rumalad küsimused...

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
maeitia
Postitusi: 38
Liitunud: 29.06.2011 1:06

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas maeitia »

Suured tänud, sain oma vastuse. Aga huvipärast küsiks veel, et millised need väiksemad ümberehitused selle aero turboga kaasneksid? Et kas see muidu minu olemasoleva kollektori flantsi otsa sobib? Autoks on 96a Saab.
saabu
Postitusi: 8
Liitunud: 19.08.2011 13:48

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas saabu »

Uuematel kui 91a. on kõigil b2** mootoritega saabidel flantsid t25. kuna 9-5 turbo on paigutatud samapidi nagu 900l, siis väga jõhkraid muudatusi tegema isegi ei pea, kindlasti peaks turboga kaasa ostma õlitus ja jahutusvedeliku torud ning veenduma, et sellel mootoril on need samas kohas(reeglina on) jutt käib siis originaal jäikadest torudest. Õhuvõtt on 900l veidike teistmoodi lahendatud kui 9-5l, sellega võib tekkida võimalus, et peab ise torustiku aretama seal. Downpipe kohta ma ei oska öelda. 9000ndel on t25 turbo ja td-04 sama downpipe, tehniliselt peaks 900l ka olema kolme kinnitusega downpipe, kuid kas see kauguse suhtes külge läheb, jään vastuse võlgu.
Saab 9000 2.3 turbo 94. Stage 2
Kasutaja avatar
Juho
Postitusi: 21
Liitunud: 19.08.2010 10:54
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas Juho »

Nii, ei osanud seda küsimust mujale seda liigitada. Asi nimelt selles, et kuna Sachs Performance organic siduriketas lendas pilbasteks (neetidel lõikas pead maha) siis sai ostetud racingexperdist neljalabaline siduriketas ja nüüd ca 800-1000km hiljem asi hakkas kriuksuma. Suuremat sorti siduri libistamist ei ole nagu harrastanud (va. manööverdamised tagurdamisel), sissesõit peaks kilomeetrite järgi nagu tehtud olema aga kohaltvõttes on hakanud piltlikult öeldes rõvedalt kriuksuma. On see tänavasõidul normaalne nähe sellise ketta puhul või olen selle kuidagi siiski peeti keeranud?
One km 261 km/h, one mile 285 km/h
tormi
Postitusi: 188
Liitunud: 02.04.2005 20:57

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas tormi »

Keegi oskab mulle pajatada Denso toodang kood 947 0229 T 3900 - 032 - 20 pihustite andmeid? Leidsin ise ainult hinnad jms. Kas sobivad turbokale ja mis cc/min on?
Poleerimine
Kasutaja avatar
kilplane
Postitusi: 485
Liitunud: 29.04.2009 0:49
Asukoht: Tallinn

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas kilplane »

Kas keegi oskaks soovitada mõnd summutit, mis ei takistaks väga mootorit aga teeks auto võimalikult vaikseks..
Mul on siiber sellest japspüti lärinast. tahaks vahest inimesekombel ka kulgeda. silencer pütile aitas, aga mitte piisavalt.
naljakas see, et japsipütt on valjem, kui võtta summuti alt ära ja sõita lihtsalt downpipiga. (vähemalt kohapeal ja vaikselt sõites.)

Autoks 200sx s13 CA mootoiga.
seni on siis summutuselementideks: turbo, figh flow kat, enamvähem otse reso ja valjuhääldiks jap-style pütt
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" Pilt
tormi
Postitusi: 188
Liitunud: 02.04.2005 20:57

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas tormi »

Võta pütt ära ja topi resosi juurde. Endal tekkis selline rumal küsimus, et kas temperatuuri andurit vms lollitades ei saa segu rikkamaks?
Poleerimine
mitsu_manic
Postitusi: 495
Liitunud: 03.12.2009 19:22

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas mitsu_manic »

tormi kirjutas:Võta pütt ära ja topi resosi juurde. Endal tekkis selline rumal küsimus, et kas temperatuuri andurit vms lollitades ei saa segu rikkamaks?
Õhukogus ja õhutemp käivad käsikäes. Kui sul veel turbo auto ka, siis on see loll tegu.
Vabalthingava puhul pole rikkamast segu kasu, kui õhukogust ei suurenda.
Turboka puhul tõsta kütuserõhku või pane suuremad pihustid, mis vajab ECU seadistamist. Enne kütusesegu muutmist on otstarbekas Wideband kit osta. Siis saad kõike ohutult teha.
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas jeff01 »

tormi kirjutas: Endal tekkis selline rumal küsimus, et kas temperatuuri andurit vms lollitades ei saa segu rikkamaks?

vastates vaid küsimusele...

