Megasquirt
Re: Megasquirt
minu viidatud pöòrded olid ms 1 ga.
tuttaval käis ms1 probleemideta üle 9000 kuid 36 triggeriga
tuttaval käis ms1 probleemideta üle 9000 kuid 36 triggeriga
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: Megasquirt
Kui kasutad FOSSIILSET MS1-te, siis tekib mälu järgi MS-1 ja 60-2 rattaga probleem seal 7000rpm kandis.
Vähemalt stim-iga sai kunagi testitud aga ei ole juba aastaid MS1-ega kokku puutunud.
Varsti paar tükki vaja üle kontrollida/remontida kui aega tekib, siis võin huvi pärast uuesti kontrollida.
Miks teil süütekivid üldse mööda trükiplaadi radu ühendatud on, et need maha põlevad???
Igasugu maha põletamisi on väga kerge teha ka valede süüte juhtimise settingutega mootorit ringi ajamatagi,
piisab vaid süüte sisse keeramisest, et ajust dzinn kätte saada.
Lugege ikka enne hoolikalt manuale, kui elus esimest korda neid settiguid muutma hakkate, tuleb kasuks.
Paraku Eesti mees loeb manuali üldjuhul siis kui asi tehtud/koos on või kui midagi lootusetult pees on.
Mõnedel on kombeks süütekivid väikse originaal radika külge panna või veel hullem teisele poole plaati veel väiksema alu tüki külge.
See ei ole IMO hea mõte, linnavahel on jah süüteimpulsid suht harvad aga kui nüüd keegi peaks kuskile rajale ronima ja
10 ringi pidevalt 5000+ rpm laskma, siis tahavad need kivid ka reaalset jahutust saada.
Mina isiklikult installin kõik süütekivid eraldi trükiplaadiga otse korpuse külge, väga harva kui on tõesti ainult 1 kivi plaadil ja
väheste silindritega mootor kasutan originaal kivi asukohta.
Lisaks on korpuse küljes suurem jahutuspind kivile, et ka valede settingutega on kivi maha põletamise oht väiksem.
Vähemalt stim-iga sai kunagi testitud aga ei ole juba aastaid MS1-ega kokku puutunud.
Varsti paar tükki vaja üle kontrollida/remontida kui aega tekib, siis võin huvi pärast uuesti kontrollida.
Miks teil süütekivid üldse mööda trükiplaadi radu ühendatud on, et need maha põlevad???
Igasugu maha põletamisi on väga kerge teha ka valede süüte juhtimise settingutega mootorit ringi ajamatagi,
piisab vaid süüte sisse keeramisest, et ajust dzinn kätte saada.
Lugege ikka enne hoolikalt manuale, kui elus esimest korda neid settiguid muutma hakkate, tuleb kasuks.

Paraku Eesti mees loeb manuali üldjuhul siis kui asi tehtud/koos on või kui midagi lootusetult pees on.

Mõnedel on kombeks süütekivid väikse originaal radika külge panna või veel hullem teisele poole plaati veel väiksema alu tüki külge.
See ei ole IMO hea mõte, linnavahel on jah süüteimpulsid suht harvad aga kui nüüd keegi peaks kuskile rajale ronima ja
10 ringi pidevalt 5000+ rpm laskma, siis tahavad need kivid ka reaalset jahutust saada.
Mina isiklikult installin kõik süütekivid eraldi trükiplaadiga otse korpuse külge, väga harva kui on tõesti ainult 1 kivi plaadil ja
väheste silindritega mootor kasutan originaal kivi asukohta.
Lisaks on korpuse küljes suurem jahutuspind kivile, et ka valede settingutega on kivi maha põletamise oht väiksem.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: Megasquirt
Manuali lugemise kohapealt pani Mihkel 100% täkkesse :D loetakse alati ikka siis kui käima ei saa. Peaks enne lugema ikka. Samas lihtsam on sellest manualist aru saada kui reaalselt samal ajal ka miskit teed.
Mul on süütekivid eraldi alu riba peal mis on selle teise trükkplaadi peal ja ühendatud on juhtmetega. Need võivad seal ilmselt siis rajal üle kuumeneda nagu ma aru saan?
