Lada 2106 Turbo -udune-ivar-
ui-ui, ma ei või, teemat huviga jälgind ja ikka veel aru ei saa, kuidas siks sellist rõhku ja valu vastu peab, ma oletan et masin ikka sõidab ka mitte ei ole aint garaazis tuunimisel. ise ka siksis päris palju kättpidi sees olnd ja ega ta eriti kõva tugevusvaruga ei ole. mis seal ikka, edu igaljuhul
Vaene tudeng, tuunin nuudli ja õlle eest
Eks vastupidavusel oma osa ka selles, et stock kaan ja nukk ei lase 1,7 mootoril eriti pöördesse minna. Maksimaalne võimsus tuleb juba 5200p/min juures. See näitab, et 6000p/min juures on 130nm max pöördemomendist jäänud alles vähem kui 70%.
Tahhomeetri järgi üle 6500 eriti minna ei tahagi.
Lada nukk on ka muidugi suhteliselt tagasihoidlik. Duration 232 kraadi. Samas klapikattuvus turbokale sobivalt väike - 22 kraadi.
Tahhomeetri järgi üle 6500 eriti minna ei tahagi.
Lada nukk on ka muidugi suhteliselt tagasihoidlik. Duration 232 kraadi. Samas klapikattuvus turbokale sobivalt väike - 22 kraadi.
Juhtus selline asi (2 päeva enne dünopäeva
), et väike turbo lõppes otsa. Pikilõtk oli nii suureks kulunud, et kompressori tiivik käis vastu koda. Turbo läks külge üsna uuena ning kestis umbes pool aastat... ühesõnaga suht hapu lugu.
Ei teagi, mis nüüd teha. Koormus oli liiga suur vist selle turbo jaoks.

Ei teagi, mis nüüd teha. Koormus oli liiga suur vist selle turbo jaoks.
-
- Postitusi: 45
- Liitunud: 25.01.2007 19:59
paned uue turbo selle asemel?miil kirjutas:Juhtus selline asi (2 päeva enne dünopäeva), et väike turbo lõppes otsa. Pikilõtk oli nii suureks kulunud, et kompressori tiivik käis vastu koda. Turbo läks külge üsna uuena ning kestis umbes pool aastat... ühesõnaga suht hapu lugu.
Ei teagi, mis nüüd teha. Koormus oli liiga suur vist selle turbo jaoks.
Auto jälle ühe turboga. K24 jäi külge, nagu ennegi. Rõhulävi tõusis sellega umbes 1500 pööret, nii et viienda käiguga enam eriti möödasõidule ei lähe.
Samas auto on meeldivalt rahulik, rõhk ei tõmble enam nii kiiresti üles-alla. Hea on see, et just käiguvahetustel hoiab paremini rõhku.
Edit: Ainult et seda rõhku on palju vähem. Wg põhjakeeratud ja üle 0.8 enam ei tule. Eks näeb, kas remont aitab..
Samas auto on meeldivalt rahulik, rõhk ei tõmble enam nii kiiresti üles-alla. Hea on see, et just käiguvahetustel hoiab paremini rõhku.
Edit: Ainult et seda rõhku on palju vähem. Wg põhjakeeratud ja üle 0.8 enam ei tule. Eks näeb, kas remont aitab..
Nii, auto jälle käib. Vahepeal on tehtud mõned täiendused.
Õhufilter kolis rattakoopasse, peaks natuke jahedamat õhku tulema sealt. Lisatud on teine IC. Loodetavasti on suurtel rõhkudel abiks.
Paar pilti kah.


Auto on nüüd ka natuke kergem. Müraisolatsioon läks välja, samuti logarid, karterikaitse, esimene rauast iluvõre jms.
Turborõhk on praegu 1,1bar. Rohkem hetkel ei tule, sest väljalase pisut ebatihe ja vbl sisselase ka lekib kuskilt.
Õhufilter kolis rattakoopasse, peaks natuke jahedamat õhku tulema sealt. Lisatud on teine IC. Loodetavasti on suurtel rõhkudel abiks.
Paar pilti kah.
Auto on nüüd ka natuke kergem. Müraisolatsioon läks välja, samuti logarid, karterikaitse, esimene rauast iluvõre jms.
Turborõhk on praegu 1,1bar. Rohkem hetkel ei tule, sest väljalase pisut ebatihe ja vbl sisselase ka lekib kuskilt.
turbost coolerini on suht pikk maa vist
paistab, et nii mõnigi toru oleks väiksemate kurvidega kui turbo veidi viltu paikneks nagu minu autol sai ta pandud
lihtsalt müstilised 1,1 bari lada mootori kohta kui vaadata tolle kepse....kardan et su mootor kestab veel vaid tänu kitsendustele mis ei lase selle rõhu maksimaalvõimsust võtta ja sama jõu saab temast väiksema rõhuga kätte kui 1 suurem vigadeparandus teha
aga väga viis, tööd oled teinud ja iga järgnev setup paistab eelmsiest parem olevat..... 0-100 või 400m oskad öelda?



DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.