38. leht 49-st
Postitatud: 18.06.2009 8:53
Postitas silvwer
No lõppude-lõpuks on välimus viimasepeal,kui vaid tehnika saaks samale tasemele

Postitatud: 18.06.2009 9:32
Postitas 313
Täna saab auto siis korraliku poleerimise. Asi peab ikkagi laupäevaks viisakas saama

Postitatud: 19.06.2009 0:34
Postitas Mihkel
Auto vilets värvkate ka nüüd väheke paremale läikele aidatud, nii palju kui kiiruga ja selle alustoorikuga võimalik.
Tänud Jarmole (kasutaja 313) sponsorluse korras tehtud kerge poleerimise ja värvihoolduse eest!

Jarmo ja Reno aitasid ka paar lisa tuuning aksessuaari autole külge riputada, sai täitsa nagu päris IMO.
Postitatud: 19.06.2009 13:15
Postitas Ragnar
Mihkel kirjutas:Auto vilets värvkate ka nüüd väheke paremale läikele aidatud, nii palju kui kiiruga ja selle alustoorikuga võimalik.
Tänud Jarmole (kasutaja 313) sponsorluse korras tehtud kerge poleerimise ja värvihoolduse eest!

Jarmo ja Reno aitasid ka paar lisa tuuning aksessuaari autole külge riputada, sai täitsa nagu päris IMO.
Samuti ka kapoti alt veidi blingimaks

Postitatud: 19.06.2009 13:24
Postitas Mihkel
Ma tulen kohe külla ja muudan selle kapotialuse veidi ringi, ei meeldi ikka väga see antud lahendus, liiga lage.
Lisaks sain ma veidi aimu alu toruga toimuvast kapotialuses kuumuses, mis mind veelgi RV torude poole cooleri torustiku puhul tõmbab.
Alu puhul näen ma hetkel ainukese plussina kaaluvõitu.
Soojusjuhtivus on minu jaoks pigem suur miiinus asja juures, kuigi räägitakse, et jahtub kiirelt aga tundub,
et külma sisselakse õhu arvelt, mis toru jahutab, samas torus olevat õhku soojendades.
Postitatud: 19.06.2009 17:26
Postitas Astrona
Mihkel kirjutas:Soojusjuhtivus on minu jaoks pigem suur miiinus asja juures, kuigi räägitakse, et jahtub kiirelt aga tundub,
et külma sisselakse õhu arvelt, mis toru jahutab, samas torus olevat õhku soojendades.
Boosti all suuremal kiirusel (kui jahedat õhku on vaja) on üldiselt IC torude temperatuur madalam kui sealse boosti temp ja pakun et 3x raskem rv-toru jahutab rohkem kui 3x kergem alu-toru. Kapotialune temp võiks kah sel ajal olla seal ees jahedam kui torud, seega üldse parim oleks torud mustaks värvida, et need vähe rohkem soojust kiirgaks, nagu CA orignaal torud ja külmikute kompressorid jne ja kui mõtlema hakata, tuleks vältida ka torude väljast poleerimist et jahutus oleks suurel kiirusel boosti all maksimaalne, mis foori taga seistes ajab torud kuumaks. Aga kõik see on enamasti üsna ebaoluline ja otsus tehakse ikka raha, aja, töökindluse, voolavuse, massi ja siis väljanägemise järgi. raud juhib aeglasemalt kui alumiinium ja alumiinium mahutab grammikohta rohkem soojust ja aega meil on ja rauda on meil lihtsalt mitu korda rohkem.
2. lugu muidugi intake-toruga (filtri turbo vahel). See võiks soojust mitte juhtida. Suht mõtetu mula, põhimõtteliselt teavad seda kõik niikuinii, aga ei hakka ka teksti kustutama

