Nissan 300zx Viljar

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
Fog
Postitusi: 279
Liitunud: 11.09.2007 20:50
Asukoht: Talsinki

Postitus Postitas Fog »

RICE BURNER kirjutas:See on puhtalt meie enda aretus, mida sai pikalt läbi mõeldud.
Alumine plekk pildil koorib väntvõlli õlist puhtaks ja suunab õli pildil üleval asuva pleki peale, mis juhib õli juba võtturi juurde.
Kõveraks painutatud ribad juhivad loksuvat õli alati põhja keskele võtturi juurde ning samas takistab õli loksumist ülesse. Vähemalt teoreetiliselt.
Lisaks suurenes maht umbes 3-4l

PS. tegemist on drag racing autoga, mis kurvi ei sõida ja seetõttu on vann ka nii ehitatud.
Katsusin seda täna, ning soovitaks ühte asja:
Tagumised nurgad koonusesse, ehk siis kui pann all, siis tagumine alumine osa oleks \_o_/ lõikega mitte |__o__| Mingi nii 20mm panni põhjast.

See aitaks sumpis oleva tilga äärtest õlivõtturi juurde ka kõige ekstreemsematel juhutdel, aga õlikoguse kadu oleks nii 0.2 liitrit.
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Tagumised nurgad koonusesse, ehk siis kui pann all, siis tagumine alumine osa oleks \_o_/ lõikega mitte |__o__| Mingi nii 20mm panni põhjast.

See aitaks sumpis oleva tilga äärtest õlivõtturi juurde ka kõige ekstreemsematel juhutdel, aga õlikoguse kadu oleks nii 0.2 liitrit.
Meil tuleb see ju koonusesse!? Sa lihtsalt põhjaplekki ei näinud.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Kasutaja avatar
Fog
Postitusi: 279
Liitunud: 11.09.2007 20:50
Asukoht: Talsinki

Postitus Postitas Fog »

RICE BURNER kirjutas:Meil tuleb see ju koonusesse!? Sa lihtsalt põhjaplekki ei näinud.
Ei näinud jah, Selge, siis kõik bro. Lihtsalt jäin mõtlema selle üle, ning kujutasin korra silmeette mootori väände kiirendamisel ning tulemuse, kuidas hoolega kogutud õli ühte põske jääb.
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233
pr8
Postitusi: 168
Liitunud: 06.01.2008 19:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas pr8 »

Loodetavasti mõtled koguse peale ka. Näiteks Pro Modil on wet sump korral õlipann 12 liitrit + 3 liitrine akumulaator, mis kõikumisi tasandab. Ehk kokku 15L.

http://www.accusump.com/

Tavaliselt on põhiprobleem varju lahtitõmbamisel ettelendav õli, pickup kuival, rõhk 0 jne. Selle tarvis siis accusump ongi peamiselt.
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Accusump on välja vaadatud küll, kuid tellimiseni pole veel jõudnud.
Täna sai õlivann valmis ja ootab paigaldamist ja proovimist auto külge.
Maht suurenes 3,5l, mis on päris palju ja aitab asja parandada küll.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Uus pann saigi külge.
Pilt
Saalelõtkud, milledega oli palju jamamist.
Pilt
ARP L19 tikud
Pilt
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Kuna ARP L19 kaanepoldid saabusid lõpuks, siis pidasin vajalikuks kiirelt mootor kokku lapata ja vahele tõsta.
Reede hilisõhtul oli seis selline:
Pilt
Pilt
Täna pühapäeval:
Pilt

Õlirõhk olemas ning mootor komplektselt vahel
Paigaldada jääb veel sisselaske kolle ja kütusesüsteem, mis võtavad veel mõned tunnid ja saabki etanoli sisse valada ja nuppu vajutada. :x
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
ahto42
Postitusi: 598
Liitunud: 24.07.2006 12:25
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ahto42 »

Endale ka ikka :lol: ;)
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Kasutaja avatar
Fog
Postitusi: 279
Liitunud: 11.09.2007 20:50
Asukoht: Talsinki

Postitus Postitas Fog »

No kus on update. Või niitis piiritus kogu rivi jalapealt maha? :)
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233
vlzman
Postitusi: 105
Liitunud: 14.02.2009 15:18
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas vlzman »

Andke mehele aega atra seada, siseinfo räägib, et Luule Žaavornok tegeleb just filmi monteerimisega :)
Buick GN stage II
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Nonii.
Täna hommikul oli selge, et käivitus toimub ja kogu meeskond käis kordamööda autot näppimas, et enne õhtut saaks selle oodatud liigutuse ära teha
Lõpuks siis saabus aeg, kui sain autosse istuda ja mõnusalt nuppu vajutada.

