Megasquirt

Arutelu erinevate standalone ajude üle

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
olx1985
Postitusi: 101
Liitunud: 27.04.2005 10:54
Asukoht: Pärnu

Re: Megasquirt

Postitus Postitas olx1985 »

Mis seal triggeri juures tähele panna tuleb? arvutasin miskit moodi välja, et kus ja millal säde peaks olema ja see nagu toimiks. Coilpack jah 6 küünla jaoks mida juhin kolme kiviga. Ajusse sisse pole ise vaadanud. Kuuest küünlast neljal on ilus säde, ühel on nõrk ja ühel puudub. Nõrga ja puuduva sädemega küünlad on ühe coili otsas.

Trigger oli: A 1-6 B 13-18 C 25-30

Kui nüd mälu ei peta.

Req_fuel oli 15,4 ja alternating juhtimine ning 6 squirts, proovisin ka 1 ning 2 muutusi ei täheldanud.

Kõige suurem muutus ongi, et kui käega sisselaske kinni paned siis lahti lastes kohe lubab korra.

Trigger Angel on 60 kraadi nagu edis-6 korral peaks olema, sest anduri asukoht on sama. Kuigi mina lugesin, et andur asub OT korral 8. hamba peal. Seega peaks olema nagu 70 kraadi :|

E: Pool peaks ikka wasted spark olema, tegu fordi originaal pooliga BOB mootori pealt.
audi 200
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Megasquirt

Postitus Postitas murjam »

jeff01 kirjutas:Esitaks ka enda küsimuse seoses msi ja triggeritega: "Kas time based triggeri lugemine näiteks 4-1 triggeriga on väga halb ja mis muutub?"
Arvan, et täpsus muutub ja ilmselt päris arvestatavalt. Kui 90° järel on hammas (kord lausa 180° järel), siis on päris ebatõenäoline süüde kraadi täpsusega paika saada.
Lauda nitro
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Megasquirt

Postitus Postitas murjam »

olx1985 kirjutas:Kõige suurem muutus ongi, et kui käega sisselaske kinni paned siis lahti lastes kohe lubab korra.
See viitab valele kütusekogusele (kütust tuleb samapalju, kuid mängid õhukogusega). Oleneb, mis hetkel ta täpselt lubab, aga ilmselt on kütust vähe.
Kui kütusesegu ja süüde on enam-vähem paigas, käivitub 6-silindriline mootor vabalt ka 4 silindriga.
Lauda nitro
olx1985
Postitusi: 101
Liitunud: 27.04.2005 10:54
Asukoht: Pärnu

Re: Megasquirt

Postitus Postitas olx1985 »

Kütte koguse panin selle ms kalkulaatoriga paika. Siis võibolla pihustite avamisaeg vale seda ma muutnud pole see on 36-1 wasted spark seadistusega nii nagu oli seal default msq failis.
audi 200
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: Megasquirt

Postitus Postitas jeff01 »

jah, kui 3 kiviga 6 silindrit siis ei saa muud olla kui wasted spark.
Tähelepanu osas mõtlesin seda, et loe manualist see osa kord läbi ja kasuta seda exceli faili õigete momentide määramiseks.
Pihustite avanemisaeg võib olla üsna erinev ja kuna ma pole nii pädev, et kohe käivituskütte lisamise, vähendamise ära jagaks olen nii mõnegi mootori esimesel käivitamisel universaalõliga käima aidanud :-D (kasutan seda eetri asemel)
Kui joota oskad siis saad ise võimaliku vea välja selgitada....proovid sama transi väljundi mõnda teise pooli lasta. Kui pole pooli viga siis vaheta transse juhtivad juhtmed ringi ja vaata kas asi on juhtimises või transis.
PS! maadlesin kunagi pikalt nõrga ja puuduva sädemega kahes silindris ja põhjuseks oli valesti valitud väljundid või midagi sellist, igatahes tuli probleem siis kui vent lülitus ja kadus siis kui vent lõpetas ja ma ei pannud seda seost tähele sest venti polnud eriti kuulda.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
olx1985
Postitusi: 101
Liitunud: 27.04.2005 10:54
Asukoht: Pärnu

Re: Megasquirt

Postitus Postitas olx1985 »

tynt kirjutas:Vaata kas trigger süngib ilusti. Peale seda kasuta pooli asemel valgusdioodi (560oomine takisti ka vahele) ja vaata kas vilgub.
Akupinge ei tohiks probleeme tekitada kuna seal on 6 voldini dwell correction.
palun täpsustage hakkaks homme proovima aga mis täpselt ja kuidas ühendada tuleks?

Ja kui ma pean panema trigger A 0 siis see asi eriti ei saa toimida ju. Kisuba jamaks :-D

E2: Sain siis niikaugele et mootor lubab aga käima ei lähe. Kütusekoguse muutmine ka nagu erilist muutust ei toonud, lõpuks hakkas paukuma ja sumpsist välja peksma kui starteri tagant ära võtsin.Kahtlustan ikka seda pooli juhtimist. Hetkel sai aku tühjaks käiatud, laen seda ja siis dioodiga kallale sinna. Samas küünlad olid kuivad mida küll ei saa ilma kohta öelda .

Panin iga väljundi peale LEDi. Kütusepumba relee lülitamisel läheb süütepoolile õrn vool (1 led süttib) ja sädet annab ainult ühele poolile mitte kolmele, sama led vilgub mis pumbareleega hõõgub. Veider...


