40. leht 50-st

Re: rumalad küsimused...

Postitatud: 24.03.2014 13:10
Postitas jeff01
Kas 5mm pealevool pärsib oluliselt 044pumba sooritusvõimet?
Teen paaki veidi ringi ja leidsin garaazist kasutatud 044lja replica, millele bensuvõtu poolele on ise treitud kuusk 8mm vooliku tarbeks kuid seest mõõtes on see 5mm. Kas pean laskma uue treida ja miski jämedama voolikuga paagi külge ühendama või võib see seal paagi all nii samamoodi ka olla?

EDIT: Vahet pole...sai igaks juhuks suurem tehtud....vähemalt ei pea kooliraha maksma kui miskit oleks juhtunud.

Re: rumalad küsimused...

Postitatud: 27.03.2014 1:15
Postitas tanel12
Keegi viitsiks seletada kuidas/kuhu Innovate mtx-l lambdal kella Kollase (Analog out1 0-5V)ja pruuni (Analog out2 1.1-.1V) juhtme ühendama peab?
Kui autol on tehasest kitsasriba lambda, siis Pruuni ühendan originaal lambdast ajusse mineva juhtme külge ja Kollane jääb lihtsalt üle?
Kellast tulevaid juhtmeid jätkates takistus vms ei muutu? (sama läbimõõduga juhe, tinutamine ja termorüü)
Mingeid näpunäiteid äkki veel paigalduse/ühendamise kohta?

Re: rumalad küsimused...

Postitatud: 27.03.2014 7:45
Postitas jeff01
Jah, kui sa toda väljundit ei vaja teibid otsa kinni. Väljundijuhtmetel pole suurt vahet kui teda jätkad...eriti veel kirjeldatud viisil jätkates.

Re: rumalad küsimused...

Postitatud: 27.03.2014 12:26
Postitas tanel12
Aga on mõtet seda wb andurit ajule infot saatma panna originaali asemel?(originaal aju)
Originaal anduri alles jätmisega oleks vähem juhtmete vedamist. :roll:

Re: rumalad küsimused...

Postitatud: 27.03.2014 13:04
Postitas aixx
tanel12 kirjutas:Aga on mõtet seda wb andurit ajule infot saatma panna originaali asemel?(originaal aju)
Originaal anduri alles jätmisega oleks vähem juhtmete vedamist. :roll:
Ja mida sa sealt kellalt vaatama siis hakkad ?

Re: rumalad küsimused...

Postitatud: 27.03.2014 14:25
Postitas Jaan
Kell näitab sama näitu anyway mis aju saab- Aixi-onu :-D
Olenemata, kas WB on originaal või progeaju taha ühendatud. Tegelikult asja mõte on, et aju saaks kontrollerist reaalse täpse näidu, see kell seal küljes on sisuliselt niisama bling-bling, et kui sa poohuilt mingeid kruve ja mutreid kusagilt keerad siis saaks tähtsa näoga pärast rääkida, et mis numbrit põhjagaasiga paugutades silmanurgast nägid. Tavaliselt umbes sedasi, et tagant viskas väheke musta ja lambda näit oli 10-12,5 ja ma ei tea, vist keeran kruvikaga pool pööret bensurõhku maha siis saab hea.

Re: rumalad küsimused...

Postitatud: 27.03.2014 21:17
Postitas jeff01
Kusjuures olen ise teinud valed lükked oma digi kelladega.
Seieriga kellas seieriga tahhoka kõrval on 4x selgem / meeldejäävam ja jälgitavam kui diginäit (Olukordades kus muutused on kiired, kiirused suured vms)
Tulevikus sebin vist vaid seieritega variante. (Innovate ledid on kah mõningaseks abiks kuid pole päris see....)

Re: rumalad küsimused...

Postitatud: 28.03.2014 3:05
Postitas tanel12
Mille poolest see wb lambdast tulev narrowband näit täpsem on kui tehase narrowband anduri oma?
A/F näitu ikka lihtsam digitaalselt vaadata ma arvan, nagunii täpsed näidud saab logides.

Andke andeks, ma noor ja loll veel :-D

Re: rumalad küsimused...

