rumalad küsimused...
Re: rumalad küsimused...
Ideaalne AFR siis on 14.7, Palju tühikäigul olema peaks? Mul bmwl 2 kraadi külmemad küünlad peal, ning sellise 13.0 AFR piires käib mootor kõige paremini. On see normaalne? Ning tavasõidul palju olema peaks?
E30 335T, E30 327, Lexus LS460, Audi A6 C7 ja 2101 :)
Re: rumalad küsimused...
Teab keegi, kust saada Tartus kuumakindlat materjali, millega mootoriruumi seina katta?
U nagu mürasummutusmatt, st võiks olla elastne.
U nagu mürasummutusmatt, st võiks olla elastne.
Volvopower @400+
Re: rumalad küsimused...
US-Parts müüb Tallinnas Thermo-Tec isolatsioonimaterjale. - http://www.usparts.ee/autospordivarustus/mootor" onclick="window.open(this.href);return false;wa666ou kirjutas:Teab keegi, kust saada Tartus kuumakindlat materjali, millega mootoriruumi seina katta?
U nagu mürasummutusmatt, st võiks olla elastne.
http://www.thermotec.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
US-Partsi esindaja Tartus on Morgen US - http://www.morgen.ee/" onclick="window.open(this.href);return false;
Terv
Re: rumalad küsimused...
Tänud.KaroK kirjutas: US-Parts müüb Tallinnas Thermo-Tec isolatsioonimaterjale. - http://www.usparts.ee/autospordivarustus/mootor" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.thermotec.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
...
Aga nemad müüvad vaid kolleteipi, seda mul endalgi.
Ja sellega nüüd tervet seina üle toppida pigem selline viimane variant.
Sellist materjali oleks hea leida: http://www.thermalcontrolproducts.com/o ... clearance/" onclick="window.open(this.href);return false;
See ettevõte pakub ka teisi toredaid tooteid.
Viimati muutis wa666ou, 16.09.2013 17:36, muudetud 1 kord kokku.
Volvopower @400+
Re: rumalad küsimused...
Väga sageli tahavad mootorid mõnusa ühtlase tühikäigu jaoks pisut rikkamat segu ja hilisemat süüdet. Selles plaanis tundub normaalne. Ise prooviksin natuke ikkagi lahjemalt tühikäigul käima panna (14.0..13.5 veel väga hullult ei haise).cobra kirjutas:Ideaalne AFR siis on 14.7, Palju tühikäigul olema peaks? Mul bmwl 2 kraadi külmemad küünlad peal, ning sellise 13.0 AFR piires käib mootor kõige paremini. On see normaalne? Ning tavasõidul palju olema peaks?
Kui tavasõidu all pead silmas, et tahaks ka ülevaatuselt läbi saada, siis seal kontrollitakse tühikäiku ning koormuseta ~3000rpm ning mõlemal juhul võiks segu olla 1:14.7.
Üldiselt tuleb vaadata ikka selle järgi, kuidas mootor paremini käib, ning samuti käib segunumber ning süütenurk alati käsikäes. Aga üldiselt, mis väärtusi mina näinud olen ja keskmisteks/tavapärasteks pean:
- tühikäik võimalikult 1:14.7, kuid rikkamalt käib sageli ühtlasemalt; süütenurk 10..20°
- täisgaasil vabalthingav 1:13.5..13.0; süütenurk 25..30°
- täisgaasil keskmine turbokas võimalikult lahja, aga mitte lahjem kui 1:12.5 (veidi rikkam võib tappa küll hobuseid, aga ei lõhu nii kergesti); süütenurk 15-20° (võimalikult varajane, et ei detoneeriks)
- kruisides võimalikult lahja, aga piisavalt rikas, et vahele ei jätaks, näiteks 1:16.0; süütenurk 35-40°
Lauda nitro
Re: rumalad küsimused...
leidsin ühe sellise table generatori, tehtud vist Taanlaste poolt, peaks olema selline hea alguse süüte map.
Palju seda uskuda võiks?
http://www.upload.ee/files/3584893/Copy ... 6.xls.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Palju seda uskuda võiks?
http://www.upload.ee/files/3584893/Copy ... 6.xls.html" onclick="window.open(this.href);return false;
E30 335T, E30 327, Lexus LS460, Audi A6 C7 ja 2101 :)
Re: rumalad küsimused...
Alguseks tundub väga hea. Üks asi, mis silma hakkab, on see, et süütenurk kasvab juba algusest saati küllaltki lineaarselt koos pööretega.
