38. leht 48-st

Postitatud: 20.04.2010 13:24
Postitas RICE BURNER
Kõigil õigus, aga pr'il ikka rohkem õigus.
Segukell, mis näitab bensiini reziimil 14:1, tähendab et lambda on 0.95. Lambda ei sõltu kütusest, aga AFR on nüüd etanooli puhul 8.6:1, mis on samuti loomulikult tiba alla stoichi.

Huvitav, miks regulaator end ise paika ei reguleerinud. Kui oletaks, et regulaator oli mingis lõppasendis, ja rohkem vedru avada ei lase siis...
Tahaks ju loota, et regulaatori töö on reguleerida olenemata millesti. Aga võib olla ka tööpõhimõte selline, et voolavuse langedes ta küll reguleerib, aga tagasivoolu rohkem ta ise lahti ei keera, kui tähikäigul vaja.
Soovitaks tagasivool üle kontrollida... Kuigi kaldun arvama, et see tööpõhimõte ongi selline, ja sel juhul saab arvutada välja uue pumba voolavuse suhte, võrreldes eelmisega....
uus voolavus = SQRT(uus rõhk / vana rõhk)
uus rõhk / vana rõhk = 200%
uus voolavus = SQRT(200%) = 141%
Uue pumba voolavus tühikäigu-rõhuga on 41% rohkem kui vanal pumba
Minu teema on rohkem mõeldud huviliste informeerimiseks meie tegemistest, mitte tehniliseks aruteluks, sest sellega saan ise hakkama ja kui ei saa, siis tean, kust küsida.
Mis ma sinu arvutustega peale peaksin hakkama? Meil auto sõidab ja ma tean täpselt mis peab tegema, et ta hästi sõidaks ja töötaks.
Kui mu regulaator on väiksema läbilaskevõimega, kui uus kütusepump, mis seal siis imeliku on, et rõhk tühikäigul kõrgemale tõusis? Reguleerides ta ju allub minu tahtele ja seega muretseda pole põhjust.

Postitatud: 20.04.2010 14:56
Postitas IvarR
RICE BURNER kirjutas: Minu teema on rohkem mõeldud huviliste informeerimiseks meie tegemistest, mitte tehniliseks aruteluks, sest sellega saan ise hakkama ja kui ei saa, siis tean, kust küsida.
Mis ma sinu arvutustega peale peaksin hakkama? Meil auto sõidab ja ma tean täpselt mis peab tegema, et ta hästi sõidaks ja töötaks.
Kui mu regulaator on väiksema läbilaskevõimega, kui uus kütusepump, mis seal siis imeliku on, et rõhk tühikäigul kõrgemale tõusis? Reguleerides ta ju allub minu tahtele ja seega muretseda pole põhjust.
Milleks siis foorumid on kui mitte aruteluks? Kui inimesed on eksiteel siis võta ja aita ning suuna neid õigele infole parem. Kui sa ei taha teiste arvamusi ja mõtteid kuulda siis tee parem autole koduleht mitte ära kirjuta foorumisse.

IvarR

Postitatud: 20.04.2010 15:16
Postitas Audiophile
Iga teema omanikul on õigus suunata/kontrollida seda mida tema enda konkreetses teemas kirjutatakse.

Mu porschel oli täpselt sama probleem kui orignaalmootori autole tagasi tõstin ja 044 alla jätsin...auto käis väga rikkalt..ja porsche olrignaal regulaator ei olnud võimeline ennast paika seadistama selle setupiga mis talle antud oli.....probleem lahenes kui orignaalpumba tagasi installisin.

Viljari puhul sama case, aint et vastupid..süsteemi upgrade mitte downgrade..mis siin keerulist on!

Milleks siis foorumid on kui mitte aruteluks? Kui inimesed on eksiteel siis võta ja aita ning suuna neid õigele infole parem. Kui sa ei taha teiste arvamusi ja mõtteid kuulda siis tee parem autole koduleht mitte ära kirjuta foorumisse.

IvarR
Oll

Postitatud: 20.04.2010 15:18
Postitas RICE BURNER
Milleks siis foorumid on kui mitte aruteluks? Kui inimesed on eksiteel siis võta ja aita ning suuna neid õigele infole parem. Kui sa ei taha teiste arvamusi ja mõtteid kuulda siis tee parem autole koduleht mitte ära kirjuta foorumisse.
See oli küll arusaamatu postitus!? Hoia teinekord need omale ja ära loe minu postitust, kui ei meeldi!!!!!!!

Mul on koduleht olemas.

