40. leht 48-st

Re: Megasquirt

Postitatud: 27.02.2014 1:04
Postitas rosco
Erinevaid skeeme vaadates tekkinud küsimus, et kuhu ühendada IAT, CLT jms sensorite massid?

Re: Megasquirt

Postitatud: 27.02.2014 3:29
Postitas erksss92
Tervist .
Plaan siis.selline et tahaks audi 2.2 mootorist võtta 400-500hp
Millise ajuga oleks kasulikum kas ms2 või ms3 ?
Milliselt lehelt soovitate tellida juppidena ?
Tänud .

Re: Megasquirt

Postitatud: 27.02.2014 12:26
Postitas murjam
rosco kirjutas:Erinevaid skeeme vaadates tekkinud küsimus, et kuhu ühendada IAT, CLT jms sensorite massid?
Megasquirti siseselt on massid niikuinii kokku ühendatud (vähemalt MS1 ja MS2, aga arvatavasti sama case ka MS3ga), mistõttu pole vahet, millise Megasquirti pin-i peale need ühendada (7-19 vist olid kõik massid), oluline on see, et andurid ei jagaks pikka massijuhet suurte tarbijatega, mis tekitaks häired sisse. Ehk andurite massid kõik kokku ja ühe Megasquirti pin-i alla.
Enamasti valitakse pin nr 7, aga ei tohiks suurt vahet olla, millise alla panna.

Re: Megasquirt

Postitatud: 16.03.2014 22:44
Postitas rosco
MS on kahe süütekiviga. Lihtsuse huvides soov kasutada esialgu orginaal pooli ja jagajaga süüdet. Igaksjuhuks täpsustan, et kas võin siis ainult ühte väljundit kasutada? Teine jääks tühjaks. Loogiliselt ei tohiks nagu vahet olla, aga kindluse mõttes küsin.


Kuidas ühendada pihustid. Netist silma jäänud kaks varianti. Bank1: 1 ja 3 silinder. Bank2: 2 ja 4 silinder Või siis Bank1: 1 ja 4 ning Bank2: 2 ja 3?

Re: Megasquirt

Postitatud: 16.03.2014 23:55
Postitas aixx
rosco kirjutas:MS on kahe süütekiviga. Lihtsuse huvides soov kasutada esialgu orginaal pooli ja jagajaga süüdet. Igaksjuhuks täpsustan, et kas võin siis ainult ühte väljundit kasutada? Teine jääks tühjaks. Loogiliselt ei tohiks nagu vahet olla, aga kindluse mõttes küsin.


Kuidas ühendada pihustid. Netist silma jäänud kaks varianti. Bank1: 1 ja 3 silinder. Bank2: 2 ja 4 silinder Või siis Bank1: 1 ja 4 ning Bank2: 2 ja 3?
Mis moodi sa kahte saaksidki kasutada ?

Kui korraga pritsivad, siis pole mingit vahet, võid ka kõik neli ühe taha panna.

Re: Megasquirt

Postitatud: 17.03.2014 0:37
Postitas rosco
Jagaja variandi puhul ei saagi jah. Aga selge, sain vastuse.

Re: Megasquirt

Postitatud: 23.03.2014 23:38
Postitas rosco
Mis masina vr andur kõige töökindlam on? Mingeid fordi omasid vist osad kiitnud? Mingit täpsemat mudelit,tootekoodi?

Re: Megasquirt

Postitatud: 24.03.2014 9:53
Postitas Jaan
948F6C315

Re: Megasquirt

Postitatud: 24.03.2014 15:56
Postitas Jaan
Kust täna MS3 V3 kit kõige soodsamalt kätte tuleb?

Re: Megasquirt

Postitatud: 24.03.2014 16:28
Postitas rosco
Jaan kirjutas:948F6C315


Tänud. Sensor tellitud.

Re: Megasquirt

Postitatud: 28.03.2014 23:21
Postitas jeff01
Hädas ühe 2.2 plaadil ms1ga. Triggeri lugemise errorid. Pillub 8000ndeseid spaike sisse sõites. Sõites üle 3000rpm muutuvad eriti häirivaks kuid kogapeal käib muidu suht normaalselt piirajani pöördesse. Tavaline LM kiviga skeem ajukarbist väljaspool (häirete vähendamiseks viisin süütetranssidest kaugemale) Korralik uus varjestatud kaabel fordi andurini, lugemas fordi originaal triggerit. Poolused õiged. Laadimine korras. 1-10k ohm takisteid proovitud jadamisi vahele.
Mõtted otsas :(

Re: Megasquirt

Postitatud: 13.04.2014 13:38
Postitas ander
Kas Tallinnas on kedagi asjaliku soovitada kes vaataks kütusesegu MS2-l üle ?
Kuhugi firmasse ei tahaks pöörduda,pigem keegi kes hobikorras neid ajusid näpib ja teab mida teeb.
Vabalthingav M50 mootor on ja ennem oli seade korras,kuid nüüd panin oluliselt suurema sisselaske ja oleks vaja ilmselt kütust ka vähe juurde "keerata"
On see loogiline,et kui nüüd näiteks 25% rohkem õhku saab siis peaks mingi x % kütust ka juurde saama ?See progeaju on endajaoks täiesti tundmatu asi.

Re: Megasquirt

Postitatud: 13.04.2014 16:29
Postitas murjam
Tuleb kütusetabel üle vaadata wideband-i abiga. Päris suvalt võib ka kuhugi alasse kütust x% juurde keevitada, aga see ei anna soovitud tulemust.
Ma ennast väga ei taha pakkuda (tegemisi niigi ****ks), aga küsin sellegi poolest: Sul wideband on olemas/küljes?

Küsimus on kindlasti ka selles, kui peenelt Sul masin enne hääles oli ja kui peenelt ta nüüd peaks timmitud saama? Enamvähem saab segu ka paarikümne minutiga mööda tänavat kulgedes (ja peenestades) paika, aga selleks, et kõik oleks väga hea, kulub tunde ja on mõistlik seda teha dünopingis.

Re: Megasquirt

Postitatud: 13.04.2014 23:42
Postitas ander
Widebandi ei ole kahjuks,see ilmselt raskendab seda seadistamist :? Dünos saaks ilma selleta ka seadistada ?
Ennem oli väidetavalt korralikult seadistatud.Praegu piisaks sellestki,et saaks niipalju korda,et selle vale seguga seal midagi laiali ei laseks.
Olen harinud end niipalju,et nüüd kui rohkem õhku ja kütusekogus sama siis oht mootoris midagi laiali lasta ... :?:
Mul see mootor tavalisel tänavasõidu suveautol,sellepärast pole kohe vaja väga peenelt paika saada.

Re: Megasquirt

Postitatud: 14.04.2014 15:36
Postitas murjam
Wideband on kindlasti vajalik seadistamiseks. Dünos ja vastavates firmades on see vidin neil kohe võtta, et Su masinale seadistamise ajaks sumpsi pista.
Tänava-masina seadistamine ongi peenem töö kui rajaauto seadistamine, kuna tänavaauto töötab suuremates "vahemikes" ning võiks seda kõike teha võimalikult sujuvalt.