40. leht 48-st

Postitatud: 01.05.2010 9:59
Postitas kristo.sy
tõsiselt
lausa lust vaadata-hea töö :!:

Postitatud: 01.05.2010 14:10
Postitas booster
iii-le pandi täpp peale!!! väga kena!

Postitatud: 02.05.2010 1:52
Postitas vlzman
Õnnitlused võidu puhul!
Kahju, et ei saanud ise seekord konkurentsi pakkuda, aga suvi pikk ees, nii et küll me kõrvuti satume :)
Nüüd vaja natuke mõelda/muudatusi teha, et slipil ET'le järgnev number 8-ga algaks.

Postitatud: 02.05.2010 13:33
Postitas Jaan
Aga miks sellel ninal muidu avad järskude nurkadega on tehtud? Mõtlen cooleri šahti ja turbsi ava. Volumeetriliselt on ju efektiivsem lehtri kujulised avad nagu kollede puhul trompetid. Või on sellise auto puhul see juba poogen, sest kiirusega pressib anyway rohkem peale kui ära "kulub"?

Postitatud: 02.05.2010 21:39
Postitas RICE BURNER
Avad on isegi liiga efektiivsed. Cooleri ava sai palju väiksemaks tehtud, kui varem ja turbo ava töötab nii, et üle 200km/h hakkab turborõhk tõusma nii, et ei saa seda enam kontrolli alla. Seega ava turbo ees on tänu Amperracingule liigagi hea ja meil tuleb seda lihtsalt perfomanci huvides ära kasutada.

Natuke Tartu üritusest ka:
Tore üritus oli!
Läksime sinna eesmärgiga autot testida ja näidata inimestele, et talvel sai palju vaeva nähtud auto arendamise kallal. Kahju ainult, et Tartus nii libe peab olema.
Saime teha 5 sõitu, mille käigus sai auto kütusetabel korraliku täenduse. Sõitsime väga madala rõhuga ja tõstsime seda startides 0,7bariga ja lõpetades 1,5bari, kuid üle 200 hakkas rõhk liialt tõusma ja peaaegu iga sõit katkestas kiirenduse nn fuelcut, mille järel sõitsin logi järgi 60% drottle asendiga lõpuni. Probleemi põhjuse leidmiseks läheme lähiajal dynosse ja teeme mõned proovikatsed ka rajal.
Lihtsalt imelik oli, et 100m enne finisit hakkas turbo rõhk kiiresti tõusma ja ma saan seda seletada vaid sellega, et stange ava hakkas tööle!?

Postitatud: 03.05.2010 13:31
Postitas junsu
kiire lappamise käigus ei suutnud üritusel sõidetud aegu leida....

hommik varane, silm udune :-D

Postitatud: 13.05.2010 12:46
Postitas pprz
Mõned minutid tagasi:

Pilt

Pilt

Õhtul saab vist juba graafikuid lugeda :)

S

Postitatud: 13.05.2010 20:48
Postitas RICE BURNER
730kw ja 1300nm on see, mille järele läksime ja kõigest 2bar ülelaadega.
Kahjuks hakkas meie hypper-supper SFI ATI Damper lagunema ja viskas polte igasse ilmakaarde ja tuunimine jäigi katki. Aga tulemus oli ka ju saavutatud :)
PS. tänu TH400 käigukasti turbiinile on pöörete logi 1500rpm nihkes.
Tegelik max pööre oli 9000rpm, mitte 7500 nagu dyno lehel näha on.
http://vkmmotors.ee/upload/Image/300zx2010/4.pdf

Postitatud: 13.05.2010 21:07
Postitas RFL
RICE BURNER kirjutas: tänu TH400 käigukasti turbiinile on pöörete logi 1500rpm nihkes.
Tegelik max pööre oli 9000rpm, mitte 7500 nagu dyno lehel näha on.
Ja kuna võimsus = vääne x rpm, siis peaks reaalselt üle 800kw olema?

