5. leht 5-st

Postitatud: 28.05.2006 22:21
Postitas Siim
RFL kirjutas:kogu kräpp, mis turbol kirjas:
kuum osa
.64 GARRETT N55 H4 05X M31 AATS

külm osa
AR.48 VTT M24 .4801
T28 AR. on 60
Seega on tegu T25 sinu auto puhul.
T28 turbo S14 pealt
Pilt

Postitatud: 28.05.2006 22:29
Postitas RFL
http://www.atpturbo.com/Merchant2/merch ... y_Code=GRT

ei ole ju .48 AR :?
või on ta siis mingi hübriid t25 turbiinist ja .48 külmast osast?

Postitatud: 27.06.2006 10:25
Postitas RFL
kahjuks nissani teema katkeb siinkohal, sest ei ole lihtsalt ruumi kahte autot hoida. vaeseke seisab juba nädal aega töökoha läheduses ja ausalt öelda ei teagi mis temast saab. ei pääse ka temaga 1km sõidule, sest ei viibi ise 8s juuli eestis.
hullult torgib sees, et pole üldse sõitnud peale uue auto saamist.

Postitatud: 28.06.2006 8:43
Postitas Fos
RFL kirjutas:http://www.atpturbo.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=GRT-TBO-001&Category_Code=GRT

ei ole ju .48 AR :?
või on ta siis mingi hübriid t25 turbiinist ja .48 külmast osast?
Lihtsalt juhiks tähelepanu, seal pildi peal ei ole T25, vaid on GT25, need on tsipa erinevad, GT on full ball bearing.

Postitatud: 29.06.2006 10:41
Postitas RFL
kisub vägisi sinnapoole, et peangi hakkama müüma oma nissanit :(

Postitatud: 20.07.2006 0:08
Postitas RFL
masendav
pole enam mul nissanit. andsin auto sõpsi kätte ja see hakkas talle nii meeldima paari nädalaga, et pakkus sobiva summa ja sai mu silmatera endale :oops: . polnud teda kuskil hoida niikuinii.
viimaseks märkimisväärseks juhtumiks jäigi siis mu sõbranna poolt sõidetud 209 kmh 1km sõidul.
plaanis oli veel ka kiirendus ära mõõta viienda rattaga, mida aga kahjuks ei jõudnud teostada. kuid kuna sõbra valduses auto, siis äkki saame selle ka ikkagi tehtud.
eks võite siis panuseid panna kumb on kiirem, kas mu eksauto või mu tööauto

Postitatud: 25.08.2009 18:08
Postitas RFL
Tänahommikuse seisuga on see auto varastatud mu sõbra käest.
Ta käib sellega Rootsis tööl ja eile murti lihtsalt sisse, midagi võtmata ning tänaseks oli läinud.
Imelik, kellel võis seda nii vaja olla, sest keretööd olid veel pooleli ja välimus oli suht nõrk tal.

Postitatud: 25.08.2009 18:32
Postitas Mihkel
No mootorijuppe ju tihti tarvis.