37. leht 49-st

Postitatud: 01.06.2009 14:39
Postitas taxu
Mihkel kirjutas:...Boosti muidugi käiguvahetusel taha ei saa lasta, kuna siis on ilmselt pilpad jälle.
Aga õpin juba vaikselt rahulikult käiku vahetama ja alles siis tallama...
Sa siis käiguvahetusel sidurit ei kasuta vä? Mis see boost siia puutub kui sidur lahti on? Sama moodi, ega kui sa ka siduri partsuga päästaksid, siis ikka ei mõjuta boost midagi- mootori inerts lajatab siis kastile ja see sõltub puhtalt hetke pööretest millega ta ringi vehib. Või sa äkki ei lase gaasi maha käigu vahetamisel?
Igatahes, kui tahad turvaliselt kulgeda, siis lihtsalt hella sidurijalga vaja. Sest seda ei saa vist soovitada, et vaheta ainult madalatel pööretel käike. See pole enam sõitmine siis.

Postitatud: 01.06.2009 15:39
Postitas Mihkel
No oleneb käiguvahetuse kiirusest, kui kiiresti boost üles tuleb.
Flatshift aitaks ka kaasa sellele.
Ma tahtsin lihtsalt öelda, et normaalselt kiiresti sõitmisks käiku ei saa vahetada.
Sellise käiguvahetusega on 0-100 kiirendus ka ilmselt ~2s viletsam kui ta võiks olla (arvestades ka esimese käiguga startimist).

Viimased logid Bemmi ja launch controliga näitasid, et mul Bemmil kukkus boost 0.5bar peale käiguvahetusel, mitte nulli.
Kui ma muidugi logi valesti ei lugenud, pani ennast ka imestama.

Postitatud: 09.06.2009 0:30
Postitas dizze
Vist nägin täna seda autot Pirital. :)
Kaugelt tundus küll muhe!
Jutustama kahjuks ei jõudnud...

Postitatud: 09.06.2009 9:30
Postitas Mihkel
Pole see auto eilse päeva jooksul Pirital käinud, seisis enda silma all garaažis terve õhtu. :)

Postitatud: 09.06.2009 13:11
Postitas dizze
Olingi ise raudselt kindel, et tegu pole sinuga.
Üks tuttav väitis, et raudselt sinu masin.
Nii, et seal seisi mõni teine muhe subaru.
Mingi väga huvitava esistangega ja number oli ees peaaegu nähtamatu.

Postitatud: 09.06.2009 13:17
Postitas RFL
OT, aga Dmitri Petšinkin siis arvatavasti.

Postitatud: 10.06.2009 15:24
Postitas Mihkel
Täna sai otsustatud suhteliselt soodsa pakkumise tõttu D2 coile proovida.

Tegu siis D2 Racing Street versiooni coiloveritega. Tänaval sõitu ehk kannatavad, rallis ei pidavat kestma.

Pilt Pilt Pilt Pilt

Postitatud: 10.06.2009 16:27
Postitas KungLao
kle kui vahetama hakkad ja viitsid, siis võiksid kaalu vahet kaaluda, orignaal sys ja coili vahel.

Postitatud: 10.06.2009 21:04
Postitas parm
Mihkel kirjutas:Täna sai otsustatud suhteliselt soodsa pakkumise tõttu D2 coile proovida.

Tegu siis D2 Racing Street versiooni coiloveritega. Tänaval sõitu ehk kannatavad, rallis ei pidavat kestma.

Pilt Pilt Pilt Pilt


Tere,

Saab kasutada küll, tuleb amort lahti võtta ja õli ära vahetada, see mis originaalis sees on, on korralik tavott ja ei saagi töödata.

Kui korralik õli sees, on D2-d samaväärsed muude tootjate coilidega. Samamoodi on D2-le saada lai valik jäigemaid-pehmemaid vedrusid ning varuosasid, nii et eit teki mingeid probleeme.

D2 on siiski entry level kit, ei tasu hakata võrdlema kordades kallimate Öhlins,Proflex,Bilstein jms komplektidega.