E: Kas ma olen õigesti aru saanud, et MS1 võimaldab ka kuue pooli juhtimist ehk et on võimalik 6 silindriga COP kasutada?
Oliver
Mul on süütekivid eraldi alu riba peal mis on selle teise trükkplaadi peal ja ühendatud on juhtmetega. Need võivad seal ilmselt siis rajal üle kuumeneda nagu ma aru saan?
E: Kas ma olen õigesti aru saanud, et MS1 võimaldab ka kuue pooli juhtimist ehk et on võimalik 6 silindriga COP kasutada?
Oliver
audi 200
Re: Megasquirt
Oskab nüüd keegi öelda mõne tootekoodi IAT ja CLT sensori jaoks? Et lähen poodi ja tootekoodi järgi saaks ära tellida, sooviks siis vastavalt kogemustele, GM IAT sensorid pidid kiired olema.
E30 335T, E30 327, Lexus LS460, Audi A6 C7 ja 2101 :)
Re: Megasquirt
http://www.bosch.com.au/content/languag ... rature.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;cobra kirjutas:Oskab nüüd keegi öelda mõne tootekoodi IAT ja CLT sensori jaoks? Et lähen poodi ja tootekoodi järgi saaks ära tellida, sooviks siis vastavalt kogemustele, GM IAT sensorid pidid kiired olema.
Ma kasutan Bosch 0280130085, maksis forsis 16€.
2.3L 10v MS3+MS3X COP
Re: Megasquirt
paljud kasutavad siis GM originaal koode: TX3 ja AX1, sai ka need tellitud.
Keegi tahab mulle müüa Bip373 kivi? Kust oleks võimalik saada?
Vastan jälle ise, tundub et lähim on osta kivi soomest 10 euri tükk.
Probleem: ühendades MS 2-e ära, ilma et voolu järgi paneks, siis paneb kütuse pumba relee tööle, 37 pinni alt annab välja massi, kas midagi on jootmisel valesti läinud?
Keegi tahab mulle müüa Bip373 kivi? Kust oleks võimalik saada?
Vastan jälle ise, tundub et lähim on osta kivi soomest 10 euri tükk.
Probleem: ühendades MS 2-e ära, ilma et voolu järgi paneks, siis paneb kütuse pumba relee tööle, 37 pinni alt annab välja massi, kas midagi on jootmisel valesti läinud?
E30 335T, E30 327, Lexus LS460, Audi A6 C7 ja 2101 :)
Re: Megasquirt
Midagi on nihu jah, pump peaks töötama ainult kolmel juhul:cobra kirjutas: Probleem: ühendades MS 2-e ära, ilma et voolu järgi paneks, siis paneb kütuse pumba relee tööle, 37 pinni alt annab välja massi, kas midagi on jootmisel valesti läinud?
1) süüte sisselülitamisel lööb pump paar sekundit, et rõhku üles saada
2) triggerwheelist peab signaali tulema. Kui trigger lahti ühendada siis käiamise ajal ei tohi pump lüüa.
3) tunerstudio abiga pumba väljundi testrežiimi käivitamisel.
2.3L 10v MS3+MS3X COP
Re: Megasquirt
Kas keegi viitsiks lolli aidata, puust ja punaseks:
Oleks vaja MS1v2.2`le Extra peale lasta, aga ma ei saa hakkama sellega.
Oleks vaja MS1v2.2`le Extra peale lasta, aga ma ei saa hakkama sellega.
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Impreza STi `06
Re: Megasquirt
Oskab keegi öelda mitu kraadi on BMW M20B25 originaal triggerwheeli puuduva hamba koht enne ÜSS-i. Triggerwheel siis 60-2.
Veermikuproff OÜ
Re: Megasquirt
84 kraadi.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Megasquirt
Probleem selline, et madalal pööretel ja suurel koormusel tekib sync loss mille peale kaob süüde üheks sekundiks ära. Testisin triggerit igatepidi ja igal pöördel, ei mingit sync lossi, aga nii kui mootor koormust saab on sync loss käes. Kas võib olla, et küünal ei suuda suure rõhu all süttida ja lööb sädeme kuhugi juhtmetesse?