Võtsin siis aju tükkideks ja mis selgus, et kahe süütekivi küljest juhtmed lahti - mõni ime et auto ei käivitu :D
audi 200
olx1985
Postitusi: 101
Liitunud: 27.04.2005 10:54
Asukoht: Pärnu

Re: Megasquirt

Postitus Postitas olx1985 »

Miskipärast lähevad süütekivid nii kuumaks, et jooted tulevad lahti. Dwell vale?
audi 200
aixx
Postitusi: 14
Liitunud: 11.01.2010 15:55
Asukoht: Tallinn

Re: Megasquirt

Postitus Postitas aixx »

olx1985 kirjutas:Miskipärast lähevad süütekivid nii kuumaks, et jooted tulevad lahti. Dwell vale?
Mul juhtus sama asi kui ajus olid installeeritud kasutaja "kaak" poolt mulle müüdud BIP373 pähe mingid IGBT transid. Tulemus oli põlenud rajad, mittekäivitumine- üldiselt ajasid aju sassi.
olx1985
Postitusi: 101
Liitunud: 27.04.2005 10:54
Asukoht: Pärnu

Re: Megasquirt

Postitus Postitas olx1985 »

aixx kirjutas:
olx1985 kirjutas:Miskipärast lähevad süütekivid nii kuumaks, et jooted tulevad lahti. Dwell vale?
Mul juhtus sama asi kui ajus olid installeeritud kasutaja "kaak" poolt mulle müüdud BIP373 pähe mingid IGBT transid. Tulemus oli põlenud rajad, mittekäivitumine- üldiselt ajasid aju sassi.
Täpsusta palun. Mul vist sama asjaga tegu. Aju ise muidu tartust pärit. Samas transi peal nagu oleks boschi pilt ja mingid numbrid 083 2491 30014
audi 200
aixx
Postitusi: 14
Liitunud: 11.01.2010 15:55
Asukoht: Tallinn

Re: Megasquirt

Postitus Postitas aixx »

Ei need olid lausa mahaviilitud numbritega isendid, ainuke asi mis oli tuvastatav oli ST kaubamärk, mida tuttav elektroonik kirjeldas kui Serious Trouble.
Õigel on peal boschi logo ja kolmes reas numbrid 30115 esimeses ja n: 61611.1 või 64971.1 teises reas jne


Katalooginimetus on sellel transil bosch 0271130115
olx1985
Postitusi: 101
Liitunud: 27.04.2005 10:54
Asukoht: Pärnu

Re: Megasquirt

Postitus Postitas olx1985 »

mul hoopis mingid teised siis. Boschi logo on peal küll. Proovin varsti uuesti olen dwelli suht maha keeranud juba. Siis enam ei kärsanud need. Plastvitsadega olid seal jahutusplaadiküljes ja vitsad sulasid ka ära 8)
audi 200
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Megasquirt

Postitus Postitas murjam »

olx1985 kirjutas:Plastvitsadega olid seal jahutusplaadiküljes ja vitsad sulasid ka ära
Termopastat oli vahele pandud? Ja BIP373 tahab ei tohi panna otse jahutusplaadile (kui just iga BIP373 kohta pole eraldi jahutust), tuleb kasutada isolatsiooni.
Lauda nitro
olx1985
Postitusi: 101
Liitunud: 27.04.2005 10:54
Asukoht: Pärnu

Re: Megasquirt

Postitus Postitas olx1985 »

Seal need paberid vms ikka vahel jah. Ei meenuta need kivid üldse kohe bip373 mulle. Ja käima pole ka saanud. Kas pooli toite juhtmele tuleb taksiti vahele panna? Äkki selles viga. Stroboga vaatasin ka sädet. 1 silinder ei vlikunud üldse aga sama pooli teine juhe vilkus. Harva küll aga vilkus. Samas ledid sädelevad ilusti kui need järgi on. Proovin homme takisti juhtmele vahele panna nagu originaalis on ette nähtud.

Mingi jube kehva pilt ka: http://mb1.live.hot.ee/rps/D/2318498.jpg?t=3

Mul pool veel sulama pole hakanud.

Kas see kondekas seal pooli toite ja maanduse vahel on ainult raadiohäirete jaoks või võib selle puudumine ka MS-i tööd häirida
Viimati muutis olx1985, 11.03.2012 22:09, muudetud 3 korda kokku.
audi 200
aixx
Postitusi: 14
Liitunud: 11.01.2010 15:55
Asukoht: Tallinn

Re: Megasquirt

Postitus Postitas aixx »

murjam kirjutas:
olx1985 kirjutas:Plastvitsadega olid seal jahutusplaadiküljes ja vitsad sulasid ka ära
Termopastat oli vahele pandud? Ja BIP373 tahab ei tohi panna otse jahutusplaadile (kui just iga BIP373 kohta pole eraldi jahutust), tuleb kasutada isolatsiooni.
Kui tal otse plaadil oleks siis oleks rajad kohe maha põlenud. Minu hinnangul BIP pastat ei vaja- tavalisest Mica-st piisab täiesti ( temperatuur praktiliselt ei tõuse ümbritsevast). Erinevalt nendest igbt-dest mis sulasid nii Mica kui ka silikooni ja pastaga ( ja ka COPi ajas üle 50 kraadi nii, et plastik sulama hakkas).
tynt
Postitusi: 40
Liitunud: 21.08.2007 21:36
Asukoht: Tartu

Re: Megasquirt

Postitus Postitas tynt »

Ma ei kasuta küll ST toodangut aga Fairchildi ecospark seeria IGBT süütekividega mul küll probleeme pole. Kasutan silikoonisolatsiooni ja kivid on kruvidega MS korpuse küljes. On need kivid teil ikka ilusti kinni?
2.3L 10v MS3+MS3X COP
Vasta