Muidugi olid mõned küsimärgid seoses õlisurvega, suurte pihustite suutlikus opereerida madalal pöördel ja muud lekked ja temperatuurid, mis on uue mootoriga alati küsimärgi all.
Üllatus oli see, et sama bensiiniregulaatoriga ja uue kütusepumbaga oli rõhk peaaegu kaks korda suurem, kui varem kahe Bosch 044,ga.
Aga käima me saime ja tühikäigul 1000rpm polnud mingit probleemi AF 14:1 seadistada.
Mootor töötas ilma kõrvaliste helideta, eeskujuliku õlisurve ja kontrollitud temperatuuril.
http://www.youtube.com/watch?v=6nmNxo4KZwg

Homme siis õli välja ja filter lahti, et näha, kas kõik läks nii, nagu soovitud ja siis võib loodetavasti võidusõit 2010 alata.
8 on kindlasti tulemas :x
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
pr8
Postitusi: 168
Liitunud: 06.01.2008 19:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas pr8 »

14:1 siis bensiiniga ikka ???

Ja ei pea tingimata 1000 rpm olema, näiteks Top Fuelil on tühikäik 2600 ja alkomootorid kehvemad pole ka.

Mis küünlad on? Sädevahe, heat range?

Mis tempi puutub, siis meil metanooliga käis esmane mootorisoojendamine nii, et sai kütusekraan osaliselt kinni keeratud, s.t. segu ülilahja, alles siis hakkas temp tõusma. Vabalthingav alkomootor ei kuumene never-ever üle, isegi kõige hullemaks kuumutajaks oleva Roots-bloweriga ei saanud finishis 200F'gi kätte.
Kasutaja avatar
Fog
Postitusi: 279
Liitunud: 11.09.2007 20:50
Asukoht: Talsinki

Postitus Postitas Fog »

pr8 kirjutas:14:1 siis bensiiniga ikka ???
Progeajud enamasti on bensiiniõgijatele mõeldud, ning kas ei saa, või lihtsalt pole veel "numbrid vahetatud" alko jaoks. ehk siis praegune 14.7:1 tähendab stoichiometrikut ka etanooli puhul.
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Ja ei pea tingimata 1000 rpm olema
Miks ei pea? Kui tehnika võimaldab, siis tuleb see võimalikult madalal hoida.
Küünlad on Denso IK31 , mille vahe on meil 0,5mm

Fogil on õigus, et 14.7:1 tähendab stoichiometrikut ka etanooli puhul. Ei pea leiutama, vaid saad harjumuspäraseid numbreid jälgida.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

RICE BURNER kirjutas:Fogil on õigus, et 14.7:1 tähendab stoichiometrikut ka etanooli puhul. Ei pea leiutama, vaid saad harjumuspäraseid numbreid jälgida.
Kõigil õigus, aga pr'il ikka rohkem õigus.
Segukell, mis näitab bensiini reziimil 14:1, tähendab et lambda on 0.95. Lambda ei sõltu kütusest, aga AFR on nüüd etanooli puhul 8.6:1, mis on samuti loomulikult tiba alla stoichi.

Huvitav, miks regulaator end ise paika ei reguleerinud. Kui oletaks, et regulaator oli mingis lõppasendis, ja rohkem vedru avada ei lase siis...
Tahaks ju loota, et regulaatori töö on reguleerida olenemata millesti. Aga võib olla ka tööpõhimõte selline, et voolavuse langedes ta küll reguleerib, aga tagasivoolu rohkem ta ise lahti ei keera, kui tähikäigul vaja.
Soovitaks tagasivool üle kontrollida... Kuigi kaldun arvama, et see tööpõhimõte ongi selline, ja sel juhul saab arvutada välja uue pumba voolavuse suhte, võrreldes eelmisega....
uus voolavus = SQRT(uus rõhk / vana rõhk)
uus rõhk / vana rõhk = 200%
uus voolavus = SQRT(200%) = 141%
Uue pumba voolavus tühikäigu-rõhuga on 41% rohkem kui vanal pumba voolavus.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Vasta