Enamasti seadistatakse nurk võimalikult kiiresti võimalikult suureks (a la 3000-4000rpm juba 90% max väärtusest, et moment oleks max ja ei detoneeriks) ning pöörete kasvades lisandub vaid veidike juurde. Ma praegu ei oskagi kohe välja pakkuda, miks selline süütetabel mootorile kõige rohkem enamasti meeldib.. Eks kõrgetel pööretel tavaliselt segu tehakse järjest rikkamaks ning siis puudub vajadus suurema süüte eelnurga järele..
Teine pisiasi, mille seal tabelis ümber teeksin on 4000+ pööretel madalad koormused - nimelt kui jätta sinna liiga palju süütenurka võib mootor kiirel käiguvahetusel ootamatult detoneerima hakata. Pigem jätaks sellesse alasse sama palju nurka alates ~3500rpm. Niikuinii selles alas mingit sõitmist ei toimu kunagi, ainult käiguvahetused jm gaasi vabastamised kõrgetel pööretel.
Hea leht, kust algatuseks infot ammutada: http://www.megamanual.com/begintuning.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Enamasti seadistatakse nurk võimalikult kiiresti võimalikult suureks (a la 3000-4000rpm juba 90% max väärtusest, et moment oleks max ja ei detoneeriks) ning pöörete kasvades lisandub vaid veidike juurde. Ma praegu ei oskagi kohe välja pakkuda, miks selline süütetabel mootorile kõige rohkem enamasti meeldib.. Eks kõrgetel pööretel tavaliselt segu tehakse järjest rikkamaks ning siis puudub vajadus suurema süüte eelnurga järele..
Teine pisiasi, mille seal tabelis ümber teeksin on 4000+ pööretel madalad koormused - nimelt kui jätta sinna liiga palju süütenurka võib mootor kiirel käiguvahetusel ootamatult detoneerima hakata. Pigem jätaks sellesse alasse sama palju nurka alates ~3500rpm. Niikuinii selles alas mingit sõitmist ei toimu kunagi, ainult käiguvahetused jm gaasi vabastamised kõrgetel pööretel.
Hea leht, kust algatuseks infot ammutada: http://www.megamanual.com/begintuning.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Lauda nitro
Re: rumalad küsimused...
Kas kellegil on keevitatud gardaaniga kogemusi? Palju viskamise piir on? 0,37mm on teemaks oleva gardaani viskamine-on see normaalne?
Newborn
Newborn
Re: rumalad küsimused...
tere. kas keegi tallinna kandist ka greddy profec b spec 2 boost kontrolleriga kodus on? oleks vaja peale dynot veel veidi peenhäälestust teha. eriti hea oleks homme. loomulikult kompenseeriks ka vaeva.
italy@biker.ee
51 15 674
tänan, märt
italy@biker.ee
51 15 674
tänan, märt
from spageti to rice
200 sx s14a müüdud soome
supra mkIV esialgu 430 hj ja 610 nm, nüüd 605hp ja 850nm.
italy@biker.ee
51 15 674
200 sx s14a müüdud soome
supra mkIV esialgu 430 hj ja 610 nm, nüüd 605hp ja 850nm.
italy@biker.ee
51 15 674
-
- Postitusi: 285
- Liitunud: 16.03.2009 0:25
- Asukoht: Tallinn
Re: rumalad küsimused...
Toda Käsihoonimisseadet ka kuskilt/kelleltki laenata saab, et uusi rõngaid panna? Mäletan, et siin kuskil oli selline arutelu, aga ei leia kuidagi.
Või kuidas soovitaksite käituda kui paar silindriseina on ikkagi suhteliselt peeglid?
Või kuidas soovitaksite käituda kui paar silindriseina on ikkagi suhteliselt peeglid?
ECI
Re: rumalad küsimused...
Kunagi ammu sai fixusest ostetud vist ca 30€ eest hoonimisseade. Igal juhul laseks üle sellises olukorras.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: rumalad küsimused...
Tere,
Kas ja kui palju mõjutab usaldusväärsust see kui lairiba paigaldada nii, et "loeb" vaid nt 1. ja 4. või 2. ja 3. silinder? 4-2-1 kolle ja lõppu ei kannata ka kuidagi panna ruumi poolest ja see vist oleks juba ka liiga kaugel enivei.. (u 60-70 cm peast)
Peeter
Kas ja kui palju mõjutab usaldusväärsust see kui lairiba paigaldada nii, et "loeb" vaid nt 1. ja 4. või 2. ja 3. silinder? 4-2-1 kolle ja lõppu ei kannata ka kuidagi panna ruumi poolest ja see vist oleks juba ka liiga kaugel enivei.. (u 60-70 cm peast)
Peeter
Müüa palju erinevaid juppe 88-92 Civic / CRX / Concerto / Shuttle - Küsi julgelt...
