35. leht 49-st

Postitatud: 10.12.2008 23:36
Postitas erik
Mihkel kirjutas:Mul oli tegelt vahepeal mõte teha üks varukast tagaveolise conversioniga.
Ma garanteeriks, et siis saad tagumisest ülekandest lahti. See on ikka väga pisike, võrreldes näit. BMW keskmises korpuses ülekandega, mis pole ka teab mis pommikindel. :)

Postitatud: 11.12.2008 1:31
Postitas Mihkel
Tagadiffrite purunemine ei pidanud eriline probleem olema, pigem haruldus.

Postitatud: 11.12.2008 14:27
Postitas shredda
Kui tagadiffer subarul nõrk oleks siis DCCD'ga autodel oleks see koguaeg puru ju. Sellega sõidetakse ikka enamasti differ lahtises olekus ehk siis 66% jõudu läheb tagasilda. Difri ära lõhkumiseks peab ikka päris kõvasti raiuma :)

Eks vale õli või üldse mitte õli kasutades saab loll ka selle katki :lol:

Postitatud: 14.12.2008 4:28
Postitas Mihkel
Jällegi on üks hea uudis ja üks halb uudis :-D

Hea uudis on see, et kasti panime täna alla tagasi ja sai auto sõitma.
Halb uudis on see, et peale testisõitu selgus, et saame oma rekordit veel kord parandada. :shock:

Postitatud: 14.12.2008 5:46
Postitas Mardo
:lol: Mihkel = kastikiirvahetusmeister
lähemalt ja täpsemalt miks sa sinna kasti siis nüüd oma silma pistma pead?

Postitatud: 14.12.2008 7:07
Postitas silvwer
Kui taas kasti demonteerima hakkame,siis tahaks kolmveerandtunniga hakkama saada(siis juba ilma Viker Raadiota :-D ) Probleemideks nimelt käigud ei lähe ilma"raginata" sisse ning peamiselt just 2 käigu ümber(edasi,tagasi vahetades). Samas tegi 1,5bari meele rõõmsaks ;)

Postitatud: 14.12.2008 12:00
Postitas veider
Eks see härrade värk ole. Kellel raha on see sõidab subaruga, kellel raha pole see sõitis subaruga! :)

Postitatud: 14.12.2008 12:17
Postitas hents99
Aga kas käigud lülituvad lõpuni, st kas hambumus on 100%
See pole enam normaalne :-D
Laagrid kõik lõtkudeta?

Postitatud: 14.12.2008 12:24
Postitas Molotov51
Äkki tasuks lihtsalt rahulikumalt teha ja tuleks mõni väike aga tähtis viga välja selle käigus? :)

Postitatud: 14.12.2008 14:11
Postitas Mihkel
Täpsustan, et mina olen siiani vaid kasti peale ja maha lapanud, remondiga tegeleb inimene kes on seda teinud lugematul arvul kordi ja tema ei tee asja aja peale :)
Pean inimesega konsulteerima ja näitama minema, et millest selline jama tingitud on. Eelmine kord olid enne pilpad taga kui tema juurde jõudsin.
Enne töötas 3-manda käigu sünkro ilusti, nüüd jebib see ka. Viimati vahetati siis 3-4 käigu set ja 5. käik GT originaalkasti set-i vastu.
JDM kastist on järgi veel vaid teine käik, ülejäänud ülekanded on originaal GT kasti ülekanded.

Idee oli teha see 3.-manda käigu remont juba ise enda harimise mõttes, loomulikult on enne vaja kohustuslik kirjandus kastide teemal läbi lugeda,
aga samas mõtlesin kui palju pisivigu kastil küljes oli ja tundus mõistlik jätta asi teha inimesele kes seda palju kordi teinud on.
Ka tema jaoks on see ilmselt müstika, kuna kõik jupid ise tunduvad korras olevat.
Kõik algas uuest teise käigu hammakast, mille "dog theet" (peaks õige väljend olema) on tunduvalt pikem kui eelmisel hammakal oli.
Võimalik, et see nihutab asjad seal kuidagi valeks.
Ei oska ise kommenteerida veel, kuna praktiline kogemus kasti remondiga puudub aga juba harin ennast sellel alal. (How to Rebuild & Modify Your Manual Transmission)

Iseenesest saab praegu vähemalt sõita autoga, kuigi veidi ebamugav on.
Tallata seda kasti enivei ei tohiks, seega osaliselt pole nagu millegist ilma ka jäänud :)
Sest kui käigud lülituks ilusti ja tekiks kiusatus käike kasutada oleks ilmselt pilpad taga.
Kõige haigem ongi see, et võimsuselisa tundub olevat suhetliselt marginaalne, vähemalt üritan nüüd hellalt käike vahetada.
Saab ju tallata ka mõistlikult käike vahetades, kuigi eile sain ka 6 käigulist STI kasti proovida.

