35. leht 48-st
Re: Megasquirt
Postitatud: 12.03.2012 11:00
Postitas karel
Need kivid paistavad mingi cop-idega bemmi ajust välja joodetud olevat! Ehk annab sealtkaudu järge ajama hakata!
Ideeliselt peaksid need ideaalselt antud tööga hakkama saama. Võibolla on mõni pull-up takisti puudu?
Re: Megasquirt
Postitatud: 12.03.2012 11:04
Postitas olx1985
Vot ei tea. Ideaalis pidi olema see aju fordi 24v mootori jaoks tehtud olema
Lubab aga käima ei lähe. Peaaegu nagu läheks. Kerge backfire ka nagu kollektorist kuulda.
http://hot.ee//olx1985/ms/120312.msq
http://hot.ee//olx1985/ms/datalog201103131005.xls
Re: Megasquirt
Postitatud: 12.03.2012 23:28
Postitas jeff01
Miks sa mu õpetust ei järgi?

Kui loogiliselt mõtled saad ise kah aru kui lihtsalt sa vea kindlaks saad teha ja kui jabur see probleem on et ühe väljundi taga pool poolist töötab ja teine pool mitte

Re: Megasquirt
Postitatud: 13.03.2012 1:16
Postitas olx1985
ma loodan et pead silmas valesti valitud väljundeid. Sest venti mul pole.
Või hoopis õliga käivitamist :D Seda viimast võin homme proovida küll.
Re: Megasquirt
Postitatud: 13.03.2012 9:53
Postitas jeff01
pidasin silmas seda, et saad lihtsalt kindlaks teha kas viga on süütepoolis, seda juhtivas transis või transi juhtimises......vaid juhtmete ümber tõstmise teel teed asja kindlaks.
Re: Megasquirt
Postitatud: 13.03.2012 14:39
Postitas olx1985
Ei te enam mida öelda. Targem andis järele. Läksin täna välja, et proovin ja kujutad ette käis mootor
Soojalt läheb ilusti käima. Proovin homme külmalt ka.
Lasin eile õhtul VE analyzeril tabelis natuke muudatusi teha ja läks kohe käima.
E: Kuidas lamda soojendust juhitakse. Kuna vaja see ise külge panna siis tekkis küsimus, et kas +12 on pidevalt peal või lõpetatakse see mingil hetkel ära.
Kui väga OT-ks kisub palun teada anda.
Huvitav, mul see kahe silma/kõrva vahele jäänud. Eks loen õhtul uuesti neid skeeme.
Re: Megasquirt
Postitatud: 13.03.2012 15:55
Postitas tynt
olx1985 kirjutas:
E: Kuidas lamda soojendust juhitakse. Kuna vaja see ise külge panna siis tekkis küsimus, et kas +12 on pidevalt peal või lõpetatakse see mingil hetkel ära.
Bensupumba relee alla. See on ju MS-i skeemides ka kirjas.
Re: Megasquirt
Postitatud: 15.03.2012 11:06
Postitas cobra
Kas M30 mootori originaal Trigger wheel sobib Ms jaoks? või hakkab suurematel pööretel erroreid viskama sisse?
Re: Megasquirt
Postitatud: 15.03.2012 12:31
Postitas olx1985
60-2 on ms-i seadetes olemas Seega kui on 60-2 siis sobib. Erroreid ei tohiks anda.
Re: Megasquirt
Postitatud: 15.03.2012 13:06
Postitas cobra
seaded on olemas ja välismaa foorumite põhjal tean et asi toimib ka, aga kuidas ta suudab lugeda ca 6000 pöörde peal, on juba teine teema

Re: Megasquirt
Postitatud: 15.03.2012 13:54
Postitas tynt
http://www.youtube.com/watch?v=dD4vuNSO8cg" onclick="window.open(this.href);return false; 36-1 @ 20 000 RPM, peaks piisama

Re: Megasquirt
Postitatud: 15.03.2012 19:35
Postitas jeff01
m30ne originaal luges mul nii kaugele kui klapivedrud töötasid täiesti veatult...ehk siis 6400ni ja see trigger on nii suur, et olenemata 58sast hambast peaks se söödav vähemalt 7-8 tuhandeni olema.
Re: Megasquirt
Postitatud: 16.03.2012 10:59
Postitas mart154
Ma keerutasin seda 60-2 M50 nahas vist 7500-ni kui ma õigesti mäletan. Ilma probleemideta.
Re: Megasquirt
Postitatud: 16.03.2012 15:59
Postitas cobra
tänud asjalike vastuste eest

seega kõlbab see m30 stokk wheel küll, ei pea sellepärast muretsema. Kellegil seda MS Stimmi ka on, et kontrollida, kas on kõik korralikult joodetud? Tahaks lasta üle vaadata mõne spetsialistil ja siis hakata peale panema, sellega välistaks kohe palju probleeme.
Re: Megasquirt
Postitatud: 16.03.2012 20:21
Postitas GasGas
MS1 ei pidanud selle suure wheeliga toime tulema, sest see MS1 nii aeglane, aga MS2 jne saab sellega vabalt hakkama.