Olavi

Postitatud: 11.06.2009 0:07
Postitas Mihkel
Kaalusin huvi pärast coilid ära ka, esimesed on 4.80kg per püstak, tagumised on 4.95kg per püstak.

Postitatud: 14.06.2009 1:30
Postitas Mihkel
Sai täna esimesed coilid alla visatud, homme jõuab tagumised ka ilmselt alla panna.
Esmamuljed päris head, ei saagi aru, et auto väga jäigemaks läks, muidugi amordid kõige pehmemas astmes ka.
Auto hetkel 20mm madalam kui enne ning proovisõidul selgus, et peab vedrude preload-i veidi peale keerama, umbes 10mm vast.
Keerates vajub vedrustus veidi läbi ja rehv käib vastu tiivaserva.
Meeldiv oli muidugi see, et vedru hakkab alles kõrgemalt kui velg, seega velje mahutamisprobleemi ees pole ja püstakuga pea 20mm vahet.
Siiralt loodan, et tagant asi sama kergelt laheneb, siis oleks super.
Sõidu ajal oli päris meeldiv see, et boosti tekkides auto enam esiosa taevasse ei tõstnud, vaid lendas madalalt :p

Mõned pildid ka esimete installist:
Pilt Pilt Pilt
Pilt Pilt Pilt
Pilt Pilt

Postitatud: 14.06.2009 22:09
Postitas eclipse
kuidas sellel uniballid? väga jäigad?

Postitatud: 15.06.2009 0:38
Postitas Mihkel
Täna sain tagumised ka alla ja olen veidi sõitnud, ei ole nagu hullu midagi.
Väga suurt vahet ei olegi jäikuses võrreldes eelmise setupiga.
Keerasin kõigile vedrudele ~10mm preload-i ka peale, et kurvis väga kergelt läbi ei vajuks, kuna rehvid ja tiivaservad suht lähestiku.
Amortide jäikus hetkel täiesti nulli keeratud, need peaks ka vast prooviks mingi hetk keskmisse asendisse ehk 16 nõksu keerama.
Taga vedrustuses üleval nagu koliseb konarlikul teel midagi, aga aru ei saa mis seal koliseda võiks.
Kas uniball-id äkki teevad häält aukudes?
Õnneks Subaru on selline auto, et seal on ka muid naginaid ja kobinaid ebatasasel teel lisaks vedrustusele.
Tegu ei ole ju ikkagi luksusautoga :-D

Tagumised coilid lähevad ka ilusti velgedest mööda ~5mm varuga.
Võib vist öelda, et coilide ja velgede comboga joppas ikka väga hästi.
Tagumised rehvid on parajalt 3mm tiivaservadest eemal ka, seega ei tohiks ka mitme inimesega koopasse käia.
Panin auto kõrguse nii, et parajalt näpp rehvi ja tiivaserva vahele mahuks.
Esimesed rehvid käivad vist järsemates ja konarlikemates kurvides veidi vastu logarit aga eks elab üle, kõrgemaks küll autot tõsta ei taha ja preload-i ka rohkem keeerata ei taha, kisub liiga jäigaks ära siis.
Võiks ikka vedrudel mingi käigumaa ka olla. Ehk aitab veidi amortide jäikuse peale keeramine.
Nüüd vaja veel lähipäevidel sillastendi külastada, kui otsustan, et antud kõrgus autole on hea ja rohkem muudatusi plaanis teha pole.

Järgnevalt vaja siis veidi mootori tööd analüüsida ja vaadata, kust saaks selle turboga veel veidi jõulisa näpistada.

Postitatud: 15.06.2009 1:41
Postitas tann15
Et varsti siis pane kalendrisse käigukasti vahetus jälle :lol:
Järgnevalt vaja siis veidi mootori tööd analüüsida ja vaadata, kust saaks selle turboga veel veidi jõulisa näpistada.

Postitatud: 18.06.2009 0:43
Postitas Mihkel
Mõni pildike autost koos coilidega:
Pilt Pilt Pilt Pilt