Re: rumalad küsimused...
Kui paigaldada lambda 4 silindri peale, keskmistab ta näidu enivei. Kui pihustid pole eelnevalt kontrollitud, on väga tõenäoline, et näiteks lambda näit 1:14.7 tähendab ühes silindris 1:14.5 segu ja teises 1:15.0.
Ühesõnaga - täpsus jääb sama.
Ainus probleem, mis ma näen, on see, et kui mõni mitte-mõõdetavatest silindritest vahele jätab, ei ole lambda näitu vaadates seda võimalik tuvastada, muus osas ma usun vahet ei ole, saab masina sama hästi seadesse sellise lambda paigutusega.
Ühesõnaga - täpsus jääb sama.
Ainus probleem, mis ma näen, on see, et kui mõni mitte-mõõdetavatest silindritest vahele jätab, ei ole lambda näitu vaadates seda võimalik tuvastada, muus osas ma usun vahet ei ole, saab masina sama hästi seadesse sellise lambda paigutusega.
Lauda nitro
Re: rumalad küsimused...
Sooviks paarile küsimusele vastus mis on seotus Saab 900 2.0t 136kw mootoriga.
Esiteks oleks küsimus selle mootori kolbide kohta, et kuna suveks oleks plaan natuke mootorit järgi aitada ja jõudu saada sinna 200kw ligidale, et kas on mõtet sinna sisse muretseda kohe ka sepiskolvid, või kannatavad originaal kolvid selle jõu veel ära?
Ja teiseks küsimuseks oleks, et kuidas on lood selle originaal turboga? Palju selle originaal turbo tootlikus üldse võib olla ja kas oleks mõtekam hoopis vähe suurem/kangem turbo peale muretseda ja selleks eraldi kollektor lasta keevitada?
Esiteks oleks küsimus selle mootori kolbide kohta, et kuna suveks oleks plaan natuke mootorit järgi aitada ja jõudu saada sinna 200kw ligidale, et kas on mõtet sinna sisse muretseda kohe ka sepiskolvid, või kannatavad originaal kolvid selle jõu veel ära?
Ja teiseks küsimuseks oleks, et kuidas on lood selle originaal turboga? Palju selle originaal turbo tootlikus üldse võib olla ja kas oleks mõtekam hoopis vähe suurem/kangem turbo peale muretseda ja selleks eraldi kollektor lasta keevitada?
Re: rumalad küsimused...
Mootor kannatab lõdvalt selle 200kw ära.
Eeldades, et sul on garreti t25 turbo, siis mõtekam oleks panna suurem turbo kohe peale.
kui on üle 94a. uuem 900, siis sellele peaksid saama paigaldada 9-5 aero pealt td-04 turbo(Mõningaste ümberehitustega)millega saad selle 200kw ilusti kätte. Lihtsalt ajus tuleb soft ära vahetada, koos turborõhu solenoidi convertimine trionic 5 klapi pealt trionic 7 klapi peale.
trionic 5 klapp ei kannata rõhu tõstmist välja ning hakkab sul kas overboostima ja igal võimalusel fuel cutoffe tekitama või ei anna üldse enam rõhku peale.(Progemine on kuskil 45eur ning klapp on saadaval uuest peast Viking Motorsis 50euro tuuris.)
Ühed vennad kelle kätte tasub mootori aju ümberseadistamisele viia on CR performance poisid Tallinnas. http://performance.cr.ee/" onclick="window.open(this.href);return false;
Eeldades, et sul on garreti t25 turbo, siis mõtekam oleks panna suurem turbo kohe peale.
kui on üle 94a. uuem 900, siis sellele peaksid saama paigaldada 9-5 aero pealt td-04 turbo(Mõningaste ümberehitustega)millega saad selle 200kw ilusti kätte. Lihtsalt ajus tuleb soft ära vahetada, koos turborõhu solenoidi convertimine trionic 5 klapi pealt trionic 7 klapi peale.
trionic 5 klapp ei kannata rõhu tõstmist välja ning hakkab sul kas overboostima ja igal võimalusel fuel cutoffe tekitama või ei anna üldse enam rõhku peale.(Progemine on kuskil 45eur ning klapp on saadaval uuest peast Viking Motorsis 50euro tuuris.)
Ühed vennad kelle kätte tasub mootori aju ümberseadistamisele viia on CR performance poisid Tallinnas. http://performance.cr.ee/" onclick="window.open(this.href);return false;
Saab 9000 2.3 turbo 94. Stage 2