Postitatud: 19.06.2009 17:39
Postitas Mihkel
No mul just see intake toru ongi hetkel alumiinium, et ürituse ajaks bling-bling oleks.
Hiljem tuleb RV toru sinna ilmselt teha.
Postitatud: 22.06.2009 2:26
Postitas Mihkel
Seoses sellega, et Haapsalu ürituseks oli vaja Jap-Style pütt alla tagasi panna sain täna võrdluseks TIP-i mõõta silent pütt versus 3" otseläbi.
Originaal Type RA tagapütiga (2.25" mitte otse läbi) oli 7000rpm juures TIP 2.5-2.6bar, 3" otseläbi pütiga ~2.1bar (boost viimasega pigem kõrgem, kuigi MBC settingut vahepeal ei muutnud).
Hea näide palju tagapüti vahetus tegelikult ka TIP-i mõjutab.
Homme katsun ka oma MAP sensori baasil TIP ja BackPressure mõõtmissüsteemi tööle saada,
siis saan ilusti koos muude aju parameetritega TIP-i ja BackPressuret logida nii Jap-Style kui Type-RA pütiga.
Postitatud: 23.06.2009 14:14
Postitas Mihkel
Paar pildikest ka Sassu albumist Haapsalu ürituselt, mis silma jäid:

Postitatud: 25.06.2009 13:32
Postitas rosenberg
Kuida vedrustusega rahul oled kas on liiga jäik või on normaalne.
Postitatud: 25.06.2009 13:58
Postitas Mihkel
Tänavaautole tiba jäik aga elab üle, pehmemaga ei saaks nii madalaks keerata, kuna praegugi mõnes olukorras riivavad rehvid logarit.
Aga jah jäi see sõidumõnu taaskord üürikeseks

Ehk siis vanakooli Subaru tugevusvaru on suht NULL erinevalt näiteks mõnest teisest autotootjast.
.
Postitatud: 25.06.2009 14:37
Postitas super G2
ei ole võimalik jälle kast laiali????
kui jah siis ilmselt läheb 6ne kast alla!!????
Postitatud: 25.06.2009 16:06
Postitas Mihkel
No ega seal muud suurt olla ei saa nagu.

Ju see 300+ hp käik sees gaasi vajutamist on sellele kastile liig.
Või on mulle väga õnnetu eksemplar sattunud.
Aga olgem ausad, Subaru läks juba lahjadel STI mudelitel alates 2002a üle 6-esele kastile mille ehitus on viiese omast absoluudselt erinev, seega oli selleks ilmselt mingi väga mõjuv põhjus.
Samuti pole olnud kuulda erilisi kuueste kastide lagunemismuresid, vähemalt mitte Eestist.
Otse loomulikult juhtus asi jaanipäeva õhtul Tartu maanteed mööda linnast välja sõidul, paremat varianti ei oleks nagu ette osanud kujutadagi.

Tänu jumalale juba Assakul, ei oleks tahtnud kuskil päraperses teepeale jääda.
Õnneks sõber elab seal läheduses ja sain auto tema hoovi parkida.
Auto isegi sõidab aga üle 10km/h ei julge sõita, kuna kõriseb kastis midagi samas tundus nagu, et kinni ei poonud.
Kuna oli juba niigi siga kiire selleks hetkeks, siis ei hakanud asja lähemalt uurima ja võtsime lihtsalt järgmise sõitva auto nimekirjast.
Subarumehed loodavad ikka, et ehk läks seekord differ või pooltelg aga ilmselt HUI.
Uskuge või mitte aga 99% juhtudest lähevad ikka kõige defitsiitsemad/kallimad asjad
Jutu lõpuks jääb vaid vanduda, et TRA oleks pidanud ikka kohe S4 Audi ostma

Postitatud: 25.06.2009 20:48
Postitas K24
Auto on ilus aga on sul vast kannatust selle käigukasti osas.

Mõni kes tööd peaks sisse ostma oleks sama raha eest juba varsti uue subaru saanud.

Loodame et seekord siis jääb pidama, ehkki sa ilmselt ise ka enam ei usu seda, rääkimata gaasipedaali vajutada julgemisest.

Postitatud: 25.06.2009 21:04
Postitas jeff01
tee kast tagaveoliseks, funi rohkem, kestvust rohkem ja driftiauto kah olemas