Postitatud: 20.04.2010 17:12
Postitas Astrona
RICE BURNER kirjutas:
Uue pumba voolavus tühikäigu-rõhuga (EDIT: baasrõhuga) on 41% rohkem kui vanal pumba
Mis ma sinu arvutustega peale peaksin hakkama? Meil auto sõidab ja ma tean täpselt mis peab tegema, et ta hästi sõidaks ja töötaks.
Nii ei saa rallit sõita, anna andeks, oleme ikka sõbrad edasi! :) Pole uudis, et ma ei saa arvutamata, põhikooli mata 5 oli ikka nikastav ego-laks :lol: - haigus lõi välja noh :lol: Aga pr8'il oli point - segu etnooliga vaevalt 14:1 oli, kella-näit 14:1 on ok, kuigi vahet pole - edaspidi olen vaiksem. pr8'st sain pigem aru, et ta nokkides küsis, kas käivitasite bensiiniga.

Postitatud: 20.04.2010 18:59
Postitas RICE BURNER
Oli tunne nagu uurija juures ülekuulamisel, kus iga sõna võib erinevalt tõlgendada, kuid kes tahtsid said minu lause pointist aru kütusesegu suhtes.
Aga kes ei saanud, said nüüd märksa targemaks ;)

Aga mis matemaatikasse puutub, siis selleks on mul sõber Tõnis palgatud ja abiks kalkulaator, sest mulle lähevad korda vaid sekundid rajal.
:)

Postitatud: 20.04.2010 21:21
Postitas Raceboy
Ja lisaks siiski, et etanooliga ei ole stoich sama, mis bensiiniga ja ei ole sama, mis metanooliga ega ole sama, mis nitrometaaniga :)

Sellepärast ongi parem kasutada lambdat mitte AFR-i, kuna see ei sõltu kütuse tüübist. Lamba 1 on iga kütuse puhul stoich, AFR 14.7 aga mitte.

Postitatud: 20.04.2010 23:07
Postitas vlzman
Ja ma veel imestasin, miks Viljar täna nii närviline oli :-D
Kuna paari päeva pärast plaanis ka minu telliskivi käivitamine, millel sama kütus/pump/regulaator, siis annan omalt poolt vaba voli matemaatikutele mu teema valemitega üleküllastamisele. Kuna ma ise matemaatikast muhvigi ei jaga (eluaeg humanitaarne inimene olnud :)), siis saavad kõik pärast sel teemal kodanik Fog'iga vaielda :-D
Ja äkki siis lõpuks saame mõlemad Viljariga kõigile M.O.T.T. öelda kui autod kõrvuti rajal kiiresti liiguvad.

Postitatud: 21.04.2010 9:20
Postitas pr8
Ahh küll nad sõidavad. Ja arvutustest on vähe kasu kui pihusti rikkis või kuskil ummistus. Samuti võib WBO2 valetada jne jne. Rääkimata, et läptopinäppimisel võib väike oops tekkida.

Denso IK31 - kas sain õieti aru, et NGK analoog oleks -10 lõpuga? Meil oli NGK 5671-9, s.t. aste kuumemad, aga boost oli ka vaid 24 psi. Blown alko puhul ongi kas -9 või -10. Oleks võinud isegi korra -8 proovida.

Kas BSFC kohta oskad midagi arvata?

Postitatud: 21.04.2010 10:04
Postitas RICE BURNER
IK31 on tõesti NGK 10 analoog ja toimib päris hästi.
Varem kasutasime alati NGK tavalist vaskküünalt, mis oli 8, kuid suurema rõhuga tekkisid sinna hõõgsüüte täpid peale, mis pani muretsema.

Arvan, et ilma nitrota 30psi rõhuga peaks need toitma küll.

Postitatud: 21.04.2010 21:12
Postitas RICE BURNER
Vaatame parem videopäevikut :)

http://www.youtube.com/watch?v=fC2xGir171A

Postitatud: 21.04.2010 22:44
Postitas Motary1
Vägev hääl!
Mis veel esimese võidusõiduni pärast uuenduskuuri teha on?

Postitatud: 21.04.2010 22:48
Postitas RICE BURNER
Vägev hääl!
Mis veel esimese võidusõiduni pärast uuenduskuuri teha on?
Nipet-näpet:
Tuulutuse nõu, summuti lõpuni ja veokonks kuhugi mahutada(reeglitega nõutav)
muidugi dynos peaks ka ära käima, sest nii tuleb lõpptulemus parem.

Postitatud: 21.04.2010 23:14
Postitas woush
Tartus rajal ? :)

Postitatud: 22.04.2010 0:39
Postitas tann15
RICE BURNER kirjutas:Vaatame parem videopäevikut :)

http://www.youtube.com/watch?v=fC2xGir171A
Jube mölakas turbo ikka :-D vaata et linnukesed turbosse ei lenda :-D

Aga kui rajale lähed siis esiosa ikka kaetud?