Katsusin seda täna, ning soovitaks ühte asja:RICE BURNER kirjutas:See on puhtalt meie enda aretus, mida sai pikalt läbi mõeldud.
Alumine plekk pildil koorib väntvõlli õlist puhtaks ja suunab õli pildil üleval asuva pleki peale, mis juhib õli juba võtturi juurde.
Kõveraks painutatud ribad juhivad loksuvat õli alati põhja keskele võtturi juurde ning samas takistab õli loksumist ülesse. Vähemalt teoreetiliselt.
Lisaks suurenes maht umbes 3-4l
PS. tegemist on drag racing autoga, mis kurvi ei sõida ja seetõttu on vann ka nii ehitatud.
Tagumised nurgad koonusesse, ehk siis kui pann all, siis tagumine alumine osa oleks \_o_/ lõikega mitte |__o__| Mingi nii 20mm panni põhjast.
See aitaks sumpis oleva tilga äärtest õlivõtturi juurde ka kõige ekstreemsematel juhutdel, aga õlikoguse kadu oleks nii 0.2 liitrit.