Postitatud: 14.12.2008 20:03
Postitas jeff01
Kahju muidugi...Päris pläss tunne on kui saad kasti alla ja kohe ilmneb mõni viga aga läbi huumori tsiteerin sind ennast:
Mihkel kirjutas:Elu on näidanud, et kõige paremini kestavad need stock mootorid millele Eestis "meistrimehed"
oma käsi külge pole veel pannud.
Kehtib ka käigukastide kohta :-D

Üldisele manualile lisaks soovitan sebida konkreetse kasti kohta mõni detailne manual kus on näha kuidas kõik kinni on.....ilma selleta võib end mõne koha peal halliks mõelda ja valesti avades ehk miskit äragi lõhkuda. Ise pole sellist kirjandust omanud nagu sa hetkel loed aga vähemalt pildi olen kasti kõrvale leidnud ja mõni lugematutest juhtudest on ka kestma jäänud :-D

Postitatud: 30.12.2008 23:42
Postitas Mihkel
Üks aastalõpu photoshoot ka PPRZ-ilt.
Pilt Pilt Pilt Pilt
Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt
Pilt Pilt Pilt Pilt
Pilt Pilt Pilt

Tänud piltide eest Serx!

Postitatud: 31.12.2008 0:40
Postitas george16v
Viimasepeal ;)

Postitatud: 08.01.2009 12:57
Postitas Mihkel
Sai eile õhtul veidi Tammemäe jäärajal paugutamas käidud.
Kuigi käike vahetada hetkel ei saa sünkrote tõttu, siis oli ka 3. käiguga täitsa lõbus ümber saare lasta.
Sirge peal kinnisel lumel oli juba päris lõbus kui kolmas käik peeneks lasta, kiirus kasvas nagu asfaldil.
EGT oli põhjagaasiga ka seal 850 kraadi piirimail, seega suht OK tundub.

Ei möödunud loomulikult see fun-imine ilma äpardusteta.
Nimelt esimene kord rajalt maha tulles mõtlesin, et vajutan korra raja kõrval kinnisel lumel aga otse loomulikult ilmus ei kusagilt välja rehv
millest ma kiiruse tõttu (~100km/h) olin sunnitud otse üle sõitma.
Seekord vedas, auto parajalt kõrge, et ainuke koht kuhu vastu rehv läks oli downpipe V-Band klamber.
Kuna klambri polt jäi viimasest kastivahetuse korrast veidi halba asendisse, siis painutas see rehv klambri lahti ja summuti tuli antud kohast lahti.
Ei olnud just meeldiv heli keset ööd, kui peale turbot summutit enam ei ole, turbo vilin oli muidugi meeliületav :)
Õnneks sõbral Kiilis kanal kohe käepärast võtta ja sai väike tripp Kiili tehtud katkise summutiga ning 40min pärast olin rajal tagasi ja fun võis jätkuda.

Nüüd saab südamerahus uuesti kasti alt ära võtta ja nö. garantiisse saata.

Ahjaa taha sai vaikseks versiooniks STI Type RA pütt ka pandud uuekooli püti asemele.
Uue WRX oma oli lihtsalt mõõtudelt liiga suur ja kolises vastu, STI oma on vähem umbsem ka.

Postitatud: 08.01.2009 14:12
Postitas super G2
Ei möödunud loomulikult see fun-imine ilma äpardusteta.
Nimelt esimene kord rajalt maha tulles mõtlesin, et vajutan korra raja kõrval kinnisel lumel aga otse loomulikult ilmus ei kusagilt välja rehv
millest ma kiiruse tõttu (~100km/h) olin sunnitud otse üle sõitma.
Seekord vedas, auto parajalt kõrge, et ainuke koht kuhu vastu rehv läks oli downpipe V-Band klamber.
Kuna klambri polt jäi viimasest kastivahetuse korrast veidi halba asendisse, siis painutas see rehv klambri lahti ja summuti tuli antud kohast lahti.
Ei olnud just meeldiv heli keset ööd, kui peale turbot summutit enam ei ole, turbo vilin oli muidugi meeliületav :)
Õnneks sõbral Kiilis kanal kohe käepärast võtta ja sai väike tripp Kiili tehtud katkise summutiga ning 40min pärast olin rajal tagasi ja fun võis jätkuda.

[/quote]


Sai ka just kõrval seistud ja Jonhiga subaru clubist juttu aetud kui sa rajalt maha sõitsid ulme hääled olid ikka küll.Aga hea et nii kergelt pääsesid.Need rehvid ikka nats jamad seal pimedas sõiduks....
Meeldiv vaatepilt oli veel see, et kui minema hakkasime tulid just kaks valget evo5-te sinna paugutama ilmselt üks Hannese oma.