Postitatud: 28.03.2014 5:45
Postitas Jaan
Wideband lambdast tuleb lairiba näit ja "tehase" narrowband lambdast kitsas, on ei ole, signaal.
Kui wideband näitab reaalset AFR segu mis iganes see on siis narrowband näitab, kas on lahja, ok või rikas. Ehk kui on alla 14,7 segu siis on signaal lahja ja üle selle rikas. Kui palju lahja või rikas, seda ta ei suuda täpselt näidata. Lihtsustatult seletades antakse 3 erineva parameetriga voolu ja selle põhjal hakkab aju siis üritama segu sättida, et võimalikult palju seda keskmist ideaalsegu 14,7 AFR näitu saada.

Re: rumalad küsimused...

Postitatud: 28.03.2014 8:57
Postitas jeff01
tanel12 kirjutas:Mille poolest see wb lambdast tulev narrowband näit täpsem on kui tehase narrowband anduri oma?
A/F näitu ikka lihtsam digitaalselt vaadata ma arvan, nagunii täpsed näidud saab logides.

Andke andeks, ma noor ja loll veel :-D
Reeglina pole sul aga vaja jälgida stabiilset näitu ja täpselt vaid hüppavaid numbreid ja kiiresti. Ekstreemseim juhus on Sootsi autos miski 10s sõidu jooksul EGT-d jälgida :-D Pmt püüad vaid silmaga pihta saada kas number algab 8ga või ei. Seieriga kellal talletub kuidagi pilt mällu seieri asendist või liikumisest ja numbrid võid pärast ise kõrvale vaadata :)

Re: rumalad küsimused...

Postitatud: 28.03.2014 10:56
Postitas aixx
Minu küsimus oli ajendatud sellest, et mida teha spetsiaalse lairiba kellaga, kui lairiba lambdaandurit panna ei taheta, ehk siis miks üldse kallist süsteemi osta, kui seda kasutada ei taheta.

Re: rumalad küsimused...

Postitatud: 28.03.2014 12:38
Postitas tanel12
Ma saan kõigest aru mis siin kirjeldatud. Aga ma ei saa ju Lairiba signaali saata originaal ajusse, sinna kus enne Kitsasriba oli. Või saab?
Alguses oleks anduri külge pannud, aga mitte ajule infot edastama vaid näitama mis originaal anduriga segu on ja pärast kontrollerist tuleva analog2 ehk narrowband simulation'i ühendanud OEM anduri asemele.

Minu eesmärk on näha mis see küttesegu on autol, kuna see on inglismaalt tulnud, siis ei tea mis seal täpselt tehtud on. Boosti oli alguses 30psi kui auto sain. Nüüd keerasin 20 peale ja ei taha enne sõita kui pole kindel et segu liiga lahja pole.
Ei tea kas ajus on midagi muudetud, fuel cut on igatahes eemaldatud.

Re: rumalad küsimused...

Postitatud: 29.03.2014 10:50
Postitas pets4524
Kui tahad originaal lambda jätta siis paned mtx-l jaoks lisaks eraldi kaasas oleva pesa juurde ja ei ühenda midagi muud kuhugi kui kellale vajalikud juhtmed ja korras. Hiljem võid soovi korral originaali minema visata ja augule lihtsalt punni ette lüüa. Mitme juhtmega originaal lamda on? Hondadel viskab küttega lambda eemaldamisel kütteelemendi veakoodi nt... Kasutad jah pruuni väljundit (simulated narrowband) ikka hiljem ajusse juhtimiseks mitte valget.

Re: rumalad küsimused...

Postitatud: 30.03.2014 21:13
Postitas tanel12
pets ütles kõik mis mul vaja :bb 2 juhtmega muidu. Kui soojendus tekitab probleeme, siis saab selle ka kuidagi ära petta.
Tänud kõigile kes kaasa viitsisid mõelda.

Re: rumalad küsimused...

Postitatud: 02.04.2014 21:21
Postitas tanel12
Jälle uus küsimus. Oskate mingit head vahendit soovitada millega jahutussüsteeem läbi pesta?
Keegi on stop-leak või midagi sarnast autosse toppinud.
Pilt