Lada 2106 Turbo -udune-ivar-

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Suletud
henri
Postitusi: 385
Liitunud: 22.03.2005 18:10

Postitus Postitas henri »

2,1*1,4=2,94 absoluutrõhku ehk siis 1.94 ülerõhku.


Sõidad 2 bariga???


Muidu setup on kobe. Rõhkude arvutamisel korrutatakse, mitte ei liideta, võta teadmiseks.
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Ei sõida 2 bariga. Lihtsalt enne oli rõhk 1,1 ja pärast teise turbo lisamist tõusis 1,5 peale.
mõll
Postitusi: 63
Liitunud: 12.10.2005 14:45
Asukoht: kuressaare-tallinn

Postitus Postitas mõll »

ui-ui, ma ei või, teemat huviga jälgind ja ikka veel aru ei saa, kuidas siks sellist rõhku ja valu vastu peab, ma oletan et masin ikka sõidab ka mitte ei ole aint garaazis tuunimisel. ise ka siksis päris palju kättpidi sees olnd ja ega ta eriti kõva tugevusvaruga ei ole. mis seal ikka, edu igaljuhul
Vaene tudeng, tuunin nuudli ja õlle eest
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Eks vastupidavusel oma osa ka selles, et stock kaan ja nukk ei lase 1,7 mootoril eriti pöördesse minna. Maksimaalne võimsus tuleb juba 5200p/min juures. See näitab, et 6000p/min juures on 130nm max pöördemomendist jäänud alles vähem kui 70%.
Tahhomeetri järgi üle 6500 eriti minna ei tahagi.

Lada nukk on ka muidugi suhteliselt tagasihoidlik. Duration 232 kraadi. Samas klapikattuvus turbokale sobivalt väike - 22 kraadi.
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Muidu vahepeal veel niipalju muutusi toimund, et autole läks külge ~245 kraadine nukk ning külm õhuvõtt. Tundub nagu suts paremini pöördesse minevat küll.

Originaalsidur kipub praegu nõrgimaks lüliks jääma. Kohati libiseb läbi juba kolmanda käiguga.
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Juhtus selline asi (2 päeva enne dünopäeva :? ), et väike turbo lõppes otsa. Pikilõtk oli nii suureks kulunud, et kompressori tiivik käis vastu koda. Turbo läks külge üsna uuena ning kestis umbes pool aastat... ühesõnaga suht hapu lugu.
Ei teagi, mis nüüd teha. Koormus oli liiga suur vist selle turbo jaoks.
rookie
Postitusi: 105
Liitunud: 10.05.2005 12:17

Postitus Postitas rookie »

Misasi on "245 kraadine" nukk? Näiteks mosse seerianukk on 282 kraadi, mismoodi see zigulli oma alla 245 siis on?
SharkRider
Postitusi: 45
Liitunud: 25.01.2007 19:59

Postitus Postitas SharkRider »

Aga minu teada on Žiguli originaalnukk sisse/välja 232 kraadi seat-to-seat.
rookie
Postitusi: 105
Liitunud: 10.05.2005 12:17

Postitus Postitas rookie »

Huvitaval kombel on sportnukamüüjate kataloogis Lada tänavanukk 276 ja kurjemad 294 ja 324 kraadi. Samara tänavanukk samas on 282. :roll:
raunts92
Postitusi: 7
Liitunud: 22.07.2007 23:49

Postitus Postitas raunts92 »

miil kirjutas:Juhtus selline asi (2 päeva enne dünopäeva :? ), et väike turbo lõppes otsa. Pikilõtk oli nii suureks kulunud, et kompressori tiivik käis vastu koda. Turbo läks külge üsna uuena ning kestis umbes pool aastat... ühesõnaga suht hapu lugu.
Ei teagi, mis nüüd teha. Koormus oli liiga suur vist selle turbo jaoks.
paned uue turbo selle asemel?
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Ei tea. Hetkel väike mõttepaus.
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Auto jälle ühe turboga. K24 jäi külge, nagu ennegi. Rõhulävi tõusis sellega umbes 1500 pööret, nii et viienda käiguga enam eriti möödasõidule ei lähe.
Samas auto on meeldivalt rahulik, rõhk ei tõmble enam nii kiiresti üles-alla. Hea on see, et just käiguvahetustel hoiab paremini rõhku.

Edit: Ainult et seda rõhku on palju vähem. Wg põhjakeeratud ja üle 0.8 enam ei tule. Eks näeb, kas remont aitab..
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Nii, auto jälle käib. Vahepeal on tehtud mõned täiendused.
Õhufilter kolis rattakoopasse, peaks natuke jahedamat õhku tulema sealt. Lisatud on teine IC. Loodetavasti on suurtel rõhkudel abiks.

Paar pilti kah.

Pilt

Pilt

Auto on nüüd ka natuke kergem. Müraisolatsioon läks välja, samuti logarid, karterikaitse, esimene rauast iluvõre jms.

Turborõhk on praegu 1,1bar. Rohkem hetkel ei tule, sest väljalase pisut ebatihe ja vbl sisselase ka lekib kuskilt.
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Väga sürr aparaat, 10p sellise ettevõtmise eest!!!
Keep going!
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

turbost coolerini on suht pikk maa vist :roll: paistab, et nii mõnigi toru oleks väiksemate kurvidega kui turbo veidi viltu paikneks nagu minu autol sai ta pandud ;) lihtsalt müstilised 1,1 bari lada mootori kohta kui vaadata tolle kepse....kardan et su mootor kestab veel vaid tänu kitsendustele mis ei lase selle rõhu maksimaalvõimsust võtta ja sama jõu saab temast väiksema rõhuga kätte kui 1 suurem vigadeparandus teha :) aga väga viis, tööd oled teinud ja iga järgnev setup paistab eelmsiest parem olevat..... 0-100 või 400m oskad öelda?
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Suletud