37. leht 50-st
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 25.07.2013 13:31
Postitas mitsu_manic
Kah väike küss.
Tühikäigul segu 10.8-11.
Nii kui natuke boostima juba hakkab, läheb segu alla 10, väikseim nähtud number 9.5. Segukellaks poeuus Innovate LC-1, Boschi WB-ga.
Küsimus: kas liig rikka seguga on detonatsioon ikkagi reaalne oht? Süüde on keeratud palju hilisemaks, kui ilusal tühikäigul olla võiks. Kohapeal tuuritades paugub ka sumbuti, ehk siis süüde rikas ja hiline (kuid turbo punane ei ole) Vaikselt meelitades saab boostiga 12-12.5 seguga pöördeid ka kõrgemale. Kui järsku anda, tõmbab segu alla 10 ning jätab vahele.
Süüdet varasemaks pannes asi muutus tiba paremaks, kuid väga palju ei julge varaseks tuua. Stock süütetabel.
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 25.07.2013 16:23
Postitas Maik
mitsu_manic kirjutas:Kah väike küss.
Tühikäigul segu 10.8-11.
Nii kui natuke boostima juba hakkab, läheb segu alla 10, väikseim nähtud number 9.5. Segukellaks poeuus Innovate LC-1, Boschi WB-ga.
Küsimus: kas liig rikka seguga on detonatsioon ikkagi reaalne oht? Süüde on keeratud palju hilisemaks, kui ilusal tühikäigul olla võiks. Kohapeal tuuritades paugub ka sumbuti, ehk siis süüde rikas ja hiline (kuid turbo punane ei ole) Vaikselt meelitades saab boostiga 12-12.5 seguga pöördeid ka kõrgemale. Kui järsku anda, tõmbab segu alla 10 ning jätab vahele.
Süüdet varasemaks pannes asi muutus tiba paremaks, kuid väga palju ei julge varaseks tuua. Stock süütetabel.
Mismoodi see stock süütetabel on ,kui sa paned seda varajasemaks ja hilisemaks ?
Liig rikka seguga autol pole lihtsalt jõudu,deto piir tuleb ikkagi ju endal üles leida ...
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 25.07.2013 16:49
Postitas mitsu_manic
Süüdet saab keerata nuka otsast nukaandurist(CAS). Nagu jagajat.
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 28.07.2013 15:59
Postitas rosco
Mul on Autometeri pro comp WB komplekt, sellel on eraldi väljund dataloggeritele,ajudele 0-4v.
Samuti on mul G60 aju , digifant 1, millel ilmselgelt lambda sensori sisend 0-1v, nagu NB-l tavaliselt on.
Lihtsalt igaksjuhuks küsin üle, et neid koos tööle ei saa kuidag? Või on kuidagi võimalik see 0-4v teisendada 0-1 voldiks?
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 29.07.2013 10:22
Postitas IvarR
rosco kirjutas:Mul on Autometeri pro comp WB komplekt, sellel on eraldi väljund dataloggeritele,ajudele 0-4v.
Samuti on mul G60 aju , digifant 1, millel ilmselgelt lambda sensori sisend 0-1v, nagu NB-l tavaliselt on.
Lihtsalt igaksjuhuks küsin üle, et neid koos tööle ei saa kuidag? Või on kuidagi võimalik see 0-4v teisendada 0-1 voldiks?
Seda peaksid uurima tootja manualist.
Üldiselt on WB kontrolleritel 2 väljundit mida saad konfida. Peaks ka simulated NB outputi saama teha.
IvarR
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 08.08.2013 19:46
Postitas carl93
Master003 kirjutas:junsu kirjutas:Master003 kirjutas:Kas keegi eestis müüb selliseid vidinaid?

Müüb.
Kavial oü.
Kuidas seda meie keeles nimetatakse?
Sellist sidurit kasutatakse ka hüdropumba ja elektrimootori vahel.Ehk kui pumpa käivitada, ei hakka ta pumpa lõhkuma.Töötab sama moodi nagu kardaani leevendi.Hüdroscandis peaks ka neid saadaval olema.
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 30.08.2013 12:38
Postitas carl93
Mis siis juhtub, kui panna suurele kuumakojale väiksem tiivik? Minu mõistus ütleks, et gaasid ei aja nii efektiivselt tiivikuid ringi. Kuumapoole tiivik ei käi võlli küljest eraldi ära, nagu külmapoole oma? kust kohast võiks uurida võlle, äkki kellegil pakkuda?
