Täpsustan, et mina olen siiani vaid kasti peale ja maha lapanud, remondiga tegeleb inimene kes on seda teinud lugematul arvul kordi ja tema ei tee asja aja peale

Pean inimesega konsulteerima ja näitama minema, et millest selline jama tingitud on. Eelmine kord olid enne pilpad taga kui tema juurde jõudsin.
Enne töötas 3-manda käigu sünkro ilusti, nüüd jebib see ka. Viimati vahetati siis 3-4 käigu set ja 5. käik GT originaalkasti set-i vastu.
JDM kastist on järgi veel vaid teine käik, ülejäänud ülekanded on originaal GT kasti ülekanded.
Idee oli teha see 3.-manda käigu remont juba ise enda harimise mõttes, loomulikult on enne vaja kohustuslik kirjandus kastide teemal läbi lugeda,
aga samas mõtlesin kui palju pisivigu kastil küljes oli ja tundus mõistlik jätta asi teha inimesele kes seda palju kordi teinud on.
Ka tema jaoks on see ilmselt müstika, kuna kõik jupid ise tunduvad korras olevat.
Kõik algas uuest teise käigu hammakast, mille "dog theet" (peaks õige väljend olema) on tunduvalt pikem kui eelmisel hammakal oli.
Võimalik, et see nihutab asjad seal kuidagi valeks.
Ei oska ise kommenteerida veel, kuna praktiline kogemus kasti remondiga puudub aga juba harin ennast sellel alal. (How to Rebuild & Modify Your Manual Transmission)
Iseenesest saab praegu vähemalt sõita autoga, kuigi veidi ebamugav on.
Tallata seda kasti enivei ei tohiks, seega osaliselt pole nagu millegist ilma ka jäänud

Sest kui käigud lülituks ilusti ja tekiks kiusatus käike kasutada oleks ilmselt pilpad taga.
Kõige haigem ongi see, et võimsuselisa tundub olevat suhetliselt marginaalne, vähemalt üritan nüüd hellalt käike vahetada.
Saab ju tallata ka mõistlikult käike vahetades, kuigi eile sain ka 6 käigulist STI kasti proovida.