igaljuhul

Postitatud: 27.06.2007 13:13
Postitas ivar
Eks vastupidavusel oma osa ka selles, et stock kaan ja nukk ei lase 1,7 mootoril eriti pöördesse minna. Maksimaalne võimsus tuleb juba 5200p/min juures. See näitab, et 6000p/min juures on 130nm max pöördemomendist jäänud alles vähem kui 70%.
Tahhomeetri järgi üle 6500 eriti minna ei tahagi.

Lada nukk on ka muidugi suhteliselt tagasihoidlik. Duration 232 kraadi. Samas klapikattuvus turbokale sobivalt väike - 22 kraadi.

Postitatud: 08.07.2007 18:25
Postitas ivar
Muidu vahepeal veel niipalju muutusi toimund, et autole läks külge ~245 kraadine nukk ning külm õhuvõtt. Tundub nagu suts paremini pöördesse minevat küll.

Originaalsidur kipub praegu nõrgimaks lüliks jääma. Kohati libiseb läbi juba kolmanda käiguga.

Postitatud: 16.07.2007 19:29
Postitas ivar
Juhtus selline asi (2 päeva enne dünopäeva :? ), et väike turbo lõppes otsa. Pikilõtk oli nii suureks kulunud, et kompressori tiivik käis vastu koda. Turbo läks külge üsna uuena ning kestis umbes pool aastat... ühesõnaga suht hapu lugu.
Ei teagi, mis nüüd teha. Koormus oli liiga suur vist selle turbo jaoks.

Postitatud: 17.07.2007 13:49
Postitas rookie
Misasi on "245 kraadine" nukk? Näiteks mosse seerianukk on 282 kraadi, mismoodi see zigulli oma alla 245 siis on?

Postitatud: 17.07.2007 15:46
Postitas SharkRider
Aga minu teada on Žiguli originaalnukk sisse/välja 232 kraadi seat-to-seat.

Postitatud: 17.07.2007 16:37
Postitas rookie
Huvitaval kombel on sportnukamüüjate kataloogis Lada tänavanukk 276 ja kurjemad 294 ja 324 kraadi. Samara tänavanukk samas on 282. :roll:

Postitatud: 23.07.2007 0:12
Postitas raunts92
miil kirjutas:Juhtus selline asi (2 päeva enne dünopäeva :? ), et väike turbo lõppes otsa. Pikilõtk oli nii suureks kulunud, et kompressori tiivik käis vastu koda. Turbo läks külge üsna uuena ning kestis umbes pool aastat... ühesõnaga suht hapu lugu.
Ei teagi, mis nüüd teha. Koormus oli liiga suur vist selle turbo jaoks.
paned uue turbo selle asemel?

Postitatud: 23.07.2007 17:17
Postitas ivar
Ei tea. Hetkel väike mõttepaus.

Postitatud: 31.07.2007 10:22
Postitas ivar
Auto jälle ühe turboga. K24 jäi külge, nagu ennegi. Rõhulävi tõusis sellega umbes 1500 pööret, nii et viienda käiguga enam eriti möödasõidule ei lähe.
Samas auto on meeldivalt rahulik, rõhk ei tõmble enam nii kiiresti üles-alla. Hea on see, et just käiguvahetustel hoiab paremini rõhku.

Edit: Ainult et seda rõhku on palju vähem. Wg põhjakeeratud ja üle 0.8 enam ei tule. Eks näeb, kas remont aitab..

Postitatud: 14.10.2007 12:21
Postitas ivar
Nii, auto jälle käib. Vahepeal on tehtud mõned täiendused.
Õhufilter kolis rattakoopasse, peaks natuke jahedamat õhku tulema sealt. Lisatud on teine IC. Loodetavasti on suurtel rõhkudel abiks.

Paar pilti kah.

Pilt

Pilt

Auto on nüüd ka natuke kergem. Müraisolatsioon läks välja, samuti logarid, karterikaitse, esimene rauast iluvõre jms.

Turborõhk on praegu 1,1bar. Rohkem hetkel ei tule, sest väljalase pisut ebatihe ja vbl sisselase ka lekib kuskilt.

Postitatud: 14.10.2007 15:35
Postitas hents99
Väga sürr aparaat, 10p sellise ettevõtmise eest!!!
Keep going!

Postitatud: 14.10.2007 17:21
Postitas jeff01
turbost coolerini on suht pikk maa vist :roll: paistab, et nii mõnigi toru oleks väiksemate kurvidega kui turbo veidi viltu paikneks nagu minu autol sai ta pandud ;) lihtsalt müstilised 1,1 bari lada mootori kohta kui vaadata tolle kepse....kardan et su mootor kestab veel vaid tänu kitsendustele mis ei lase selle rõhu maksimaalvõimsust võtta ja sama jõu saab temast väiksema rõhuga kätte kui 1 suurem vigadeparandus teha :) aga väga viis, tööd oled teinud ja iga järgnev setup paistab eelmsiest parem olevat..... 0-100 või 400m oskad öelda?