5. leht 8-st

Postitatud: 11.05.2006 21:28
Postitas preparaator
IbizaCupra kirjutas:Just proovisin,
kolmandaga põhja, tõuseb ruttu 1.1-1.2 peale, ja tasakesi langeb 0.7-0.8 peale ja jääb sinna.

Lihtsalt natuke arusaamatu, kuidas saab K03 peakita 1.5 peal :shock:
Paigaldati täna MBC ja nüüd tõuseb rõhk 1,3-1,4 bar-i peale ja sinna ka jääb kuni 5k pöördeni(rohkem ei julgenud kraani kinni keerata). Sealt edasi hakkab kukkuma ja 7k peal on 0,9. Tundub, et K03 ikka jõuab natsa rõhku hoida.

Ps. Mul on peal Autometer-i kell

Postitatud: 12.05.2006 13:35
Postitas IbizaCupra
Täiesti craizy rõhk.
Irw, eile piibele sõitsin siis proovisin rõhku jälgida, viiendaga 1.5k pöördelt gaas põhja, rõhk tõusis ja tõusis ning tõusis 1.4-1.5 peale ning siis aju vist sai aru, et midagi pees ja tõmbas kütuse kinni vms...

Rohkem seda sama pulli korrata ei suutnud. Ei tea mis juhtus :-D

Postitatud: 12.05.2006 16:42
Postitas Samvel
mulle on jäänud mulje, et see VAGide b-c süsteem ongi selline poolpidune

Postitatud: 23.05.2006 17:47
Postitas tt
Keegi siinsetest tegijatest võiks teha mulle privasse pakkumise Audi A4 1,8T quattro´06a. - 120 kw kiiremaks muutmiseks.
Praegusest MTM -i chipist, ABT summutist ja K&N paneelfiltrist välja pigistatud 145 kw-st jääb väheseks.
Pakkuda võiks lahendust: pihustid, custom cooler, custom chip, parem turbo (GT28RS), väljalaske kolle, intake kit, metallist baypass jne...
Mingeid utoopilisi jõunumbreid taga ei aja: 250 - 300 hp piisab täiesti.
Loomulikult mida vähem tuleks kulutada eesmärgi saavutamiseks, seda parem. ;)
Tulemus peaks jääma selline, et auto salongi, esistanget ja kapotialust oleks kerge vaevaga võimalik algsesse konditsiooni saada.

Postitatud: 23.05.2006 19:22
Postitas KatZ
Kes teab, palju 1.8t mootori originaal pihustide tootlikus on? Et kas tegelikult on vaja neid vahetada või mitte, juhul kui lõpptulemus 250-300hj?

Postitatud: 23.05.2006 19:54
Postitas preparaator
tt kirjutas:Keegi siinsetest tegijatest võiks teha mulle privasse pakkumise Audi A4 1,8T quattro´06a. - 120 kw kiiremaks muutmiseks.
Praegusest MTM -i chipist, ABT summutist ja K&N paneelfiltrist välja pigistatud 145 kw-st jääb väheseks.
Pakkuda võiks lahendust: pihustid, custom cooler, custom chip, parem turbo (GT28RS), väljalaske kolle, intake kit, metallist baypass jne...
Mingeid utoopilisi jõunumbreid taga ei aja: 250 - 300 hp piisab täiesti.
Loomulikult mida vähem tuleks kulutada eesmärgi saavutamiseks, seda parem. ;)
Tulemus peaks jääma selline, et auto salongi, esistanget ja kapotialust oleks kerge vaevaga võimalik algsesse konditsiooni saada.
Kas mitte '06a juba FSI 2,0T?

Postitatud: 23.05.2006 19:55
Postitas preparaator
KatZ kirjutas:Kes teab, palju 1.8t mootori originaal pihustide tootlikus on? Et kas tegelikult on vaja neid vahetada või mitte, juhul kui lõpptulemus 250-300hj?
Oleneb mootori tähisest. Võibolla piisab ainult kütuse rõhu tõstmisest.

Postitatud: 23.05.2006 20:09
Postitas tt
Ma arvan, et ma tean, mis mootoriga auto ma naisele ostsin.
Mis aga puutub pihustite tootlikusesse siis erinevad maailma tuuningfirmad näevad ette üle 200 hp pihustite vahetus:
MTM
GreedSpeed
ECS Tuning

Postitatud: 23.05.2006 20:20
Postitas preparaator
tt kirjutas:Ma arvan, et ma tean, mis mootoriga auto ma naisele ostsin.
Mis aga puutub pihustite tootlikusesse siis erinevad maailma tuuningfirmad näevad ette üle 200 hp pihustite vahetus:
MTM
GreedSpeed
ECS Tuning
Võibolla mootorit tead aga äkki aastat mitte ;)

Minu mootoril u.220 hj ning pihustid toidavad veel kenasti ja mul ei ole mitte kõige tootlikumad pihustid mida 1,8 peale pannakse.

Postitatud: 23.05.2006 21:28
Postitas tt
preparaator kirjutas: Võibolla mootorit tead aga äkki aastat mitte ;)
Kas see on sinu arust B6 :?
Pilt

Postitatud: 25.05.2006 23:00
Postitas devilc
Hmm, pildil olev auto RS4 moodi välja näeb?

Postitatud: 26.05.2006 10:25
Postitas mell
Tegemist peaks olema mingi s-line vms paketiga mitte rs4 -ga.

Postitatud: 26.05.2006 10:56
Postitas henri
Pilt

ei ole ligilähedanegi :-D

tähelepanu väärivad stange, pidurid, peeglid ja ka auto üldine laius.

Postitatud: 26.05.2006 13:49
Postitas tt
Tegemist on siis Audi A4 quattroga aastast 2006.
Mootor on tähisega BFB (163 hp)
Natuke andmeid mootori kohta veel:
Tehasest:
120 kw/163 hp / 5700 rpm
225Nm / 1950 - 4700 rpm
Praegu on autol K&N paneelfilter ja MTM-i kivi:
140 kw/190 hp / 5400 rpm
310Nm / 3300 rpm
Autol on tehasest S-Line sisupakett ja Eestis on külge krutitud 200 000.- eest ABT ja MTM-i tuuningut.
Kas keegi oskab öelda, kas ja kui palju saab orig. turbo WG peale keerata rõhku ja millisel rõhul tekib fuelcut?
Tahaks hirmsasti Lasna minna sõitma, aga suuremat ehitamist ei jõua enne ette võtta. Esialgu plaanis siis vahetada orig. baypass FORGE oma vastu, leiutada miski koonuse moodi asjandus koos kuumapeegli ja õhusuunamistoruga, eemaldada katalisaatorid ja kruttida WG-i - seda kõike veel jõuaks enne järgmist nädalavahetust teha.

Postitatud: 26.05.2006 14:22
Postitas IbizaCupra
Sul juba chip on tõstnud rõhku, mida sa enam seal keerad. Teiseks K03 ei hoia sul seal niivõinaa midagi. Mul pani aju häiresse kui rõhk tõusis kella järgi 1.5 (+- kella eksimus) peale.