Postitatud: 13.05.2010 21:18
Postitas Fog
RFL kirjutas:
RICE BURNER kirjutas: tänu TH400 käigukasti turbiinile on pöörete logi 1500rpm nihkes.
Tegelik max pööre oli 9000rpm, mitte 7500 nagu dyno lehel näha on.
Ja kuna võimsus = vääne x rpm, siis peaks reaalselt üle 800kw olema?
Päris nii see pole, see sama pöörde vahe on ka otseses sõltuvuses konverteri momendikordajaga.
Kunagi oma düno pilti õigeks üritasin saada, siis tudeerisin seda teemat mingil määral.
Ja üleüldse, keda need mootorijõud huvitavad. Rattajõud on see, mis autot edasi liigutab, ning need numbrid olid vägagi ilusad arvestades dünoruumis olnud 40+ temperatuuri.

Postitatud: 13.05.2010 21:48
Postitas vlzman
Väga valus oli vaadata/kuulata, kuidas vaene Z sai ikka nii rämedalt piina, mitu tundi järjest 9000RPM-ini ketramist, aga vapralt pidas vastu, kohe näha, et pole s*ta pealt riisutud masin :). Hoiame pöialt nüüd, et dampri algosadeks moondumine väga suuri kahjustusi endaga kaasa ei toonud ja et peale kiiret kosmeetilist remonti auto varsti rajal.
Muidugi vaadates seda, kuidas Viljar täiesti armutult mootorit piitsutas (mis on iseenesest vajalik tegevus), tekib endal kerge hirm homse päeva suhtes, kui Buick samale kohale asub :)
Samas ega peale Viljari ja Fog'i rohkem inimesi polegi, kelle hoolde julgeks autot sellist kadalippu läbima jätta.

Postitatud: 14.05.2010 12:33
Postitas Astrona
Graafiku kohta nii palju, et see libisemine nihutab momendi kõvera kokku, ehk siis reaalselt on ~1000Nm @ 5500-8500RPM ja ~900Nm 9000RPM, ehk siis põhimõtteliselt mootori moment ei lange, samas ratas näeb ikkagi tänu kastile 1300-900nm mootorit.

Üli-tubli töö! ProStreet klassi minek ja seal rehvipiirangut pole? Mis rehvid alla tulevad? Nii et on oodata korralikku aja-parandust?
Lisanõuded sõidukitele, mis sõidavad 8.499 sek või kiiremini.
*3* Sõiduki originaalse põhja kasutamisel peab turvapuur vastama FIA SFI 25.5 nõuetele
Loodan, et see nõue on täidetud ;)

Postitatud: 14.05.2010 21:57
Postitas RICE BURNER
Loodan, et see nõue on täidetud Wink
Kahjuks võime sõita vaid kuni 8,499sekki ja olen arvamusel, et 11,5 kontakt pinnaga ilmselt on Eestis(Haapsalus) 8 kõrge ka lagi, kuid otsustavaks saab suur võimsus peale 200m läbimist, kus saame oma uue aerodünaamika proovile panna. Vaatame, mida suudame Soomes, sest see on meile ja autole ilmselt suurim väljakutse.

Märkimisväärne on see, et 2009a võimsuse ületasime juba 1,3 bar ülelaadega, mis näitab, et oleme talvel tublid olnud ja mootor sai eile dynos rohkem vatti, kui 2009 aastal kokku :)

Postitatud: 14.05.2010 22:28
Postitas RICE BURNER
2,2 jäi siiski viimaseks rõhuks, mida jõudsime proovida ja siin on veidi parmini loetav graafik.
http://vkmmotors.ee/upload/Image/300zx2 ... 281%29.pdf

Postitatud: 23.05.2010 22:30
Postitas kaharm
Kas esimeses sõidus oli jõudu rohkem kui muidu :shock:
http://www.youtube.com/watch?v=DiqWD3ZG830