Saab, mõlemal viisil....nii õhu kui jahutusvedeliku tempi andurit muutes.
Jahutusvedeliku anduriga võid warmup reziimis mitu AFR ühikut nihutada.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
tormi
Postitusi: 188
Liitunud: 02.04.2005 20:57

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas tormi »

Asi oligi suunatud pigem sellele, et turbomootor ning afr kellaga. Tahaks rõhku tõsta, aga ei taha lahjaga sõita. Kuniks sinnamaani kui saab õige aju peale, originaal aju ei saa üle kirjutada.
Poleerimine
Kasutaja avatar
innu21
Postitusi: 261
Liitunud: 15.05.2007 7:45
Asukoht: võru

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas innu21 »

detonatsiooni kuulamine läbi autos oleva helitehnika või siis läbi võimendi ja kõrvaklappidega.Paneks mootori ploki külge mikrid.Kas sellest tuleks midagi välja :D?
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas murjam »

Mootorit (sh detonatsiooni) saab vabalt kuulata üle juhtme.
http://www.autospeed.com/cms/article.html?&A=1353" onclick="window.open(this.href);return false;
Lauda nitro
Kasutaja avatar
innu21
Postitusi: 261
Liitunud: 15.05.2007 7:45
Asukoht: võru

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas innu21 »

murjam kirjutas:Mootorit (sh detonatsiooni) saab vabalt kuulata üle juhtme.
http://www.autospeed.com/cms/article.html?&A=1353" onclick="window.open(this.href);return false;
:D no tuleb ka katsetada.kuigi pelgan et seda mootori müra on niipalju et detot keeruline eristada.tänks viite eest :D
Kasutaja avatar
innu21
Postitusi: 261
Liitunud: 15.05.2007 7:45
Asukoht: võru

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas innu21 »

murjam kirjutas:Mootorit (sh detonatsiooni) saab vabalt kuulata üle juhtme.
http://www.autospeed.com/cms/article.html?&A=1353" onclick="window.open(this.href);return false;
Kas reaalselt on meist keegi seda katsetanud?Valmistasin vanast kassetraadiost omale stereo komplekti :P.Katsetasin transporter 2,4D peal.Ma ei teadnutki et see mootor nii suure kolksuga on.:P.Aga kas detot ka eristada suudab?Eks tulevik näitab.:D
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas murjam »

innu21 kirjutas:
murjam kirjutas:Mootorit (sh detonatsiooni) saab vabalt kuulata üle juhtme.
http://www.autospeed.com/cms/article.html?&A=1353" onclick="window.open(this.href);return false;
Kas reaalselt on meist keegi seda katsetanud?Valmistasin vanast kassetraadiost omale stereo komplekti :P.Katsetasin transporter 2,4D peal.Ma ei teadnutki et see mootor nii suure kolksuga on.:P.Aga kas detot ka eristada suudab?Eks tulevik näitab.:D
Kunagi CA18DET jaoks ehitasin ühe pisikese võimendiga väljundi. Sisendina kasutasin originaal detonatsiooni-andurit, mis oli viga (kuna andur oli ühe juhtmega, oli müra palju). Toimis ilusti ja detonatsioon oli kenasti eristatav, kuid ühe juhtmega andurit/mikrofoni ei soovita kasutada - mass tuleb sellisel juhul läbi kere ja generaatori "pinin" hakkab pikemalt kuulates häirima.
Lauda nitro
Kasutaja avatar
kilplane
Postitusi: 485
Liitunud: 29.04.2009 0:49
Asukoht: Tallinn

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas kilplane »

Pole kindel kuidas see asi täpselt töötab aga ideepoolest peaks sedasi saama singaali normi, kui panna helisagedusele filtrid peale, et filtreerida välja kõrgemad ja madalamad toonid deto omast.
pmtselt peaks orig. andur ka vist samamoodi töötama, et kindlal sagedusel helid on välja filtreeritud ja lastes see kondesse ja sellelt volti lugedes saab teada, kui palju detot on (palju volti näitab.)

Netist uurida Noch Filter...
sellega saate vajaliku sageduse välja filtrida..
mai tea kas haamriga plokki pekstes saad õige saguse kätte.. jätan selle targematele arutada..
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" Pilt
Vasta