- Manused
-
- syncloss.gif
- (191.83 KiB) Pole veel allalaaditud
2.3L 10v MS3+MS3X COP
Re: Megasquirt
http://www.megamanual.com/ms2/V3assemble.htm" onclick="window.open(this.href);return false; järgi pandud kokku siis Megasquirt 2 v3.0 ja peale sammu 66 (http://www.megamanual.com/ms2/V3assemble.htm" onclick="window.open(this.href);return false;) lõpuni joodetud ja nüüd tööle ei hakka ega voolu sisse ei võta. JimStim on korras ja töötab. Samuti ka enne 64 joote sammu tehtud kontroll töötas. EI ole saanud ei voolu ega ülepinget.
Nüüd mingit aega seisnud (alates märtsi kuust). Kas keegi oskaks aidata? milles võib olla viga või probleem?
Oleksin nõus ka natukene maksma kui keegi korda teeks või asjalikku nõu annaks mis asja tööle paneks!!!
Viga üles leitud- radika olin pannud nii, et komponendid lühises olid. Peale väikest parandust asi toimib!
Nüüd mingit aega seisnud (alates märtsi kuust). Kas keegi oskaks aidata? milles võib olla viga või probleem?
Oleksin nõus ka natukene maksma kui keegi korda teeks või asjalikku nõu annaks mis asja tööle paneks!!!

Viimati muutis nonemo666, 20.08.2012 20:41, muudetud 1 kord kokku.
Re: Megasquirt
Mehhaanilised vead on kõik kõrvaldatud? nt vr ratas ei läheks vastu andurit, andur ei oleks lahtine ega logiseks, vr juhe ei oleks kõrvuti süütepooli, pihustite jms pöörisvoolu allikatega juhtmetele.tynt kirjutas:Probleem selline, et madalal pööretel ja suurel koormusel tekib sync loss mille peale kaob süüde üheks sekundiks ära. Testisin triggerit igatepidi ja igal pöördel, ei mingit sync lossi, aga nii kui mootor koormust saab on sync loss käes. Kas võib olla, et küünal ei suuda suure rõhu all süttida ja lööb sädeme kuhugi juhtmetesse?
seadistamisest:
Proovi dwelli suurendada.. praegune 1.8ms ehk ei lae piisavalt süütepooli et sädelahendust teha.
Mis mikropihustid sul peal on, kui juba 1300 rpm juures on 23msek avatud- sul jääb kütsist puudu kui pööre kõrgemale tõuseb- või siis on midagi väga valesti seadistatud.
Programmeeritava juhtaju MS paigaldus ja seadistus. Parim kvaliteet Eestis.
55592369
55592369
Re: Megasquirt
oskab keegi aimata miks mootor 4400 rpm pealt kukub 2200 peale ja lööks nagu piirajasse ka kui sinna asi satub. Süüde on sel hetkel 32 kraadi ja dwell on 2.6.
Mootor on Cosworth V6 24v Scorpio 1995a
Megasquirt on kiviaegne ja juhib ka pooli. Pool ja andurid on originaalid. VR juhe on ajuni uus pandud ja varjestusega. Kaabel jookseb küll koos teistega ühes kimbus.
Mootor on Cosworth V6 24v Scorpio 1995a
Megasquirt on kiviaegne ja juhib ka pooli. Pool ja andurid on originaalid. VR juhe on ajuni uus pandud ja varjestusega. Kaabel jookseb küll koos teistega ühes kimbus.
audi 200
Re: Megasquirt
Logi oleks abiks aitamisel
olx1985 kirjutas:oskab keegi aimata miks mootor 4400 rpm pealt kukub 2200 peale ja lööks nagu piirajasse ka kui sinna asi satub. Süüde on sel hetkel 32 kraadi ja dwell on 2.6.
Mootor on Cosworth V6 24v Scorpio 1995a
Megasquirt on kiviaegne ja juhib ka pooli. Pool ja andurid on originaalid. VR juhe on ajuni uus pandud ja varjestusega. Kaabel jookseb küll koos teistega ühes kimbus.
Programmeeritava juhtaju MS paigaldus ja seadistus. Parim kvaliteet Eestis.
55592369
55592369