Nissan 300zx Viljar

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
tmac
Postitusi: 175
Liitunud: 07.02.2006 2:22
Asukoht: Erinevad Eesti Lennuväljad

Postitus Postitas tmac »

Selged pildid. Krt B-klassi finaali peaks viimaseks jätma ,sest ainult seal on reaalselt kinni EMV üldvõit kahe suure oma vahelises duellis. Saab olema väga väga põnev
https://www.facebook.com/TeamIlmsMotorsport
baika
Postitusi: 15
Liitunud: 12.04.2008 17:49
Asukoht: eesti

Postitus Postitas baika »

Mingisuguseid uudiseid äkki :) ?
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Kohale jõudis siis uus turbo :)
Pilt
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
cthen
Postitusi: 249
Liitunud: 02.10.2008 18:22
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas cthen »

mis turboga tegu?
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

GARRET GT4708
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
tmac
Postitusi: 175
Liitunud: 07.02.2006 2:22
Asukoht: Erinevad Eesti Lennuväljad

Postitus Postitas tmac »

sai käidud viljaril VKMis külas ja oi see vile on ikka paras fanfar
https://www.facebook.com/TeamIlmsMotorsport
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

Kompressori inlet tundub üsna nurgeline ja kehvalt voolav olevat...
Võtate sellega ikka midagi ette? :)
Võiks arutada mingist kergest ravikuurist cnc freesis? :)
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Kasutaja avatar
prr
Postitusi: 160
Liitunud: 17.12.2004 13:37
Asukoht: tar2

Postitus Postitas prr »

mart154 kirjutas:Kompressori inlet tundub üsna nurgeline ja kehvalt voolav olevat...
Võtate sellega ikka midagi ette? :)
Viljar pole see mees, kes peaks tellima ruubiku-kuubiku ja selle sobitama ei-tea-kuhu.

Üldjuhul, kui nüüd kaudseks näiteks võtta, siis enamus autod näevad peale tehasest väljumist välja nö "nagu vaja". Igasugune omaalgatuslik tuunimine lõpeb sellega, et asi ei tööta/ei näe välja nagu oleks oodanud. Ühesõnaga pole mõtet leiutada jalgratast.

Nii on ka asjade puhul.

Las see vile puhub, nagu tal ette nähtud on :)


prr
lapsest peale on hobused meeldinud
arne13
Postitusi: 220
Liitunud: 28.04.2009 15:26
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas arne13 »

Väga kahju, et seekord siis nii läks! Alles hakkas lootust andma ja siis nihuke pauk!
Loodan siiralt, et järgmine hooaeg auto uuesti koos ja uuesti pretendeerima EMV meistritiitli kohale!!
Anna siis meile ka ikka teada oma tuleviku plaanidest :)
altz
Postitusi: 244
Liitunud: 15.01.2005 1:15
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas altz »

arne13 kirjutas:Väga kahju, et seekord siis nii läks! Alles hakkas lootust andma ja siis nihuke pauk!
Loodan siiralt, et järgmine hooaeg auto uuesti koos ja uuesti pretendeerima EMV meistritiitli kohale!!
Anna siis meile ka ikka teada oma tuleviku plaanidest :)
Ei olnud ma kahjuks võistlustel kohal, kuid mis täpsemalt juhtus?
AndresZ
Postitusi: 273
Liitunud: 23.08.2007 12:56
Asukoht: Harjumaa, Kose
Kontakt:

Postitus Postitas AndresZ »

Mootor :( Saale vist.....
Ega selleks nädalavahetuseks siis Soome vast asja kokku ei saa?
Ford Taunus
430 cid V8 Twin Turbo
1500hp
Best ET 8.5@264km/h with low boost