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 31.08.2013 12:29
Postitas rein
carl93 kirjutas:Mis siis juhtub, kui panna suurele kuumakojale väiksem tiivik? Minu mõistus ütleks, et gaasid ei aja nii efektiivselt tiivikuid ringi. Kuumapoole tiivik ei käi võlli küljest eraldi ära, nagu külmapoole oma? kust kohast võiks uurida võlle, äkki kellegil pakkuda?
Küsiks mida Sa võlliga edasi teed?
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 31.08.2013 15:20
Postitas rosco
IvarR kirjutas:rosco kirjutas:Mul on Autometeri pro comp WB komplekt, sellel on eraldi väljund dataloggeritele,ajudele 0-4v.
Samuti on mul G60 aju , digifant 1, millel ilmselgelt lambda sensori sisend 0-1v, nagu NB-l tavaliselt on.
Lihtsalt igaksjuhuks küsin üle, et neid koos tööle ei saa kuidag? Või on kuidagi võimalik see 0-4v teisendada 0-1 voldiks?
Seda peaksid uurima tootja manualist.
Üldiselt on WB kontrolleritel 2 väljundit mida saad konfida. Peaks ka simulated NB outputi saama teha.
IvarR
Autometeril igatahes seda võimalust pole. Autometer ise ütleb vabanduseks, et see ei ole nagunii kõige täpsem ja siis nad külge ei pookinud.
Autogauge smoke boosti kellel osuti näitu annab korrigeerida? Istub teine nullpunktist tsut allpool. Kokkupuuteid?
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 01.09.2013 1:47
Postitas ValgeKotkas
Pirn taga pole liiga kaugele surutud juhuslikult? See tavaliselt nihutab nõela.
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 04.09.2013 16:43
Postitas carl93
rein kirjutas:carl93 kirjutas:Mis siis juhtub, kui panna suurele kuumakojale väiksem tiivik? Minu mõistus ütleks, et gaasid ei aja nii efektiivselt tiivikuid ringi. Kuumapoole tiivik ei käi võlli küljest eraldi ära, nagu külmapoole oma? kust kohast võiks uurida võlle, äkki kellegil pakkuda?
Küsiks mida Sa võlliga edasi teed?
Kuna võllil murdus külmapoole keerme osa ära, siis ei saa enam seda kasutada.
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 04.09.2013 20:49
Postitas jeff01
carl93 kirjutas:rein kirjutas:carl93 kirjutas:Mis siis juhtub, kui panna suurele kuumakojale väiksem tiivik? Minu mõistus ütleks, et gaasid ei aja nii efektiivselt tiivikuid ringi. Kuumapoole tiivik ei käi võlli küljest eraldi ära, nagu külmapoole oma? kust kohast võiks uurida võlle, äkki kellegil pakkuda?
Küsiks mida Sa võlliga edasi teed?
Kuna võllil murdus külmapoole keerme osa ära, siis ei saa enam seda kasutada.
Ilmselt mōeldi seda, et kas sa selle ka kuidagi tasakaalu saad vōi kōlbab see turbo pärast vaid paadiankruks.
Turbo tolerantsid on nii kriitiline teema, et ma ei raiskaks millegi sellisega aega.
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 11.09.2013 8:17
Postitas cobra
mul probleeme jahutusega, bmw M30 moto. Paugutates temp ülesse ja üks 14" odavama????? poolne vent ei suuda jahutada, pigem temp kerkib, aitab vaid jahutusring autoga. radikas on tutikas M30 enda originaal.
Vent siis see:
http://www.autotune.fi/tuote/395/flekti-14" onclick="window.open(this.href);return false; eks ta spali replika ole. On õigesti ühendatud, proovinud nii üht, kui ka teistpidi, vent asub siis eespool radikat.
Või tuleks osta kallim, näiteks mishimoto vendikas?
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 11.09.2013 8:34
Postitas kivimugi
M30 on suur kolakas ja mitte parima jahutusega. Paugutades? Ntx drifti autodel sama motoga kannatab ca 5min maks paugutada siis temp juba 120 kanti.
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 11.09.2013 11:04
Postitas KaroK
Vent võiks olla radika taga ja vendil võiks ideaalis olla ka koda.
Lisaks saab jahutusprobleemide leevendamiseks teha kapoti sisse ava, kust vendi tagant õhk välja pääseb.
Terv