Ford Mustang GT500 Shelby
427cid V8 Twin Turbo
3000+hp
Best ET 5.9@400 km/h
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Eelmine turbo tootis laiali minnes metallipuru, mis käis mootorist läbi ja põhjustas kahjustusi.
Logist vaadates hakkas õlisurve kõikuma juba proovisõidu ajal ja esimeses ajasõidus oli õlisurve juba pea poole madalam, kui pidi.
Viimases sõidus otsustasime kõik mängu panna ja start oli hea, kuid kui kolmanda lülitasin, siis tundsin, kuidas mootor poob ja enne finisit lükkasin neutraali peale ja mootor suri hetkega välja. 9,7 tuli ikkagi ära.
Mootori jahtudes otsustasime käivitada ja kuulsime, et kolks on sees ja õlisurve madal, mis vihjab jällegi raamsaalele, mis oli eelmiselgi aastal nõrk koht.
Kuna punktiseis oli pingeline, siis otsustasime koliseva mootoriga stageda, et 4 koha punktid kätte saada ja see ka õnnestus.
Kahjuks aga terve päeva kiiresti sõitnud Leedukas tegi imeliku stardi ja uimerdas terve raja läbi, nagu oleks tahtnudki kaotada!? Ja see tagas Ilmarsile 11 sekundi sõidus EMV tiitli.
Palju õnne minu poolt veelkord.
Kahju, et Soome minna ei saa. :(
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Nagu mehe enda jutust välja lugeda võiks, siis meelega see kaotatud küll polnud:
В финале случилось страшное,сказалось напряжение,усталость,давление оргов.Закись можно открывать только на старте и снимать блокировку с системы пожаротушения тоже.Орги очень внимательно следили за нашими действиями,водитель сейчас не достает до балона,а помощник ошибочно подумал,что балон открыт.В результате стартанули с закрытым балоном и включенной закисью,мотор залило. Лучше бы поехали без закси ,на него и этого хватило БЫ!Хотели улучшить время! После заезда ,все были в шоке! Начали собираться и откуда не возьмись ,налетели полчищя комаров и со всех начали пить кровь.Результаты,на загруженой +100кг машине и с неправильными настройками ,проехали 9.5сек ,объехали очень быструю и мощную супру и проиграли 11сек. "овощю".Так тоже бывает! Согнули заднюю полуось,до Минска постараемся их усилить!Думаю без баласта и с правильными настройками купешка должна проехать 9.2сек. на хорошой трассе!Все стоковое железо на пределе!Поживем увидим!
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
cthen
Postitusi: 249
Liitunud: 02.10.2008 18:22
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas cthen »

Raceboy kirjutas:Nagu mehe enda jutust välja lugeda võiks, siis meelega see kaotatud küll polnud:
В финале случилось страшное,сказалось напряжение,усталость,давление оргов.Закись можно открывать только на старте и снимать блокировку с системы пожаротушения тоже.Орги очень внимательно следили за нашими действиями,водитель сейчас не достает до балона,а помощник ошибочно подумал,что балон открыт.В результате стартанули с закрытым балоном и включенной закисью,мотор залило. Лучше бы поехали без закси ,на него и этого хватило БЫ!Хотели улучшить время! После заезда ,все были в шоке! Начали собираться и откуда не возьмись ,налетели полчищя комаров и со всех начали пить кровь.Результаты,на загруженой +100кг машине и с неправильными настройками ,проехали 9.5сек ,объехали очень быструю и мощную супру и проиграли 11сек. "овощю".Так тоже бывает! Согнули заднюю полуось,до Минска постараемся их усилить!Думаю без баласта и с правильными настройками купешка должна проехать 9.2сек. на хорошой трассе!Все стоковое железо на пределе!Поживем увидим!
Tõlki? :lol:

Mootor juba pulkateks? Millised täpsemad kahjustused?
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

Kaotaja punktide saamiseks ei pea startima. Tõenäoliselt lootsid Ilmarsi punast...? Ilmarsiga oli teil punkt-punktis. Kui ma väga mööda ei pane, siis Ilmarsi kaotus finaalis tähendaks kokkuvõttes sinu kasuks +1p ! :)
UK/LT teamil jäi finaalis NOS pudel avamata. NOS ise aga oli aktiveeritud, ehk tuli ainult kütust...Midagi laiali ei läinud. Olid ise pettunud, et suutsid võita kiiret suprat ja kaotasid lonkavale Audile.
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Vasta